Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
uitgebreide tip, T5 tellerringen plaatsen
Re: uitgebreide tip, T5 tellerringen plaatsen
De mijne zijn besteld !!
Ik kan er maar een ding aan toevoegen uit ervaring,LET OP DE LIJM !!!!!!!!
Ik ging bijna de mist in met teveel lijm, maar is uiteindelijk toch nog goed gekomen,
succes,
Erwin
Ik ging bijna de mist in met teveel lijm, maar is uiteindelijk toch nog goed gekomen,
succes,
Erwin
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren.
Heb ik weer :
Wij hebben uw betaling ontvangen. Echter nu blijkt dat er van de T5 alleen nog een vierdelige set op voorraad is (zonder rechthoek voor de boardcomputer) en navraag leert ons dat de 5 delige set ook niet meer geleverd gaat worden maar alleen nog als 4 delige set.
Moeten wij u een 4 delige set toezenden en 10,- euro retour overmaken op uw rekening of wilt u uw bestelling annuleren? U krijgt dan het voledige aankoopbedrag retour gestort op uw rekening.
Wij ontvangen graag uw BIC en IBAN voor betaling aan u.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Wij horen graag van u.
-
HEY !
En , wie heeft er wat geplaatst in de vakantieperiode ?
Rijdt nu iedereen met tellerringetjes rond ?
tip :
Er zijn er enkelen die enkel de ringen aanbieden , zonder het vierkant voor de boordcomputer.
Niet kopen ! Het is echt zonde om de hele handel uit elkaar te halen en dan het vierkantje net te moeten missen ,,,,, is balen !
Groetjes,
John.
tip :
Er zijn er enkelen die enkel de ringen aanbieden , zonder het vierkant voor de boordcomputer.
Niet kopen ! Het is echt zonde om de hele handel uit elkaar te halen en dan het vierkantje net te moeten missen ,,,,, is balen !
Groetjes,
John.
- harry t5 191
Zou het wel graag willen maar het lukt mij niet met m'n reumavingertjes!
groeten Harry, uit het mooie Drentse land.
- robindekeiser
Origineel is dat vierkantje om je boordcomputer ook niet chroom. Beetje nep dusjohnny van de voorde schreef:HEY !
tip :
Groetjes,
John.
- Remmen is angst, gas zit rechts! -
-
Beste Weetjewellers,
Mijn bus heeft nu 245.000kilometer gelopen en de tellerringen zitten nog steeds op zijn plaats.
Gewoon uit nieuwschierigheid : Wie heeft er uiteindelijk de tellerringen geplaatst na deze uitgebreide tips & truks ?
John.
Mijn bus heeft nu 245.000kilometer gelopen en de tellerringen zitten nog steeds op zijn plaats.
Gewoon uit nieuwschierigheid : Wie heeft er uiteindelijk de tellerringen geplaatst na deze uitgebreide tips & truks ?
John.
Hoi John,
Ongeveer 2 maanden geleden heb ik ook de teller ringen geplaatst, ik heb een setje via MP gekocht, die hoefde niet gelijmd te worden. Ik heb overigens niet het vierkante raampje. Om de teller unit los te maken kon ik een Torx bitje gebruiken met een lang verlengstuk, ik hoefde dus (achteraf ontdekt) niet alle kunststof delen te verwijderen. Maar... en hele goede uitleg en het staat idd (vind ik!!) heel mooi.
Ik zoek eigenlijk alleen nog een chrome ring voor om mijn versnellingspook (handgeschakeld). Ik heb op het forum een keer iets gelezen dat iemand die zelf had gemaakt maar kan het niet meer vinden. Maar volgens mij is er meer belangstelling voor.
Rogier
Ongeveer 2 maanden geleden heb ik ook de teller ringen geplaatst, ik heb een setje via MP gekocht, die hoefde niet gelijmd te worden. Ik heb overigens niet het vierkante raampje. Om de teller unit los te maken kon ik een Torx bitje gebruiken met een lang verlengstuk, ik hoefde dus (achteraf ontdekt) niet alle kunststof delen te verwijderen. Maar... en hele goede uitleg en het staat idd (vind ik!!) heel mooi.
Ik zoek eigenlijk alleen nog een chrome ring voor om mijn versnellingspook (handgeschakeld). Ik heb op het forum een keer iets gelezen dat iemand die zelf had gemaakt maar kan het niet meer vinden. Maar volgens mij is er meer belangstelling voor.
Rogier
- Matthijs hoek
Hoi, ik heb de ringen ook geplaats met behulp van je super handleiding alleen heb ik het toch verkloot door teveel lijm te gebruiken waardoor er boven de twee kleine ronde meters nu een soort witte waas zit
En om nou weer een nieuw unit te kopen is ook weer zo wat.(duur)
Plus dat je je sleutels enzo weer opnieuw moet laten inleren wat je bij de dealer ook alweer 50 eu kost
En om nou weer een nieuw unit te kopen is ook weer zo wat.(duur)
Plus dat je je sleutels enzo weer opnieuw moet laten inleren wat je bij de dealer ook alweer 50 eu kost
VW Transporter T6 2.0 TDI 84 PK --> 175 PK. Van Hoek Schilderwerken: voor al uw Lak en Latex spuitwerk. Niks is te gek.
-
MATTHIJS !!!
HOEVEEL KEER HEB IK IN DE BESCHRIJVING BIJ TIPS EN TRUKS NIET GEZEGD ; GEBRUIK WEINIG LIJM !!!
Tip: zoek een total loss bus, plaats je meters over tenzij je kunt leven met die waas ?
Groeten uit Belgie,
John.
HOEVEEL KEER HEB IK IN DE BESCHRIJVING BIJ TIPS EN TRUKS NIET GEZEGD ; GEBRUIK WEINIG LIJM !!!
Tip: zoek een total loss bus, plaats je meters over tenzij je kunt leven met die waas ?
Groeten uit Belgie,
John.
-
Ik weet dat dit een oud bericht is, maar wil graag weten waar je ze vandaan hebt.
Want wat ik tegen kom is zonder die rechthoekige rand en deze zou ik er graag bij willen hebben.
Dan is het helemaal compleet....
Want wat ik tegen kom is zonder die rechthoekige rand en deze zou ik er graag bij willen hebben.
Dan is het helemaal compleet....
Heel soms vind je ze op ebay met dat vierkantje. Schijnt origineel uit een Sharan te komen...
VW T5 California Black Edition TDI > Individual Project topic
als ebay het niet heeft, vergeet het dan maar
-
Wat is de naam in het duits?
Dan kan ik daar eens kijken...
Dan kan ik daar eens kijken...
http://www.ebay.de/bhp/tachoringe" onclick="window.open(this.href);return false;
Gevonden;
http://www.ebay.de/itm/VW-T5-2003-bis-h ... 4ac60adc39" onclick="window.open(this.href);return false;
Gevonden;
http://www.ebay.de/itm/VW-T5-2003-bis-h ... 4ac60adc39" onclick="window.open(this.href);return false;
VW T5 California Black Edition TDI > Individual Project topic
-
Tacho, wie had dat gedacht, was ik niet op gekomen.
Zat al met vertaler te klooien en te puzzelen op teller en styling en zo.
Mijn dank is dan ook groot.
Zat al met vertaler te klooien en te puzzelen op teller en styling en zo.
Mijn dank is dan ook groot.