Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

GoreText

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
GoreText
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 jan 2009, 18:48
Locatie: H I Ambacht

GoreText

Bericht door GoreText »

Gegroet u mede T-ers, het mocht even duren maar nu zijn we binnen,
ik werd al vermanend toegesproken toen ik een topic starte zonder me eens even netjes voor te stellen dussss....

Ik heet hier GoreText en ben zelfstandig ondernemer, 40 jaar oud en nog steeds kind.....
Wij gebruiken altijd pick-ups voor het werk en we hebben al zo'n beetje alles gehad wat er te krijgen valt maar je eerste wagen vergeet je nooit.
In mijn geval was mijn eerste auto een LT uit het jaar nul, een 6cil diesel en compleet versleten maar het was mijn wagen.
Man wat heb ik aan dat ding gelast en gesleuteld maar op een gegeven moment reed ik de van brienenoordbrug af en brak de distributiesnaar, daar kunnen ze dus niet tegen.
Er volgde een keur aan T3tjes allen diesel en een paar golfjes, het leven was perfect.
Maar de jaren negentig brachten allerlei inferieure merken bedrijfswagens op de markt en we konden uit een erfenis een Peugeot J5 krijgen op zich een mooi motortje maar meer voor een jachtje of zoiets, werkelijk alles aan dat ding hield er mee op of brak af.
Het ding d'r weer uit en Mitsubishi erin, ook goedkoop, ook sloop.
Dat was meer een metsubsidie, een stuk of tien van dat soort dingen spoelde bij ons aan...
toen hadden we het gevonden een grote Daf 400 dubbelcab met lange bak, 2 jaar mee gereden zegt het keuringsstation "die kun je beter nu nog verkopen, het chassis is doorgerot." hup ook d'r uit.
Nu kwam er vorige week ineens een groene engel T4 uit de lucht vallen en die staat nu voor de deur.
Zware bak 700 kg kraantje en 2.4 diesel zonder blower, 135000 km met autopas...., ideaal.
Nou eens even kijken hoeveel jaartjes die het uithoud....
We hebben al een hoop info over die T4 van dit forum gehaald en dat bleek zeer nuttig te zijn, nu is het wachten tot we zelf een ander van info kunnen voorzien.
Ooit een mooie nieuwe franse bedrijfswagen gehad?
Dan weet je direct waarom je het liefst in een oude Volkwagen bus rijdt.
Gebruikersavatar
Reny
Berichten: 644
Lid geworden op: 01 aug 2008, 15:38
Locatie: Heerhugowaard

Re: GoreText

Bericht door Reny »

Hoi Goretext, welkom op dit forum :wjw
Past er ook een :T44EVER sticker op je bus :knipoog (kunnen we je ook spotten)
fotogalerij 1120
Gebruikersavatar
harry t5 191
Berichten: 3074
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:08
Locatie: Zeijen

Re: GoreText

Bericht door harry t5 191 »

:wjw Hier op deze site! :zwaai

:wjw :T54LIFE :toppie
groeten Harry, uit het mooie Drentse land.
Plaats reactie