Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

vette storing ????

vragen over de T5
Plaats reactie
paddy
Berichten: 26
Lid geworden op: 12 jun 2008, 22:58

vette storing ????

Bericht door paddy »

hallo weetjewellers,,

Wat ik nou aan me vw :driveT5 heb hangen weet ik niet maar er klopt helemaal niks meer van .
alle waarschuwinglampjes branden ineens op me dashboard de tankmeter vliegt alle kanten op incl het bekende piepje en de snelheidsmeter blijft links in de hoek liggen??
De auto rijd wel normaal remt goed schakeld goed (automaat)
Direct naar de dealer gereden daaraan het bekende pc gebeuren gehangen komt er toch een hap elende tevoorschijn :ie :ie
bijna alles is ontregeld niets werkt meer teminste zegt dat ding heel veel storingen worden er gegeven.
ze zijn nu de hele dag bezig geweest en ze kunnen nisk vinden alles zit goed zeggen :nuts ?? nou daar word ik niet vrolijker van :muur :muur

gelukkig is hij nog maar van jan 2009 dus alles zit in de garantie maar je hebt er niks aan al die armoe rijdt nu tijdelijk met een afgetrapte t5 zolang ben ik iig gered ff.
mochten er mensen zijn die wel iets weten hoor ik het graag natuurlijk
t5 130pk lw automaat

grt patrick
InfoMuis
Berichten: 669
Lid geworden op: 27 jan 2007, 12:14
Locatie: Zeewolde

Re: vette storing ????

Bericht door InfoMuis »

Vervelend hoor. Doet me een beetje denken aan een vliegtuig met veel storing, maar die deed het niet meer.

De storing had je ook na het contact uit en aan gezet te hebben ?
paddy
Berichten: 26
Lid geworden op: 12 jun 2008, 22:58

Re: vette storing ????

Bericht door paddy »

ja ook na het contact aan en uit gedaan te hebben bleef het,, de accu los gehad ook dat hielp niet ze gaan maandag weer verder zoeken ,,ze zullen het toch wel en keer vinden ??? lol
Gebruikersavatar
appie
Berichten: 386
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:04
Locatie: zwarte haan
Contacteer:

Re: vette storing ????

Bericht door appie »

Massa aansluiting onder dash of tapijt vergeten vast te draaien, of cockpitje stuk.
Neemt de bus!
paddy
Berichten: 26
Lid geworden op: 12 jun 2008, 22:58

Re: vette storing ????

Bericht door paddy »

nou hij is weer als nieuw,,
het was de abs regelunit zeiden ze die gaf een storing en daar reageerde alle andere instumenten weer op ivm de canbus.
weer een ervaring rijker oooh en om het leed te verzachten nieuwe wissers gehad ,,, :jumpklap :jumpklap :jumpklap

grt :driveT5 paddy
Plaats reactie