Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
vragen over de T5
Mastodont
Berichten: 601 Lid geworden op: 24 apr 2008, 15:58
Locatie: Kennemerland/Haarlem
Contacteer:
Bericht
door Mastodont » 04 okt 2009, 18:09
effe off topic nog maar eens .....
robindekeiser schreef: Cayenne remmenset past er zo op en van een 3.2 ook
eerst f turbo dr op schroeven
Van welk type/model Cayenne gaat het zo in één keer passen dan ??
Grt Mastodont
Chevrolet Suburban 454Cui (7,4 L) Silverado 1986
Mercedes-Benz 300E W124 1986
Transporter T5 TDI 2005 (verkocht 15-12-2010)
Transporter T3 Syncro Doka 1986 - (verkocht)
Kawasaki Z1300 1981
overbeek
Berichten: 19 Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:25
Bericht
door overbeek » 04 okt 2009, 22:28
henkiepenkie schreef: wat een moeite,,,,,
verpats toch gewoon dat 131,er gebakje, en koop een gewone 174,er. dan heb je tenminste een echte, anders blijft het een neppert met alle nodige risico,s erbij.
groetjes,
henk
Weer een super Jan K antwoord
Heb je die 131er wel eens gezien van hem?
Mastodont
Berichten: 601 Lid geworden op: 24 apr 2008, 15:58
Locatie: Kennemerland/Haarlem
Contacteer:
Bericht
door Mastodont » 09 okt 2009, 08:34
Mastodont schreef: effe off topic nog maar eens .....
robindekeiser schreef: Cayenne remmenset past er zo op en van een 3.2 ook
eerst f turbo dr op schroeven
Van welk type/model Cayenne gaat het zo in één keer passen dan ??
Grt Mastodont
Nou Robin......
Vertel eens !!!!
Grt Mastodont
Chevrolet Suburban 454Cui (7,4 L) Silverado 1986
Mercedes-Benz 300E W124 1986
Transporter T5 TDI 2005 (verkocht 15-12-2010)
Transporter T3 Syncro Doka 1986 - (verkocht)
Kawasaki Z1300 1981
robindekeiser
Berichten: 323 Lid geworden op: 30 mar 2008, 21:05
Locatie: Zuid-Holland
Bericht
door robindekeiser » 09 okt 2009, 12:03
De klauwen van een cayenne moeten erop passen.
Zal niet zo zijn dat je daar niets voor hoeft aan te passen. Maar ik kan de ophanging van de klauw zelf lasersnijden en zetten.
- Remmen is angst, gas zit rechts! -
Mastodont
Berichten: 601 Lid geworden op: 24 apr 2008, 15:58
Locatie: Kennemerland/Haarlem
Contacteer:
Bericht
door Mastodont » 09 okt 2009, 15:15
ooooookay
Begreep dat je bedoelde dat het zo in één keer zou gaan passen ....
Grt Mastodont
Chevrolet Suburban 454Cui (7,4 L) Silverado 1986
Mercedes-Benz 300E W124 1986
Transporter T5 TDI 2005 (verkocht 15-12-2010)
Transporter T3 Syncro Doka 1986 - (verkocht)
Kawasaki Z1300 1981
robindekeiser
Berichten: 323 Lid geworden op: 30 mar 2008, 21:05
Locatie: Zuid-Holland
Bericht
door robindekeiser » 09 okt 2009, 18:15
Nee zal niet zo passen helaas.
Geloof dat hier een maand geleden ook 911 turbo remmen voorbij kwamen tevens Movit.
Maar ik heb eigenlijk nog steeds geen antwoord op mijn vraag.
Wat moet ik aanpassen? voor zover ik er zelf achter ben, alleen de luchtinlaatbocht à € 50,00
- Remmen is angst, gas zit rechts! -
buks
Berichten: 7 Lid geworden op: 31 okt 2009, 22:14
Locatie: Hof van Twente
Contacteer:
Bericht
door buks » 31 okt 2009, 22:46
robindekeiser schreef: Maar ik heb eigenlijk nog steeds geen antwoord op mijn vraag.
