Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

tips voor het plaatsen van multivan lampen ?

vragen over de T5
Gebruikersavatar
Viking64
Berichten: 293
Lid geworden op: 29 dec 2008, 19:39
Locatie: Castellum aan den Rijn
Contacteer:

Pluim voor een bedrijf!

Bericht door Viking64 »

Dit verhaaltje raakt een beetje off-topic :)

Maar dan wil ik wel even van de gelegenheid gebruik maken om een bedrijf niet af te zeiken maar juist aan te bevelen!!!

Afgelopen vrijdag reed ik over de N1 naar Leiden, en vlak voor de Heineken (meuk) werd ik ingehaald en in ene...pets...
een leuk steentje op m'n 2 weken oude voorruit (nou ja, de hele auto was nog maar twee weken oud...)
:muur, ff zitten vloeken.... maar ja, dit kan iedereen gebeuren, niet waar?
Omdat ik met mijn T4 ook al eens in Leiden steenslagschade heb opgelopen wist ik nog een autoglas zaak te zitten in Leiderdorp.
Gelijk er heen gereden en gemeld aan de balie. De eigenaar (geloof dat het franchisenemers zijn) hielp me gelijk en binnen 5 min stond mijn T5 binnen en werd de plek behandeld.
Ondertussen een lekkere bak automatenkoffie gehad (valt voor sommige 'grote merken koffie' nog niet mee om dat te doen).
Ondertussen werd nog een andere auto a la minuut geholpen en twee andere medewerkers waren bezig met 2 auto's van een nieuwe gelijmde voorruit te voorzien. Dus ze zaten niet echt zonder werk ofzo.
Mijn auto was met een goed half uur weer klaar, steenslag schade zo goed als onzichtbaar, voorruit zowel binnen al buiten weer helemaal schoongemaakt!
Top service en ik weer blij. De rekening ging naar de verzekering, daar hoef ik dus ook niets aan te doen.

Grote klasse en een dikke pluim voor Marcel van Autotaalglas vestiging Leiderdorp
Als ik niet met m'n T6 rij, zit ik op een van m'n BMW motoren :)
Gebruikersavatar
Viking64
Berichten: 293
Lid geworden op: 29 dec 2008, 19:39
Locatie: Castellum aan den Rijn
Contacteer:

Re: tips voor het plaatsen van multivan lampen ?

Bericht door Viking64 »

Jeroen T5 204 schreef:
De dealer waar ik mijn bus gekocht heb ben ik helemaal klaar mee. Ze kunnen zelfs nog geen koplampen afstellen :bonk
Ik heb wat kritiek gehad op hun werk. Ze hebben mij het dashbord ook al beschadigd inclusief mijn nieuwe radio.

Kreeg nu te horen dat ik maar een andere garage moest zoeken :lach Dus dat heb ik maar gedaan. Bus zit nog wel in garantie maar regel de garantie wel op een andere manier nu.
Jeroen: Misschien mosterd na de maaltijd, maar je zal wel een andere zaak gevonden hebben inmiddels?
Anders weet ik nog wel een adres bij jou in de buurt.
Een collega zzp'r heeft daar al 2 nieuwe T5's gekocht omdat hij met de bekende VW dealer daar in de buurt ook helemaal klaar was.
Die collega woont in Wierden.

gr
Ruud
Als ik niet met m'n T6 rij, zit ik op een van m'n BMW motoren :)
JopieD
Berichten: 14
Lid geworden op: 29 mar 2009, 21:24

Re: tips voor het plaatsen van multivan lampen ?

Bericht door JopieD »

@Henk
Zoals gezegd. (vorige post) heb ik het begrepen.
Zoals gezegd. Ik zal me aan de regels houden. (ik had me er al bij neergelegd)
@Henk , nu ik je toch hier even spreek : Echt mooi forum, goede interface en dank je dat je je er voor in zet !

@ Kobus -> dus nu sta ik voor de afzeikcultuur ?
Zoals gezegd: ik ben gewoon een kritisch persoon. Als jij dan zegt dat ik voor de afzeikcultuur sta, stap je mijn op de tenen. Gaat helemaal nergens over. Lees anders even hoe ik het verwoord in mijn posts.

@ iedereen :
zoals gezegd : (goh) leest iemand mijn vorige post ?)
Ik stelde een vraag, kon de huisregels niet vinden. DAt was alles !!!

Laten we (zoals gezegd) weer ontopic gaan en niet als een stel oude wijven in dat gezeik blijven hangen.

zoals gezegd :
HET IS ME DUIDELIJK !

Ik hoop dat dit het laatste is wat ik hierover moet zeggen.
allemaal even :yes , oke.
Groeten Jopie :T54LIFE
Danny
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:11
Locatie: Tussen Turnhout en Antwerpen

Re: tips voor het plaatsen van multivan lampen ?

Bericht door Danny »

Ik hoop dat dit het laatste is wat ik hierover moet zeggen.
allemaal even
:yes


:klappen :klappen
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: tips voor het plaatsen van multivan lampen ?

Bericht door Donald4Motion »

Jongens nu even bij elkaar komen ja, even een groepsknuffel :knipoog
:kus :troost







Maar uhh hoe staat het met de Multivan koplampen van de topicstarter? :wjw
Plaats reactie