Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

nieuwe T5

vragen over de T5
azzie
Berichten: 335
Lid geworden op: 13 jan 2007, 14:00
Locatie: RoseValley

nieuwe T5

Bericht door azzie »

hallo heb een aantal vraagjes wegens mogelijke aanschaf t5
ik zal eerst de dingen opnoemen die ik "gekozen" heb in het pakket

T5 dc Trendline lwb 174 pk
kleur Wheat Beige metallic Bekleding Box grijs
Pluspakket Trendline
betonplex laadvloer, hechthout zijwanden, dubbele airbag, parkeerhulp achter
"60" electrisch pakket 2
dachtlichtschakeling , esp, hill hold functie achterdeuren met ruit
trekhaak, 17 inch lm velgen

Mijn vraag is nu dus zijn er dingen die jullie zouden zeggen van "joh ik zou dat erbij nemen want dat is handig of natuurlijk niet bijnemen weglaten" of andere kleur verzin maar wat alle tips zijn welkom

zijn er nog dingen waar ik op zou moeten letten ? let wel dit zou me allereerste nieuwe auto/bus worden dus ik wil evt geen verkeerde keuzes maken

alvast bedankt

azzie
Gebruikersavatar
harry t5 191
Berichten: 3074
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:08
Locatie: Zeijen

Bericht door harry t5 191 »

Multivan bumpers in kleur en glaspanelen?

:wjw :T54LIFE :zwaai
groeten Harry, uit het mooie Drentse land.
urla
Berichten: 54
Lid geworden op: 22 feb 2007, 19:16

Bericht door urla »

ja automaat,leeraktie en stoelverwarming.evt nav is ook in de aktie.
succes met je nieuwe t5.
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

Bericht door raymondo »

ligt eraan waar je hem voor gaat gebruiken wat je nodig hebt.ik werk in de bouw en veel kleine bouwputjes dus eten regelmatig in de auto. dus stand kachel en leer(met stoelverwarming) ideaal. regensensor vind ik ook super. daglicht schakeling heb ik dan dus weg gelaten om dat dat de accu leegtrekt als je de radio aan hebt. multivanlampen set vind ik opties heel mooi. en een automaat is veel beter rijdenmet alle files tegenwoordig.klasse 3 alarm van af vw is beter want dan heb je de knop in sleutel en niet een extra kastje.schuiframen in de dubbele kabine word weer erg gewaardeerd door de jongens die mee rijden evenals de ventilatie in de b-stijl...ik heb koplampsproeiers maar zie daar eigenlijk geen nut van nog.succes met de aanschaf..
Laatst gewijzigd door raymondo op 20 mar 2007, 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
azzie
Berichten: 335
Lid geworden op: 13 jan 2007, 14:00
Locatie: RoseValley

Bericht door azzie »

harry t5 191 schreef:Multivan bumpers in kleur en glaspanelen?

:wjw :T54LIFE :zwaai
ehm ja en privacyglas dat zit in de "60"edition pakket
maar geen glaslook panelen achterin

@ raymondo ook bedankt . ik werk ook in de bouw maar eet nooit in de auto alarm word achteraf ingebouwd door de vw want dan is ie tno goedgekeurd dus klasse 3
schuiframen hoef niet want in de B- stijl zitten luchtroosters en regen sensors vind ik zelf niet zo nodig

@ Urla bedankt . heb proefrit gemaakt in automaat maar vond dat niks :P leer hoef ook niet omdat ik nogal eens wat vergeet uit me zakken te halen en nav heb ik me TT nog
Gebruikersavatar
peter T5
Berichten: 384
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:09
Locatie: Almere

Bericht door peter T5 »

Airco, extra koelvloeistofverwarmer en als je veel lange afstanden rijdt cruise control.
Afbeelding
olle griese
Berichten: 1489
Lid geworden op: 11 jan 2007, 15:00

Bericht door olle griese »

Ik zou zeker de standkachel er gelijk in laten zetten.
Enne daglichtschakeling is dat tegenwoordig weer een optie? zat er altijd standaard op.
vaniac
Berichten: 1202
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:33

