Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

lekkage ????

vragen over de T5
Plaats reactie
roni T5
Berichten: 20
Lid geworden op: 14 jan 2007, 13:15
Locatie: Den Haag

lekkage ????

Bericht door roni T5 »

hallo luitjes,
ik verlies (denk ik) momenteel 1 liter koelvloeistof per 15 km gelukkig gaat mijn vlotterlampje branden dat ie gezakt is de moter loopt keurig geen rare geluiden en wordt ook niet warmer als normaal de olie ziet er ook prima uit ,verder geen rare dingen te zien ook geen rook wat zou het kunnen zijn een defecte slang ?? het is een 130 pk lwb met 50.000 km op de teller 2,5 jaar oud
groet,
Rob
met vriendelijke groet,
Rob
Gebruikersavatar
richardavalanche
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 feb 2007, 22:45
Locatie: monster
Contacteer:

hoop het beste voor je

Bericht door richardavalanche »

bij mij een maand geleden de koppakking vervangen 65dznd km. het zou ook de waterpomp kunnen zijn. Kosten ruim 2000 euro!!!! wel veel coulance gehad!
Gebruikersavatar
appie
Berichten: 386
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:04
Locatie: zwarte haan
Contacteer:

Bericht door appie »

Waterpomp nu vervangen!
roni T5
Berichten: 20
Lid geworden op: 14 jan 2007, 13:15
Locatie: Den Haag

lekkage ????

Bericht door roni T5 »

nou Appie had het juist het is de waterpomp hij wordt onder de coulance regeling kosteloos vervangen mogelijk is ie vandaag al klaar en anders maandag morgen
met vriendelijke groet,
Rob
EricP
Berichten: 698
Lid geworden op: 15 jan 2007, 19:43
Locatie: Veldhoven

Bericht door EricP »

Ja, ook als de bus buiten de garantie valt (mijne was bijna 3 jaar) wordt de waterpomp toch in coulance vervangen: mag ook wel 50.000 - 60.000 km voor een waterpomp is zeer weinig. Bij alle auto's die ik heb gereden ( allemaal meer dan 150.000 km is er geen een geweest waarbij de waterpomp het begeven heeft. Echt een aanloop gebrek dus.

Groet eric P
Gebruikersavatar
ferry395
Berichten: 1193
Lid geworden op: 29 jan 2007, 19:13

Bericht door ferry395 »

hey mannen volgens een vriend van mij ( monteur bij vw bedrijfswagens) is het een GROTE kwaal die waterpomp dus vind het niks minder als normaal dat ze het onderl coulance vervangen gr ferry
Plaats reactie