Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Flessenhouder sluiting

vragen over de T5
Plaats reactie
ViTu
Berichten: 120
Lid geworden op: 06 feb 2021, 10:48

Flessenhouder sluiting

Bericht door ViTu »

Hallo allemaal,

De flessenhouder links van de bijrijdersstoel sluit niet meer goed. Het lijkt alsof het clipje van de deksel niet meer wil vastgrijpen. Daardoor valt de klep steeds open.

Weet iemand welk onderdeel ik moet bestellen om het sluitmechamisme weer werkend te krijgen?

Ik zelf zie door de bomen het bos even niet meer als ik op de onderdelenpagina zoek….

Als dit onderwerp al een keer gepasseerd is hoor ik het ook graag, heb zelf niks kunnen vinden op het forum.

Alvast dank!
T5 California Comfortline 2.5 TDI 174pk
DE KNEU
Berichten: 230
Lid geworden op: 22 aug 2019, 19:38

Re: Flessenhouder sluiting

Bericht door DE KNEU »

Wat dacht je van een bezoekje aan de dealer?Kunnen ze je vast wel vertellen.Ik heb alleen maar goede ervaringen over inlichtingen bij magazijn medewerkers,gezellig samen naar etka kijken :zwaai
ViTu
Berichten: 120
Lid geworden op: 06 feb 2021, 10:48

Re: Flessenhouder sluiting

Bericht door ViTu »

Bedankt, gelukt. Bij geluk vond ik het losgeraakte clipje onder het rubber op de bodem van de houder. Met een schroefje zo weer vast.

Ondertussen via etka bij dealer ook de hele achterkant van de flessenhouder besteld (los clipje konden we niet vinden). Die maar geannuleerd :)
T5 California Comfortline 2.5 TDI 174pk
DE KNEU
Berichten: 230
Lid geworden op: 22 aug 2019, 19:38

Re: Flessenhouder sluiting

Bericht door DE KNEU »

Nah also :yes
freek
Berichten: 682
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:14

Re: Flessenhouder sluiting

Bericht door freek »

DE KNEU schreef: 09 mei 2021, 22:38 Wat dacht je van een bezoekje aan de dealer?Kunnen ze je vast wel vertellen.Ik heb alleen maar goede ervaringen over inlichtingen bij magazijn medewerkers,gezellig samen naar etka kijken :zwaai
Nou in Den Bosch is dit echt verleden tijd sinds de verbouwing van van den Udenhout. Het is nu echt een verkooppaleis geworden en voor onderdelen hebben ze nog ergens in een hoekje van het pand een balietje van 1 m2. Ter plekke samen uitzoeken wat je nodig hebt is er niet bij. Alleen afhalen van per email of telefonisch bestelde en betaalde onderdelen. Het is echt minachting voor externe klanten. Erg jammer en niet slim.
T4 tdi AXL syncro camper 2003, >640.000km
T5 tdi AXE multivan camper 2004, >450.000km
Citroen CX turbo2 1986
Plaats reactie