Re: nieuwe T5

Bericht door vaniac »

azzie schreef:hallo heb een aantal vraagjes wegens mogelijke aanschaf t5
ik zal eerst de dingen opnoemen die ik "gekozen" heb in het pakket

T5 dc Trendline lwb 174 pk
kleur Wheat Beige metallic Bekleding Box grijs
Pluspakket Trendline
betonplex laadvloer, hechthout zijwanden, dubbele airbag, parkeerhulp achter
"60" electrisch pakket 2
dachtlichtschakeling , esp, hill hold functie achterdeuren met ruit
trekhaak, 17 inch lm velgen

Mijn vraag is nu dus zijn er dingen die jullie zouden zeggen van "joh ik zou dat erbij nemen want dat is handig of natuurlijk niet bijnemen weglaten" of andere kleur verzin maar wat alle tips zijn welkom

zijn er nog dingen waar ik op zou moeten letten ? let wel dit zou me allereerste nieuwe auto/bus worden dus ik wil evt geen verkeerde keuzes maken

alvast bedankt

azzie
Extra koelvloeistofverwarming.
Zonder deze optie moet je gegarandeerd kou leiden. De standaard kachel is te zwak.
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

Bericht door raymondo »

ik eb hem ook tno goed gekeurd maar dat zal dan waarschijnlijk wel bij de dealer gebeurd zijn dat inbouwen. van de trekhaak weet ik dat het bij hun gebeurd. maar ik heb ook vaak wat in de zakken zitten . maar heb alcantara in het midden maar kan niet zeggen dat het krast. voorheen had ik stof maar dat was snel ranzig... dan weer koffie er dan weer chocola . we rijden ook meestal 3 uur perdag en dan wil je wel eens wat eten en drinken. de vorige bus 3 jaar oud en voor de verkoop moest ik eerst de voorstoel bekleding laten vervangen. Het leer wat ik heb lijkt nog steeds nieuw. ondanks de schroefjes en de hond die ook graag mee gaat in de bus
Gebruikersavatar
peter T5
Berichten: 384
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:09
Locatie: Almere

Bericht door peter T5 »

Ja, maar dit is een gratis optie. De mijne uit feb 2005 zat het niet erop maar ik vind het ook niet zo belangrijk deze optie.
Afbeelding
fred154
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 feb 2007, 22:31
Locatie: volendam

Bericht door fred154 »

Extra koelvloeistofverwarmer is zeker aan te raden, en als je glaslookpanelen wil neem dan echt glas, staat veel mooier, kost hetzefde bij een autoglasboer en het bespaart je een hoop ellende. zie mijn topic nieuwe glaslookpanelen
Zako
Berichten: 81
Lid geworden op: 07 feb 2007, 10:53

Bericht door Zako »

Mutlivan voorkant en achterkant. Dus bij name koplampen mulitvan, bumper, achterbumper en achterlichten. :toppie
Afbeelding

Sport Generation Blue
Gebruikersavatar
kinkonk
Berichten: 38
Lid geworden op: 23 jan 2007, 22:44
Locatie: Lelystad

Bericht door kinkonk »

Hoi!

Zoals ik het lees krijg je een dubbele cabine.
Er is een pluspakket dubbele cabine waardoor ook achterin de cabine netjes is afgewerkt. De zijpanelen zijn van kunststof en er zit dan een stoffen hemeltje in. Staat als het goed is achterin de brochure. Ik vond het een goede investering....

Succes, groet Kees.
azzie
Berichten: 335
Lid geworden op: 13 jan 2007, 14:00
Locatie: RoseValley

Bericht door azzie »

allemaal bedankt voor de snelle reacties ik ga het een en ander veranderen

:klappen
Gebruikersavatar
peter T5
Berichten: 384
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:09
Locatie: Almere

Bericht door peter T5 »

O ja, neem een luxe dubbele cabine. De zithoek is minder stijl waardoor je veel lekkerder achterin zit. Je zou dit ook achteraf in kunnen laten bouwen dit scheelt in de bijtelling en is qua prijs net zo duur maar misschien wel mooier.

http://www.cruisecab.nl/
Afbeelding
Plaats reactie