Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Zekeringen

vraag of mededelingen over meetings, workshops of techdays
Plaats reactie
ingrid123

Zekeringen

Bericht door ingrid123 »

Mijn aansteker had zelfde probleem als hier al eens omschreven, plopte er steeds uit ( stekker voor telefoonlader). Heb camper T4 uit 91..
Naar garage, rommelt met schroevendraaier in de sigarettenaansteker...plop de zekering door.
Nieuwe zekering, en werkt weer. Geeft aan andere sigarettenaansteker moeilijk te vinden, maar dunnere plug zoeken. Garagehouder had zelf een plug voor navigatie, en idd paste, ging dieper in aansteker. Ok, ga ik andere plug zoeken..

Op terugweg wil ik blower aanzetten, doet niet. Op heenweg nog wel. Thuis even gekeken, was zekering stuk. Nieuwe erin, 1 seconde plop weer stuk. Boekje erbij, moet niet 10 amp in maar 20.. doet het al 3 jaar op die 10, maar goed nu niet meer. Zou het kunnen dat met doorslaan aansteker ook wat anders stuk is gegaan?
Garage heeft aan doe er maar 30 in ( in boekje staat 20) als die ook ploft, waarschijnlijk sluiting...
Wat is nu wijsheid?
Is er een garage die electrische gedeelte na kan kijken. Wil ook graag soort onderbreker voor huishoudaccus. Die heb ik nu losgekoppeld omdat ze keer leeggelopen zijn toen dynamo stuk was. Heb dus nu alleen start accu.
Ik heb er totaal geen verstand van. Henk wil op afstand best helpen 👍, maar zelf kan ik het niet. Amsterdam kan ik met oude diesel Jetje niet in.
Een oldtimer reparateur heeft bus in onderhoud, maar absoluut geen verstand van camper gedeelte electra..., Dus die kan mij niet helpen.
Toen ik boekje erbij had, zag ik dat er veel meer zekeringen verkeerde amp inzaten ( als ik in boekje kijk)
Wie kan mij helpen aan adres, liefst in omgeving Alkmaar/Grootebroek. Maar ben ook bereid wat verder reizen
krekwakwol

Re: Zekeringen

Bericht door krekwakwol »

Hallo, ik denk dat je je probleem beter hier naar kunt knippen en plakken.
Dat is wat gerichter en heb je meer kans oo directe oplossingen.

viewforum.php?f=23
Groet, Arnold
T5 2.5 TDI LWB 2008

viewtopic.php?f=3&t=66962
Plaats reactie