Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Gestolen T5 Transporter 83 VNR 9

vragen over de T5
Plaats reactie
hkraanen
Berichten: 13
Lid geworden op: 09 apr 2017, 12:10

Gestolen T5 Transporter 83 VNR 9

Bericht door hkraanen »

In de nacht van zondag 18 juni op maandag 19 juni is bij mij voor de deur in Breukelen mijn Transporter T5 gestolen.
Hij zal wel ergens in het Oostblok staan onderhand, maar toch plaats ik een oproep tot "meekijken".
Kleur blauw/grijs metallic, dubbele cabine, kenteken 83-VNR-9, 130 pk 2008, 230.000 km, elektrisch schuifdak, 60 edition, zwart leder, lange wielbasis, dubbele cabine, trekhaak, achterin betonplex vloer/wielkasten, lat om lat betimmering, 18 inch velgen met (iets afwijkende maat 235/55x18) Goodyear Efficientgrip zgan banden (waardoor hij iets hoger op zijn wielen staat dan gangbaar), 4x Bilstein B6, twee schuifdeuren, Garmin Zümo 590 navigatie, kortom: een wagen waar ik zeer blij mee was en waar ik super van baal dat die zomaar verdwijnt. Meest kenmerkende aan de buitenkant: aantal roest pitjes (steenslag) op motorkap.
Mocht je iets zien, hoor ik het graag.

En ja, uiteraard zoek ik weer zoiets,

groet, Hein
afl

Re: Gestolen T5 Transporter 83 VNR 9

Bericht door afl »

hier in de buurt ook 1 deze week....je zou aan een gps tracker gaan denken of een oude iphone erin dan kun je m via zoek mijn iphone weer vinden
Gebruikersavatar
heemskerk
Berichten: 2025
Lid geworden op: 07 nov 2008, 20:12

Re: Gestolen T5 Transporter 83 VNR 9

Bericht door heemskerk »

afl schreef: 29 jun 2017, 21:35 hier in de buurt ook 1 deze week....je zou aan een gps tracker gaan denken of een oude iphone erin dan kun je m via zoek mijn iphone weer vinden
Zelfs de meest knullige crimineel gebruikt vandaag de dag om die reden een jammer (signaalblokkeerder)..
Vwtransporter
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 okt 2015, 08:04

Re: Gestolen T5 Transporter 83 VNR 9

Bericht door Vwtransporter »

Om dit te voorkomen kun je ook een pedaalslot monteren, alle kleine beetjes helpen
Dan is er in ieder geval niet mee te rijden.
De pedalen zijn geblokkeerd en je kunt geen gas geven, in een woord TOP.
IMG_0069.JPG
IMG_0069.JPG (26.68 KiB) 864 keer bekeken
IMG_0069.JPG
IMG_0069.JPG (26.68 KiB) 864 keer bekeken
Beckontheroad
Berichten: 2138
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:00
Locatie: Utrecht

Re: Gestolen T5 Transporter 83 VNR 9

Bericht door Beckontheroad »

Vwtransporter schreef: 03 jul 2017, 20:38 Om dit te voorkomen kun je ook een pedaalslot monteren, alle kleine beetjes helpen
Dan is er in ieder geval niet mee te rijden.
De pedalen zijn geblokkeerd en je kunt geen gas geven, in een woord TOP.IMG_0069.JPGIMG_0069.JPG
Dat je reclame maakt, is bekend, om het hier te doen is misschien wat minder kies..

JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Plaats reactie