Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Wat voor navigatie heb ik?

vragen over de T5
Plaats reactie
alex90
Berichten: 129
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:36

Wat voor navigatie heb ik?

Bericht door alex90 »

Na een tweetal jaren geen T5 gehad te hebben, weer een T5 gekocht. Ditmaal een T5 GP Caravelle. Deze wordt omgebouwd naar camper en inmiddels zit het hefdak er al op.

Er zit een af-fabriek navigatiesysteem in, wie kan mij vertellen welke dit is en of ik het juist heb dat deze geen Apple CarPlay ondersteund:

Afbeelding
Gebruikersavatar
JeffryVW
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 mar 2019, 17:28

Re: Wat voor navigatie heb ik?

Bericht door JeffryVW »

RNS 310 of 315. Als ik het goed heb en je hebt bluetooth dan heb je de 315.
T5 GP 2010 180pk Caravelle
Langbeest
Berichten: 199
Lid geworden op: 07 mar 2018, 16:15

Re: Wat voor navigatie heb ik?

Bericht door Langbeest »

En nee deze ondersteund geen Apple Carplay
RadioAir
Berichten: 30
Lid geworden op: 27 apr 2019, 16:16

Re: Wat voor navigatie heb ik?

Bericht door RadioAir »

De T5-GP is alleen geleverd met RNS315, de 310 heeft (gelukkig) dit type auto nooit gehaald.

Ondersteunt inderdaad geen CarPlay maar afhankelijk van het bouwjaar is er wel DAB+ en bluetooth incl audio streaming op te activeren middels VCDS.
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33767
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Wat voor navigatie heb ik?

Bericht door Multivan Generation »

RadioAir schreef: 28 apr 2019, 14:43 De T5-GP is alleen geleverd met RNS315, de 310 heeft (gelukkig) dit type auto nooit gehaald.

Ondersteunt inderdaad geen CarPlay maar afhankelijk van het bouwjaar is er wel DAB+ en bluetooth incl audio streaming op te activeren middels VCDS.
Goh, onze bus is af-fabriek voorzien van een RNS 510 en daarbij is DAB+ toch echt niet zomaar even te activeren dmv VCDS hoor. :zwaai
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
RadioAir
Berichten: 30
Lid geworden op: 27 apr 2019, 16:16

Re: Wat voor navigatie heb ik?

Bericht door RadioAir »

Je hebt in die zin gelijk dat de RNS510 ook af-fabriek geleverd is, ik bedoelde dat tussen de RNS310 en de RNS315, die er hetzelfde uitzien, de 310 nooit in de T5GP geleverd is. Bij de 510 kan dit inderdaad alleen bij de laatste versie en dan staat het eigenlijk altijd al aan :)
Plaats reactie