Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

plaatsen draaiplateau stoel ipv dubbele bank

vragen over de T5
Plaats reactie
kristovs
Berichten: 77
Lid geworden op: 02 mei 2009, 14:02

plaatsen draaiplateau stoel ipv dubbele bank

Bericht door kristovs »

Hallo weetjewellers,

ik ben van plan een enkele zetel met draaiplateau te plaatsen vooraan ipv de dubbele bijrijderbank. Nu heb ik reeds voldoende 2e hands stoelen gevonden, maar ik zie dat deze meestal verkocht worden zonder de bak (onderstel) eronder. Deze moet ik dus apart bijkopen. Nu vond ik via volgende link http://www.dewitschijndel.nl/reimo-volk ... teau-14752" onclick="window.open(this.href);return false; draaiplateaus met een kluis eronder. Komt hierbij het onderstel dan te vervallen zodat ik dit niet hoef bij te kopen?

En wat met de handremverlaging, want volgens de recensie onderaan zou deze niet nodig zijn.
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: plaatsen draaiplateau stoel ipv dubbele bank

Bericht door matje86 »

voor de bijrijder kan je volstaan met de console met draaiplateau, gewoon te plaatsen
wil je de bestuurder ook doen dan is de handremverlager nodig :werkaanT4
handremverlager is alleen nodig indien je op een helling staat en de handrem aan staat, dan kan je nl niet draaien
staat de handremnaar beneden en je bus in de versnelling dan kan je wel draaaien(maar ja soms wordt hHET vergeten en dan gaat de bus van zelf)

ps een draaiplateau met kluis kost ongeveer 250 euro(aanbiedingen de wit zijn vaak voor oude t4,s want dat verkoopt niet meer)
nieuw spul staat hier http://www.reisemobile-jesteburg.de/" onclick="window.open(this.href);return false; alles wat je ergens anders goedkoper ziet is mee genomen :kus
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: plaatsen draaiplateau stoel ipv dubbele bank

Bericht door matje86 »

in plaats van alles los te kopen kan je natuurlijk ook ff bellen met Dennis van boomkamptrading uit almelo

http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;
gewoon zeggen dat je van :wjw door matje wordt gestuurd :knipoog
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
kristovs
Berichten: 77
Lid geworden op: 02 mei 2009, 14:02

Re: plaatsen draaiplateau stoel ipv dubbele bank

Bericht door kristovs »

Super uitleg bedankt!
hedi
Berichten: 13
Lid geworden op: 21 dec 2013, 23:57

Re: plaatsen draaiplateau stoel ipv dubbele bank

Bericht door hedi »

jesteburg in duitsland is goedkoop, maar je bent nog goedkoper uit op ebay.de zoekopdracht Drehkonsole vw T5. daar heb je aanbiedingen met direct kopen voor € 139,- cq € 149,- incl handrem verlaging. Moet je wel een adres hebben in duitsland waar je het naar toe kunt laten sturen, anders wordt het duurder door de verzendkosten.
Gebruikersavatar
massai
Berichten: 48
Lid geworden op: 01 apr 2013, 14:29
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: plaatsen draaiplateau stoel ipv dubbele bank

Bericht door massai »

Is dit niks voor jou kristovs?

Home is where the surf is.......
Plaats reactie