Is het wat? Hoe is het ontvangst?
Of niet doen ?

ruudbrouw schreef: 25 nov 2018, 10:42 Ik had een soort Pioneer look a like heeft het geen jaar volgehouden.
alfagek schreef: 25 nov 2018, 14:09 Ik had er een extra stekker bij gekocht,
Heb hem alleen getest omdat ik week erna een andere bus heb besteld, en de 315 weer erin heb gezet.
Nu de 510 chineese tekoop met stekker i.v.m. radio ontvangst.
Kun je niet veel beginnen.
Heb jij zo'n ding Peter? Nee? Ok, hou je dan iets rustig. Ik geef een korte reactie waar wanneer interesse ik graag extra tekst en uitleg geef. Voor nu vind ik mijn bijdrage voldoende; kort, informatief en TS vroeg niet naar details. Quoten van mensen die jouws inziens te oppervlakkig reageren vind ik ongepast, Peter. Als Henk verdere vragen heeft, kan hij ze hier stellen en dat wordt beantwoord.Multivan Generation schreef: 28 nov 2018, 17:30
Kun je niet veel beginnen.![]()
Mensen, zo moeilijk is het toch niet om specifieker te zijn en precies welk merk en type je gekocht hebt, erbij te vermelden?
Ben nu wel benieuwd wat voor chinese je hebt....WouterW schreef: 28 nov 2018, 17:56Heb jij zo'n ding Peter? Nee? Ok, hou je dan iets rustig. Ik geef een korte reactie waar wanneer interesse ik graag extra tekst en uitleg geef. Voor nu vind ik mijn bijdrage voldoende; kort, informatief en TS vroeg niet naar details. Quoten van mensen die jouws inziens te oppervlakkig reageren vind ik ongepast, Peter. Als Henk verdere vragen heeft, kan hij ze hier stellen en dat wordt beantwoord.Multivan Generation schreef: 28 nov 2018, 17:30
Kun je niet veel beginnen.![]()
Mensen, zo moeilijk is het toch niet om specifieker te zijn en precies welk merk en type je gekocht hebt, erbij te vermelden?
Kijk..een url zegt meer dan 500 woorden..dank je
Neem mijn opmerking alsjeblieft ter harte. Het heeft er alle schijn van dat je er gewoon overheen walst. Doe wat je doen wilt. Je schrikt anderen, inclusief mij, af om nogmaals te reageren door jouw uitlatingen, besef dat goed.Multivan Generation schreef: 28 nov 2018, 20:29![]()
Mooie inbouwdiepte zeg,
dan kun je tenminste gemakkelijk die kabels erachter goed kwijt![]()
Meestal zo'n geprop..
Kan het zijn dat ik iets mis?WouterW schreef: 28 nov 2018, 20:59Neem mijn opmerking alsjeblieft ter harte. Het heeft er alle schijn van dat je er gewoon overheen walst. Doe wat je doen wilt. Je schrikt anderen, inclusief mij, af om nogmaals te reageren door jouw uitlatingen, besef dat goed.Multivan Generation schreef: 28 nov 2018, 20:29![]()
Mooie inbouwdiepte zeg,
dan kun je tenminste gemakkelijk die kabels erachter goed kwijt![]()
Meestal zo'n geprop..