Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T5 avontuur

vragen over de T5
dgio
Berichten: 71
Lid geworden op: 11 aug 2011, 11:14
Locatie: Ieper

Re: T5 avontuur

Bericht door dgio »

Dankjewel heemskerk, is duidelijk nu :proost ik kan wel moeilijk de radio eruit vissen denk ik...

Er zit nu een gewone pioneer radio in.
Gebruikersavatar
heemskerk
Berichten: 2025
Lid geworden op: 07 nov 2008, 20:12

Re: T5 avontuur

Bericht door heemskerk »

Ga er maar vanuit dat er ook een CAN-bus aansluiting in de radio/navi-aansluiting zit. Belangrijkste is dat je een toestel krijgt die daartoe geschikt is mits dat je doelstelling is natuurlijk. Ik weet niet wat er - met betrekking tot CAN - beschikbaar is in de aftermarket (heb zelf een RNS, nog niet eerder in verdiept) :toppie

Jouw Pioneer eruit halen is een fluitje van een cent hoor, zit geklikt, 3 seconden werk. Nieuw meegeleverde tooltjes om uit te bouwen heb je nog? Anders even zoeken op typenummer op internet voor de juiste removal-tool. Anders te koop voor een paar Euro's , centenwerk.

Wel ff checken voor de zekerheid natuurlijk, anders heb ik het straks gevreten.. :knipoog
dgio
Berichten: 71
Lid geworden op: 11 aug 2011, 11:14
Locatie: Ieper

Re: T5 avontuur

Bericht door dgio »

wel, ik heb het busje (nog) niet gekocht. Ik ga normaal morgen gaan kijken, echter een radio uitbreken / halen zal een no go zijn voor de verkoper :)

Nu zit er een simpele Pioneer of Sony of iets anders in... De bus heeft enkel maar CruiseControl, verder niets. De bus is van januari 2011, dus het zou verdacht zijn moest VW er andere bekabeling inplaatsen. Maar als ik er zelf zo'n chinese namaak RNS in wens is een Can bus niet nodig dacht ik zo. :muur
dgio
Berichten: 71
Lid geworden op: 11 aug 2011, 11:14
Locatie: Ieper

Re: T5 avontuur

Bericht door dgio »

Update:

Deze middag langsgeweest. Wat een mooie bus is die T5 gp toch :ie

De radio mocht ik er helaas niet uitvissen, hij wist wel dat er een verloopstuk naar iso opzit. Dus mss zit die grote vw blok er wel op :)
Verder heeft het busje geen boordcomputer en is de CruiseControl er achteraf ingeplaatst (origineel VW, kon blijkbaar gewoon hendel + inprogrammeren) en is de bus gewoon prachtig. Hij rijdt heel vlot (voor 102pk).

Opties zijn mager, mistlampen, elektr ramen en spiegels, armsteuntjes en dat is het zo wat :)
Gebruikersavatar
Ralph Bakker
Berichten: 268
Lid geworden op: 25 dec 2015, 15:15
Locatie: Uden

Re: T5 avontuur

Bericht door Ralph Bakker »

Als de quadlock stekker gewoon intact is dan is een navi met losse gps zender zeker te doen.
Schoenmaker
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 sep 2017, 10:22

Re: T5 avontuur

Bericht door Schoenmaker »

E :gekte n ?????gekocht?
dgio
Berichten: 71
Lid geworden op: 11 aug 2011, 11:14
Locatie: Ieper

Re: T5 avontuur

Bericht door dgio »

neen, een ander was sneller :muur

alweer de markt aan het afspeuren :bonk
Plaats reactie