Welkom op het weetjewel forum, van en voor Transporter rijders.
Voor handige tips en truc zie het viewforum.php?f=14 forum
Veel plezier , webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Slecht stationair draaien na vervangen distributie riem

vragen over de T5
Hjacobs11

Re: Slecht stationair draaien na vervangen distributie riem

Bericht door Hjacobs11 » wo okt 03, 2018 18:54

Bedankt voor de reacties.

Slik...het wordt een heel erg dure reparatie... :muur was aan het twijfelen om een nieuwe te kopen, maar ik wil geen diesel/ benzine meer, eerder CNG/elektrisch/ waterstof, maar bij de bedrijfsvoertuigen, ben ik met mijn wens veeeeeel te vroeg. Ben ook eens benieuwd naar de ID-buzz...

Het gaat waarschijnlijk te maken hebben met water in het brandstofsysteem. (slechte brandstof?)
Er is mij vertelt dat de cilinders hiervan geen schade gaan ondervinden, dus als dit gemaakt zou worden, zou ik verder hier geen schade aan overhouden.
Ik ga vragen om de stukken die uit de motor gehaald worden, bij te houden, zou deze wel eens willen zien., vooral de mazout pomp.
Blijkbaar geven deze 2000bar druk naar de injectoren, dan is het normaal dat het minste water, de pomp om zeep helpt.

Multivan Generation
Contacteer:

Bericht door Multivan Generation » wo okt 03, 2018 19:53

Nissan heeft de nv200 in het assortiment die ook volledig elektrisch leverbaar is. En wordt ook al omgebouwd naar camper.

De plugin hybride bedrijfswagens zitten er aan te komen..of zijn er al een beetje..

Groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...

jan2009

Bericht door jan2009 » wo okt 03, 2018 20:42

Slik...het wordt een heel erg dure reparatie... :muur was aan het twijfelen om een nieuwe te kopen, maar ik wil geen diesel/ benzine meer, eerder CNG/elektrisch/ waterstof, maar bij de bedrijfsvoertuigen, ben ik met mijn wens veeeeeel te vroeg.

Bekijk ook even de volgende link:
https://www.citytransporter.eu/
Wellicht kan je er wat mee.
BASIC T4 2,5 TDI / 88 PK 2002 nr. 1182
Kampeer Bus Projekt : --> http://www.weetjewel.nl/phpbb3/viewtopi ... 12&t=26491"

Afbeelding

Plaats reactie