Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

nieuw speelgoed pioneer avic d3

vragen over de T5
Plaats reactie
Danny
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:11
Locatie: Tussen Turnhout en Antwerpen

nieuw speelgoed pioneer avic d3

Bericht door Danny »

eindelijk zit mijn pioneer in de T5, de nieuwste avic d3 (2din) van Pioneer.
radio-cd incluis. speelt lekker en de navigatie doet het goed (toch voor wat ik het nodig heb). de speakers van de transporter heb ik vervangen door exemplaren van Focal i.p.v. de vaak aangehaalde Multivan speakers als alternatief, Focal is toch nog een andere paar mouwen qua geluidskwaliteit... :gekte

http://www.in-akustik.com/de/FOCAL-CAR/ ... 165-V1.htm

http://www.pioneer.nl/nl/products/10/20 ... index.html

kortom stilaan begint het beest eruit te zien zoals ik 't wil :jump
Gebruikersavatar
piet
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 jan 2007, 17:34

Bericht door piet »

hoi danny]

hoe is het met het bleutooth gebeuren van deze pioneer zit er ook een echo in als mensen je bellen dwz, de mensen die jou bellen horen zichzelf een 3tal keer galmen, ik heb dit met mijn hb1 van pioneer, en krijgen dit er niet uit.

ben benieuwd
groetjes
piet
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Bericht door painter »

Is inderdaad een vaak gehoorde klacht, dat galmen.
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Danny
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:11
Locatie: Tussen Turnhout en Antwerpen

Bericht door Danny »

Jammer daar kan ik jullie geen antwoord op geven, ik maak ng steeds gebruik van een soort werfgsm en die zijn (ook jammer genoeg) niet met Bluetooth te verkrijgen, bellen is dus met een oortje en een draadje.....

de klacht die jullie hoorde zou (naar 't schijnt?? verkoperspraatjes of forumgeklets) met dit toestel van de baan moeten zijn, allerhande aanpassingen etc... hoedanook 't was voor mij geen punt dus vandaar de aankoop :lach
Gebruikersavatar
piet
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 jan 2007, 17:34

Bericht door piet »

ja het is waardeloos dat galmen ik heb hem nu 7 weken en heb hem nog niet fatsoenlijk gebruikt na de RAI komt er iemand van pioneer kijken hoe het zit nou kan je vertellen dat alsie dat weet jhet ding ook gelijk eruit kan halen en meenemen want het is waardeloos, bedoel zoveel geld voor iets wat dan niet naar behoren functioneert.... :bonk :ie werkt niet
en als die andere het wel doet dan die er maar in meneer pioneer


zo dat voelt even lekker


groetjes
:yes :yes
mic
Berichten: 24
Lid geworden op: 03 apr 2007, 22:04

Focal speakers

Bericht door mic »

Hoi Danny,

Hoe heb je dat passend gemaakt in je deur aangezien er speakers van 13 cm in zitten ,en passen de tweeters ook in het dashboard.


Mvrgr Mic
wittebergen
Berichten: 20
Lid geworden op: 22 jan 2007, 18:46
Locatie: alkmaar

Bericht door wittebergen »

Hoi Mic,

Met ringen past alles. Ik heb zelf pasklare speakers met een diameter van 20cm. ook de tweeters zijn vervangen. Merk; Audio system en speelt goed.

Groetjes, Michiel
Gebruikersavatar
Franck846
Berichten: 1517
Lid geworden op: 15 jan 2007, 17:30
Locatie: Oosthuizen
Contacteer:

Bericht door Franck846 »

piet schreef:hoi danny]

hoe is het met het bleutooth gebeuren van deze pioneer zit er ook een echo in als mensen je bellen dwz, de mensen die jou bellen horen zichzelf een 3tal keer galmen, ik heb dit met mijn hb1 van pioneer, en krijgen dit er niet uit.

ben benieuwd
groetjes
piet
Ikzelf heb een draadloos bleutoooth setje van Nokia,dat galmen klopt inderdaad,maar treed alleen op als je iemand op zijn 06 belt of als je gebelt word door iemand met een 06.
Als je naar een vast nummer belt heb je er geen last van,ik geloof dan ook niet dat het aan Pioneer ligt omdat ik hetzelfde probleem heb maar dan met een heel ander merk en systeem.
Danny
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:11
Locatie: Tussen Turnhout en Antwerpen

Bericht door Danny »

de speakers werden inderdaad met ringen aangepast. tip geen plastic nemen dat geeft teveel geluidskwaliteitsverlies (volgens de installateur een DB junkie) ook op diverse audiofora las ik dit... :lach
ricos
Berichten: 42
Lid geworden op: 27 feb 2007, 13:19

Bericht door ricos »

als je de galm weg wilt halen moet je in het telefoonscherm op menu drukken en de fader en balance op rechtsvoor zetten, dan is het bij mij helemaal weg. Werd er ook gek van, maar deze oplossing werkt goed en deze instellingen zijn alleen voor de telefoon en niet voor je muziek.

Succes
Gebruikersavatar
piet
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 jan 2007, 17:34

Bericht door piet »

kun je mij vertellen hoe je daar precies komt??

krijg dat niet gevonden
ik kies voor info/telefoon en daar kan ik kiezen voor o.a telfoonboek, gekozen nummer , ontvnagen nummer.
maar zie geen instellings mogelijkheden voor de balance en fader

(hoe is overigens het geluid als je gebeld word hoor je dat dan nog wel goed of moet je nu ook meer naar rechts hangen om het te horen)
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Bericht door painter »

Ik sprak vanmiddag een navigatie deskundige, en die vertelde mij, dat een vertegenwoordiger een speciale dvd/cv in zijn bezit heeft, die met deze dvd instellingen kan veranderen, waar je als bezitter normaal niet bij komt.
Dit schijnt nogal een ingewikkeld gedoe te zijn, waardoor je als niet deskundige de boel nogal behoorlijk in de war kan sturen.
Kortom, benader je dealer met de vraag, of hij even een Pioneermannetje benaderd.
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Plaats reactie