Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Multivan bouwjaar 2011 zuheizer bediening.

vragen over de T5
Plaats reactie
brecht_van
Berichten: 62
Lid geworden op: 29 dec 2019, 20:51

Multivan bouwjaar 2011 zuheizer bediening.

Bericht door brecht_van »

Dag forumleden,

Mij misschien eerst eens voorstellen, ik ben Brecht en ben sinds gisteren een trotse bezitter van een Multivan bouwjaar 2011, 140pk dsg. Jammer genoeg is hij nogal kaal in de opties maar daar zijn we momenteel aan het werken. Een cruise control, mfsw, mistlampen en bandenspanningscontrole staan op de planning om ingebouwd te worden. Ik heb maar een probleem, de multivan is geleverd met een thermotop verwarming maar ik vind nergens hoe je die moet bedienen, de sticker in de deur is aanwezig en onder de wagen zie je mooi de waterverwarming zitten maar ik vind nergens in het dashboard of dakhemel een bediening hiervoor. Weet er iemand hier hoe je die moet bedienen of wat ik mis in de wagen?
Van der meer
Berichten: 15
Lid geworden op: 03 nov 2019, 20:50

Re: Multivan bouwjaar 2011 zuheizer bediening.

Bericht door Van der meer »

Hoi Brecht,

Welkom op het forum.

Volgens mij heeft jou auto een Zuheiser. Deze kun je standaard niet zelf bedienen maar gaat aan als de buitentemperatuur onder de 7 graden (dacht ik) komt. Dan zorgt hij ervoor dat je motor sneller op temperatuur komt en blijft.

Je kunt een bediening achteraf inbouwen. Zie het draadje:
viewtopic.php?f=3&t=63306
Groeten,

Imre
VW Transporter T5 2.5 TDI 131PK 4Motion '09
brecht_van
Berichten: 62
Lid geworden op: 29 dec 2019, 20:51

Re: Multivan bouwjaar 2011 zuheizer bediening.

Bericht door brecht_van »

Ach daarom dient die dus, ik dacht al waarom een standverwarming als je die niet kan bedienen. Ik hou hem gewoon lekker origineel en bouw dan wel mijn webasto airtop 3900evo in. Dan kan ik hem direct aan een 2e batterij hangen.
Plaats reactie