Het begon met slecht starten van de auto en de witte rook! Volgens de garage waarschijnlijk een kapotte verstuiver (roken) en slecht starten een gloeistift! Ik heb akkoord gegeven voor het vervangen.
Hij belde op "een probleem er is een gat gejutterd in je cilinderkop", er moest dus een nieuwe cilinderkop op koste 5500 excl. BTW!
Ik kon eindelijk na 2 weken de auto ophalen want hij was HELEMAAL klaar.... ik starten... nog steeds rook! Dus direct weer de garage binnen gegaan dat ze nog maar eens moesten kijken! Hun zoeken, zoeken maar ze kwamen er niet uit, de auto is naar VW Maas Nieuwkoop, gebracht om daar compressie te laten meten! Blijkt dat de 2e cilinder achterblijft, reden zou kunnen zijn 1- kapotte zuigerver of 2- dat de cilinderwand beschadigd is!
Nu zegt de garage waar die weer terug staat (de niet VW garage) dat ik ook een nieuwe onderblok moet aangezien VW geen zuigerveren levert
![nuts :nuts](./images/smilies/nuts.gif)
Had ik dit van te voren geweten en had de garage beter zijn werk gedaan dan had ik die auto direct weg gedaan! Afgelopen novermber al een nieuwe automaat moet plaatsen, want die kon ook al niet gereviseerd worden!? koste mij ook al 7500 ex.!
Wat mag een ander blok naar jullie weten kosten?
Zijn er echt geen losse onderdelen te leveren via de dealer? Zuigerveren ed.
Ik heb het idee dat de garage mij een oor aan zit te naaien en ik ben de auto dus nu al 9 weken kwijt! Schandalig lang, zeker als ondernemer kan ik hem eigelijk gewoon niet missen!
Alvast bedankt! Dimitri