Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T5 terug naar de leasemij, zal wel te koop komen

vragen over de T5
Plaats reactie
Guus NLB
Berichten: 841
Lid geworden op: 16 jan 2007, 15:34
Locatie: Tilburg
Contacteer:

T5 terug naar de leasemij, zal wel te koop komen

Bericht door Guus NLB »

Ik ga er eerst drie weken mee op vakantie met caravan er achter maar vlak daarna gaat ie terug naar de leasemij (ong. 15 juli). Daar zal ie wel te koop komen te staan. Misschien voordelig te koop voor de liefhebber:

T5 28-06-2005 (dus BPM-bijtellingsvrij !!!), 174/aut./KWB HighLine/DC met daar bovenop nog flink aantal fabrieksextra's zoals schuifdeur links, schuiframen, extra zij- en hoofdairbags, verw. ruitensproeiers, airco, cruise control, boordcomputer, or. alarm, daglichtschakeling, el. verw. inkl.b. buitenspiegels, schuifkanteldak, regensensor, parkeersensoren, trekhaak, micalak Muranorood, mistlampen, enz.
Heb er zelf 18" Ronal velgen met 255/45R18 opgelegd.
Auto heeft vlak na aflevering Protechbehandeling gehad.

Te verwachten km-stand: 104.000

Er is enige tijd geleden een nieuwe waterpomp op gezet en onlangs is het uitlaatspruitstuk (met turbo ??), remblokken en 2 banden vervangen.

De sidebars en pushbar haal ik er vóóraf vanaf en komen los te koop.

Zelf schiet ik hier niks mee op, 't Is maar een tip voor geïnteresseerden. Die kunnen mij mailen, breng ik ze wel in contact :toppie
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Re: T5 terug naar de leasemij, zal wel te koop komen

Bericht door painter »

Het is omdat ie rood is,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, :zwaai
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Gebruikersavatar
robertTREBOR
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09 mei 2008, 20:10
Locatie: vlaardingen

Re: T5 terug naar de leasemij, zal wel te koop komen

Bericht door robertTREBOR »

zou je mij kunnen laten weten wat de richtprijs is van de bus, dat kan de leasemy zo uit de computer halen

ben zeker geintresseerd, heb koper voor mn t4 2500tdi 2002 die heb ik 5 jr. gehad, nooit onkosten eraan gehad,

is zelfs nog nooit een waterpomp van vervangen !! en zo hoort het ook volgens mij.

ben alleen wel wat onzeker als je al die ellende leest wat er allemaal niet kapot gaat aan zo'n T5

(waterpomp, airco, oliekoeler , startmotor ed ,)

maar misschien is dat kwestie van pech , en moet je beetje geluk hebben bij de T5
vw t4 2500tdi 75KW 10-2002; gekocht 6-2004 t/m 10-2010 probleemloos tot op 410.000 km verkocht
vw t5 2500tdi 128KW 10-2008; gekocht 10-2010 t/m 09-2013 te veel problemen 133.000 km verkocht
( 6000 Euro aan kosten in 4 maanden !.)
Plaats reactie