Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Newbee

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
beek3762
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 mei 2009, 19:39

Newbee

Bericht door beek3762 »

Hey,

ben nieuw hier. Heb enige jaren geleden T4 gereden en was buurman van Oepke totdat hij verhuisde naar het ponypark.
Kom dus uit Almere, bijna 47 jaar, vrouw en 2 dochters.
ZIt op diverse autoclubjes, oa Citroën en Alfa. Bezit dus een aantal leuke auto's.
Heb sinds kort een T4 102pk Allstar Multivan van 96. Gekocht bij een handelaar in Heeswijk Dinther voor slechts 4950 eurootjes. Zocht er 1 in Duitsland want dacht er hier geen te vinden, mis dus. En in Duitsland waren ze niet goedkoper, eerder duurder.
Is een rode met 224000 km, 1e eigenaar, meegenomen in 2003 naar Nederland bij verhuizing. Nette staat, keurig interieur. Meeste opties echter geen airco. Die wordt volgende maand ingebouwd want hoofddoel van aanschaf van deze T4 is vakantie Portugal. En daar is het errug warm in juli/aug.
Tevens vorige week bij Marja cc en chip in laten bouwen. 20 mei staat in de agenda voor EPS. Komt complete uitlaat op inclusief downpipe en katvervanger. Enkel systeem, dubbele uitlaatmond achter. Ze verbouwen en hebben e.e.a. in de aanbieding nu.
Dus na de 20e zal ie nog wat prettiger rijden, alhoewel ik al redelijk te spreken ben over de power nu. Vorige week naar Berlijn geweest met zijn 6-en toen stukje 171 op TomTom gereden.
Zal binnenkort wat fotootjes plaatsen van het rode gevaarte.
Oh ja, komen ook nog koplampen op met led en donkere achterlichten. Evenals dakspoiler en andere velgen. (18 of 19 inch). De originele LM velgen die er nu op zitten komen dan in de verkoop op dit forum. Zijn orig. Allstar velgen 15 inch met goede Conti banden.
Gebruikersavatar
Henk-1
Site Admin
Berichten: 4455
Lid geworden op: 11 jan 2007, 11:24
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Re: Newbee

Bericht door Henk-1 »

Hoi Beek,

Welkom op weetjewel
Je laat er geen gras over groeien Marja en EPS....

Je moet zeker foto's sturen voor het fotogalerij :toppie
Groetjes webmaster Henk-1 :wjwnl VW T5 1.9TDI uit 2008 140PK
beek3762
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 mei 2009, 19:39

Re: Newbee

Bericht door beek3762 »

EPS ken ik al jaren. Heb ik op meerdere auto's zitten en ook op mijn vorige T4. Marja ken ik ook van de vorige....
Gebruikersavatar
spyke
Berichten: 2369
Lid geworden op: 22 jun 2008, 21:15
Locatie: Bunnik
Contacteer:

Re: Newbee

Bericht door spyke »

welkom hier :yes
ik heb H.A.R.T. erop zitten werkt perfeckt :driveT4
http://www.weetjewel.nl/phpbb3/viewtopic.php?t=40846

Zonder dwarsliggers rijden er geen treinen.
Gebruikersavatar
harry t5 191
Berichten: 3074
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:08
Locatie: Zeijen

Re: Newbee

Bericht door harry t5 191 »

:wjw hier op dit forum Beek! :zwaai

:wjw :T54LIFE :toppie
groeten Harry, uit het mooie Drentse land.
Plaats reactie