Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Lichten VW T5

vragen over de T5
Plaats reactie
PatM
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 jun 2019, 09:46

Lichten VW T5

Bericht door PatM »

Hallo, ben hier nieuw maar al 10 jaar in bezit van VW T5 19 TDI , model uit 2005.Maar zit met een probleem, na keuring vorige week ben ik afgekeurd door volgend probleem. Aan voorwiel was er ergens speling, dit is hersteld. Nummerplaat verlichting werkte niet meer, dit is ook hersteld.
Maar het volgende probleem weet ik geen raad, dit is het volgende, Als ik mijn lichten aan doe branden mijn mistlichten achteraan onder en niet de lichten boven, zoals het normaal moet. Dit is zonder de schakelaar uit te trekken voor het aanschakelen van de mistlichten.
Ik ben bij de VW garage geweest, voor het probleem ,maar daar zijden ze dat het waarschijnlijk komt door de schakelaar die ik veranderd heb naar een auto lichtschakelaar en de led lampen die ik geplaatst heb achteraan. Ik heb mijn oude schakelaar en lampen terug geplaats en heb nog altijd het zelfde propleem, alle lichten werken normaal, Vooraan lichten pinkers mistlichten, achteraan pinkers en achterruitrijlichten. Wie weet raad ?? moet morgen terug naar keuring, maar zal zeker door dit probleem terug afgekeurd worden,

Heb na deze nog een vraag,
Dank,Patrick
Gebruikersavatar
Theo S
Berichten: 108
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:55
Locatie: Melick

Re: Lichten VW T5

Bericht door Theo S »

Hallo,
is er iets veranderd aan de draden van de achterlichten, hier lijkt het erg op. kunnen de stekkers verdraaid zitten??
PatM
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 jun 2019, 09:46

Re: Lichten VW T5

Bericht door PatM »

Aan de draden is mijn achteruitrij camera aangesloten,maar dit is al meer dan 2 jaar,en mijn lichten werkten normaal.vorig jaar zonder problemen door de keuring.Heb 2 nieuwe achterlicht fittings besteld,maar er was gisteren maar 1 binnen bij de VW garage,voor de tweede wetende niet wanneer deze binnen zal zijn.Hoop dat het probleem met deze 2 nieuwe fittings opgelost zal zijn.

Hou jullie op de hoogte,patrick
goossens johan
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jul 2017, 13:55

Re: Lichten VW T5

Bericht door goossens johan »

massa probleem ? zij onze leraar altijd eerst massa goed controleren ,succes
PatM
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 jun 2019, 09:46

Re: Lichten VW T5

Bericht door PatM »

Probleem opgelost,de lid lampen die ik ge plaats had hadden een verkeerde voltage

Groetjes Patrick
Plaats reactie