Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T5

vragen over de T5
Richard-221
Berichten: 141
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
Locatie: Andelst

Bericht door Richard-221 »

@Henk1
Zal niet meer gebeuren :wjw
Gebruikersavatar
Jaap 162
Berichten: 285
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Valthe in het wonderschone Drentshe land
Contacteer:

Bericht door Jaap 162 »

Er zijn ook nog positieve geluiden :jump
Ik rij nu al 2,5 jaar met veel plezier m´n T5. natuurlijk hebben ook de T5 wat problemen., maar dat heeft ieder merk. De ergenis score :groteogen wordt bepaald hoe jij en de dealer hier mee omgaan :ie :alarm
Ik zelf ben uitermate te spreken over mijn dealer, omdat ik de indruk heb dat zij er alles aan doen om de problemen te verhelpen die er zijn. Ook bij telefonische vragen waar ze niet direct antwoord op hebben, wordt ik keurig netjes terug gebeld met een correct antwoord.
Ik heb voor 3 weken terug een roetfilter laten plaatsen. Bij de telefonische afspraak voor een grote beurt deze er bij besteld. Met de vraag wat :nouwatkostdat was dat niet bij hun bekend, moesten ze ff opvragen. 1 uurtje later een telefoontje met de prijs. Later las ik op het forum een opmerking van Vaniac over het verschil van filters, direct gebeld met wat voor filter mijn auto werd uitgerust (metaal of keramich) wisten ze niet. ook hier binnen een 1/2 uur terug gebelt.
Zo kan ik nog wel ff doorgaan. Ook is bij mijn laatste beurt ook het knakken van het stuur opgelost door een nieuw :vraagteken dit zou de nieuwste oplossing zijn.
Tot nu toe is het nog steeds goed. Tevens staat de koffie altijd klaar

:zodenkikerookover
Groeten

Jaap
Afbeelding

"Thank you, Thank you, Elvis left the building"

http://www.geuzinge.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Daan
Berichten: 111
Lid geworden op: 18 jan 2007, 18:56
Locatie: baarn
Contacteer:

Bericht door Daan »

sorry Henk 1 wil je site zeker niet beschadigen ,
mijn exuses daarvoor ,
mvg Danny
Gebruikersavatar
Henk-1
Site Admin
Berichten: 4455
Lid geworden op: 11 jan 2007, 11:24
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Bericht door Henk-1 »

Oke Daan en Richard thanx

Zand erover

:wjw
Groetjes webmaster Henk-1 :wjwnl VW T5 1.9TDI uit 2008 140PK
Guus NLB
Berichten: 841
Lid geworden op: 16 jan 2007, 15:34
Locatie: Tilburg
Contacteer:

aan Painter

Bericht door Guus NLB »

in het dorp waar jij woont: noem jij Monaco een dorp ????????????? :bifun :bonk
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Bericht door painter »

Wel een beetje late reactie Guus, waar kom jij vandaan ?? :bonk
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Fr@nky
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 jan 2007, 21:16

wel een beetje vreemd

Bericht door Fr@nky »

heb twee jaar geleden mijn T5 gekocht niets dan lof , hier voor een T4 uit het leger gereden was zeer herkenbaar voor alles en iedereen , nu komt het !!!! zie ik de verkoper die toen bij VW werkte in een MB vito rijden, vraag mij toch af waar om ?
JvB
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:33

Bericht door JvB »

He Henk,

Allereerst m'n excuses. Had niet in de gaten dat mijn berichtje zoveel voeten in de aarde zou hebben. Ik ben zelf wat gefrustreerd en wilde dit gewoon even kwijt aan collega T5-bestuurders. Realiseerde me geen enkel moment dat het forum daardoor enige schade zou kunnen oplopen.

Zal voortaan geen namen meer noemen, maar de dealer in z'n 'waarde' laten.

Groet,
Justin
tevijf
Berichten: 19
Lid geworden op: 24 jan 2007, 21:30

Bericht door tevijf »

Waarom zouden hier geen ervaringen over dealers mogen worden uitgewisseld? Het staat een dealer toch ook vrij om te reageren! Een voorbeeld (waar ik geen namen bij zal noemen): het valt me op dat de renaultdealer en de forddealer veel assertiever zijn in hun verkoop: ze regelen proefritten, bellen een week later op om te vragen of er al een beslissing is genomen, wijzen op acties enzovoort. Bij de plaatselijke VW dealer ben ik al drie keer geweest, ik heb aangegeven graag in een 130 of 174 T5 te willen proefrijden, maar op de een of andere manier is het ze in de afgelopen twee weken niet gelukt een bus voor me te regelen.
Zo'n dealer (en ook PON) kan juist zijn voordeel doen met dit soort informatie. En ze kunnen ook melden wat hun kant van het verhaal is (weer zo'n proefritridder of zo).
Maar wat in ieder geval niet moet is klachten niet benoemen. Alleen maar verliezers: klanten ontevreden, dealer leert niks.
Verhalen worden toch wel doorverteld, hier kan een dealer tenminste in het openbaar zijn kant van het verhaal vertellen!

ps. dus als een meelezende dealer graag een T5 wil verkopen: ik ben er klaar voor!
Fred loodrecht
Berichten: 457
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:38
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Fred loodrecht »

goeie verhalen mag je wel kwjt.
Ik kom altijd bij Kareltrans in Hoorn,deze mogen onderhoud aan een t5 plegen met behoud van garantie.
Ik ben daar al 6 jaar klant 2 t4's in onderhoud, nu een nieuwe t5 gekocht.
Geen dealer maar je kan er elke t5 bestellen,technische vraag?Jan van de werkplaats is een toppertje.
Bellen altijd terug,en ik heb altijd een hoop vragen.

Ik heb geen binding met hun, gewoon een tevreden klant.


Fred.
Gebruikersavatar
Henk-1
Site Admin
Berichten: 4455
Lid geworden op: 11 jan 2007, 11:24
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Bericht door Henk-1 »

tevijf schreef:Waarom zouden hier geen ervaringen over dealers mogen worden uitgewisseld? Het staat een dealer toch ook vrij om te reageren! !
==========================================================
Hoi Tevijf , discussies over problemen/ervaring met dealers-bedrijven op het forum , geloof me, daar kom je echt niet uit . Die moet je persoonlijk met de dealer-bedrijven oplossen.
Daar is dit forum ook niet voor gemaakt.

Dat een dealer niet inspringt op jouw gedachten om in een auto te willen proefrijden :vraagteken dat is raar
Groetjes webmaster Henk-1 :wjwnl VW T5 1.9TDI uit 2008 140PK
Gebruikersavatar
vdn
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:12
Locatie: Ertvelde/Belgié
Contacteer:

Bericht door vdn »

als ik op dit forium al die problemen zie van de t5
word ik bang om er mee te rijden.
In het algemeen ben ik tevreden over mijn t5 nu 10.000 km
6 maand oud ik heb de lichtste motor versie , ja ik ben een arme belg
soms vraag ik me af of de t4 niet beter was

noel t5 kwb 2006
cali
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 jan 2007, 14:21

Bericht door cali »

ik heb ook een t5 model 2006 130 tdi en heb geen enkel probleem met die wagen , super leuk om mee te rijden :jumpklap
Plaats reactie