Wat moet ik aanpassen? voor zover ik er zelf achter ben, alleen de luchtinlaatbocht à € 50,00
Dit is een aanpassing die, ook bij mij, hoog op het lijstje staat..
- Turbo
- Twee-massa-vliegwiel ?
- JD Software
- TIP ?
Of vergeet ik nog iets...
edjeraketje
Berichten: 677 Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:38
Locatie: Tussen Leeuwarden en Dokkum
Bericht
door edjeraketje » 28 nov 2009, 10:26
Ik heb er per direct 1 te koop. Deze turbo is 9 maanden jong en heeft een 21000 km vol overtuiging elke dag weer een glimlach weten te maken.
Reden van verkoop is een stage 2 turbo voor een nog bredere glimlach. Turbo is 100% in orde en ligt bij JB Autoservice in Dieverbrug even vragen naar Jos "the Boss". Voor info kan er gebeld of gemaild worden.
Zie ook bij te koop
Groeten Edje
06 28979096
BPC Garrett 2260 80% verstuivers, 215 KW 570NM 2000/3700, Wagner IC, Lowtec Hilow 4,H&R stabilisators 26/30 Projektzwo bi-xenon
Man Tge 3.180 4x4 automaat
Donald4Motion
Berichten: 4426 Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus
Bericht
door Donald4Motion » 28 nov 2009, 10:44
edjeraketje schreef: Deze turbo is 9 maanden jong en heeft een 21000 km vol overtuiging elke dag weer een glimlach weten te maken.
Reden van verkoop is een stage 2 turbo voor een nog bredere glimlach.
Zie ook bij te koop
Groeten Edje
06 28979096
Edje ik zou serieus uitkijken dat je mondhoeken niet uitscheuren zometeen
PDBteH
Berichten: 13 Lid geworden op: 05 mar 2008, 20:34
Bericht
door PDBteH » 06 dec 2009, 09:46
een 2 stage turbo is dit dan een oplossing op je stock turbo??
eBooster from BorgWarner Turbo Systems
edjeraketje
Berichten: 677 Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:38
Locatie: Tussen Leeuwarden en Dokkum
Bericht
door edjeraketje » 06 dec 2009, 10:05
De eerste versie is dit al (de oplossing op je stock turbo). Die is al goed voor een 245 pk en een 520 a 530 Nm.
Voordelen bij deze turbo meer vermogen, hogere topsnelheid, meer trekkracht over een breed gebied.
Groeten Edje
BPC Garrett 2260 80% verstuivers, 215 KW 570NM 2000/3700, Wagner IC, Lowtec Hilow 4,H&R stabilisators 26/30 Projektzwo bi-xenon
Man Tge 3.180 4x4 automaat
rick_k
Berichten: 1679 Lid geworden op: 05 apr 2009, 22:01
Bericht
door rick_k » 07 dec 2009, 21:04
Waarom denkt niemand eraan dat een 128 kW dikkere aandrijfassen heeft? Dus waarschijnlijk ook andere fusees en een ander diff.
Daarom hebben de 128 kWs minder last met de assen dan de 96 kWs...
mvg Rick
koning232
Berichten: 67 Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:57
Locatie: Volendam
Bericht
door koning232 » 08 dec 2009, 16:07
rick_k schreef: Waarom denkt niemand eraan dat een 128 kW dikkere aandrijfassen heeft? Dus waarschijnlijk ook andere fusees en een ander diff.
Daarom hebben de 128 kWs minder last met de assen dan de 96 kWs...
mvg Rick
Wie heeft je dit verteld??
buks
Berichten: 7 Lid geworden op: 31 okt 2009, 22:14
Locatie: Hof van Twente
Contacteer:
Bericht
door buks » 15 dec 2009, 21:51
rick_k schreef: Waarom denkt niemand eraan dat een 128 kW dikkere aandrijfassen heeft? Dus waarschijnlijk ook andere fusees en een ander diff.
Daarom hebben de 128 kWs minder last met de assen dan de 96 kWs...
mvg Rick
Bron ? Mag ook via de mail of pb.
gr.Erwin