Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

paneel schuifdeur verwijderen

vragen over de T5
Plaats reactie
DickWi
Berichten: 79
Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:04
Locatie: Randstad

paneel schuifdeur verwijderen

Bericht door DickWi »

Wil de schuifdeur gaan isoleren maar krijg het paneel er niet af.
Alle pluggen eruit gehaald en met kunststof lepel probeer ik het los te krijgen.
Alleen op sommige plekken moet ik zoveel kracht zetten en toch wil het niet los.
Zit het misschien op sommige plekken met kit vast of moet ik gewoon verder doorzetten?
Mvg. Dick
Angelo-anneveld
Berichten: 845
Lid geworden op: 01 jan 2018, 23:22

Re: paneel schuifdeur verwijderen

Bericht door Angelo-anneveld »

DickWi schreef: 10 nov 2019, 22:28 Wil de schuifdeur gaan isoleren maar krijg het paneel er niet af.
Alle pluggen eruit gehaald en met kunststof lepel probeer ik het los te krijgen.
Alleen op sommige plekken moet ik zoveel kracht zetten en toch wil het niet los.
Zit het misschien op sommige plekken met kit vast of moet ik gewoon verder doorzetten?
Mvg. Dick
Welke paneel heb je ?
Als je van een dubbelcabine een paneel hebt, zit hij inderdaad flink vast gekit ( had ik tenminste last van )
DickWi
Berichten: 79
Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:04
Locatie: Randstad

Re: paneel schuifdeur verwijderen

Bericht door DickWi »

Angelo-anneveld schreef: 10 nov 2019, 22:41
DickWi schreef: 10 nov 2019, 22:28 Wil de schuifdeur gaan isoleren maar krijg het paneel er niet af.
Alle pluggen eruit gehaald en met kunststof lepel probeer ik het los te krijgen.
Alleen op sommige plekken moet ik zoveel kracht zetten en toch wil het niet los.
Zit het misschien op sommige plekken met kit vast of moet ik gewoon verder doorzetten?
Mvg. Dick
Welke paneel heb je ?
Als je van een dubbelcabine een paneel hebt, zit hij inderdaad flink vast gekit ( had ik tenminste last van )
Inderdaad een dubbelcabine, is het wel redelijk los te krijgen?
Met montage ook weer vast kitten?
Angelo-anneveld
Berichten: 845
Lid geworden op: 01 jan 2018, 23:22

Re: paneel schuifdeur verwijderen

Bericht door Angelo-anneveld »

Jawel dat wel, maar moet zeggen dat er echt overdreven veel kit voor gebruikt word, bij Mij scheurde hij toen dus Wens je heel veel succes! Je moet anders even rustig elk hoekje voelen welke een beetje loskomt en dan voorzichtig ...
DickWi
Berichten: 79
Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:04
Locatie: Randstad

Re: paneel schuifdeur verwijderen

Bericht door DickWi »

Angelo-anneveld schreef: 11 nov 2019, 06:20 Jawel dat wel, maar moet zeggen dat er echt overdreven veel kit voor gebruikt word, bij Mij scheurde hij toen dus Wens je heel veel succes! Je moet anders even rustig elk hoekje voelen welke een beetje loskomt en dan voorzichtig ...
Wordt een klus voor in het voorjaar, fohn erop zetten dan moet lukken.
Angelo-anneveld
Berichten: 845
Lid geworden op: 01 jan 2018, 23:22

Re: paneel schuifdeur verwijderen

Bericht door Angelo-anneveld »

DickWi schreef: 11 nov 2019, 12:18
Angelo-anneveld schreef: 11 nov 2019, 06:20 Jawel dat wel, maar moet zeggen dat er echt overdreven veel kit voor gebruikt word, bij Mij scheurde hij toen dus Wens je heel veel succes! Je moet anders even rustig elk hoekje voelen welke een beetje loskomt en dan voorzichtig ...
Wordt een klus voor in het voorjaar, fohn erop zetten dan moet lukken.

Ligt eraan welke fohn... bij mij begon eerder het paneel week te worden dan de kit :bifun
Plaats reactie