Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Vacuum diesel slang controleren?

vragen over de T5
Plaats reactie
Bungeemenno
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 apr 2018, 10:23

Vacuum diesel slang controleren?

Bericht door Bungeemenno »

Hallo allemaal, nu heb ik een t5 Californië en op mijn eerste reis verloor ik vermogen, wat ik ook deed geen reactie, na opnieuw opstarten deed hij het weer. Bij het campercentrum hadden ze het over dat het met het vacuüm te maken kon hebben (ik ben een leek). Na meer lezen vond ik een link over vacuüm slang die lek zou kunnen zijn, maar de link hoe deze te checken deed het niet meer, kan iemand mij opweg helpen? Heel erg bedankt,menno
Gebruikersavatar
heemskerk
Berichten: 2025
Lid geworden op: 07 nov 2008, 20:12

Re: Vacuum diesel slang controleren?

Bericht door heemskerk »

Bungeemenno schreef: 17 jul 2018, 11:37 Hallo allemaal, nu heb ik een t5 Californië en op mijn eerste reis verloor ik vermogen, wat ik ook deed geen reactie, na opnieuw opstarten deed hij het weer. Bij het campercentrum hadden ze het over dat het met het vacuüm te maken kon hebben (ik ben een leek). Na meer lezen vond ik een link over vacuüm slang die lek zou kunnen zijn, maar de link hoe deze te checken deed het niet meer, kan iemand mij opweg helpen? Heel erg bedankt,menno
Tja.. Zal de vacuumklep wel bedoeld zijn? Wel een schot in het lege, kan van alles aan ten grondslag liggen (noodloop).. Uitlezen idd. Als 'leek' is het je natuurlijk niet aan te rekenen maar het is een California ipv Californië al is dat mij weer veel liever dan het jeukerige 'Cali' .... :lach :lach :lach
Bungeemenno
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 apr 2018, 10:23

Re: Vacuum diesel slang controleren?

Bericht door Bungeemenno »

Ok, spellings controle op mijn nieuwe tel. Doet leuke dingen... heb hem laten uitlezen, geconstateerd dat gebeurt is thats it... vandaar dat zelf even door zoek
Bungeemenno
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 apr 2018, 10:23

Re: Vacuum diesel slang controleren?

Bericht door Bungeemenno »

https://www.problemcar.nl/nl/particulie ... s-pas.html de vraag was hierop gebaseerd... en helaas kan ik geen jointjes meer roken...
Gebruikersavatar
heemskerk
Berichten: 2025
Lid geworden op: 07 nov 2008, 20:12

Re: Vacuum diesel slang controleren?

Bericht door heemskerk »

Daarom ook rijdend lezen dan zie je waar het mis gaat. Da's wat anders dan achteraf de log bekijken, dat is wat de wietdealer bedoeld.. :yes
Plaats reactie