Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Stoelhoezen T5

vragen over de T5
Plaats reactie
Wegwijzer
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 dec 2009, 11:15

Stoelhoezen T5

Bericht door Wegwijzer »

Beste forum leden,

Ik zoek me helemaal suf op google, weet misschien iemand waar je stoelhoezen plus armleuningen en bijrijders bank kan bestellen die er ook nog een beetje uitziet?
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: Stoelhoezen T5

Bericht door matje86 »

boomkamptrading almelo http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;

stoelhoezen zijn er van 2003 tot 2009 en van 2009 tot nu daar zit verschil in :nuts

of e de boer in hemrik friesland
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;
bijrijdersbank is er in 3 soorten, de standaart(rugleuning niet klapbaar, zichtbaar aan de grijze kap in het midden bij de gordel)) de standaart waarvan de rugleuning wel klapbaar is, en de uitvoering met armleuning/bekerhouder

prijzen liggen 2 de hands tussen 350-600 euro
armleuningen 2 de hands tussen 80 en 150 set(nieuw 120 per stuk bij de dealert)
stoel hoezen rond de 50 euro per stuk (set dus rond de 100 euro, foam rond de 70 euro per stuk)
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Gebruikersavatar
sjaak
Berichten: 1663
Lid geworden op: 13 jan 2007, 19:25
Locatie: Alblasserdam

Re: Stoelhoezen T5

Bericht door sjaak »

:T44EVER :driveT4 :T54LIFE :driveT5 Heb nog een helenette bank staan met incabekleding :zwaai :zwaai
Gebruikersavatar
heemskerk
Berichten: 2025
Lid geworden op: 07 nov 2008, 20:12

Re: Stoelhoezen T5

Bericht door heemskerk »

Of bedoel je stoelovertrekhoezen die over de originele bekleding komen? Wanneer dat het geval is, staat mij bij dat de Volkswagendealer ook (overtrek)hoezen levert. Even een belletje en je weet het.
Plaats reactie