Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T5 kopen met ABT accessoires

vragen over de T5
Plaats reactie
Jayden
Berichten: 91
Lid geworden op: 21 feb 2007, 22:24

T5 kopen met ABT accessoires

Bericht door Jayden »

BOUWJAAR: 2003

KM-STAND: 94.125

CARROSSERIE: Bedrijfswagen: Dubbel cabine

AANTAL DEUREN: 6

KLEUR: Zilver

BRANDSTOF: Diesel

VERMOGEN: 128 KW

MOTOR INHOUD: 2461

TRANSMISSIE: Handmatig

OPTIES:

ABS, achter spoiler, achterruitverwarming, achterruitwisser, airbag, airconditioning, alarm met afstandsbediening, armsteun voor, buitentemperatuur meter, bumpers en spiegels in carrosseriekleur, carkit, cruise control , dubbele cabine, elektrische buitenspiegels, elektrische ramen voor, getint glas, gordelspanners, grijs kenteken, hoofdsteunen achter, in hoogte verstelbaar stuur, in hoogte verstelbare stoel(en), incl boekjes, koplamp in hoogte verstelbaar, lendesteun, lichtmetalen velgen , mistlampen, navigatiesysteem, nieuwstaat, onderhoudsboekjes aanwezig, ruitenwisser achter, signaal vergeten verlichting, toerenteller, trekhaak, variable interval ruitenwisser,

Graag even voor de snelle onder ons.

Waarschijnlijk gaat het om deze bus zoals hierboven beschreven maar wil het volgende weten:

- Is de 4 dubbele uitlaat van ABT te vertrouwen na 4 jaar met 94000km?

- Is de chip van ABT van 174 naar 200 pk na 4 jaar met 94000km te vetrouwen?

Zijn er nog dingen die ik tegen ga komen na de 94000km bij een 174/200pk T5?

Alvast bedankt!!!!!! Ik stel het zeer op prijs als ik hierop antwoorden krijg
P@ the T5 courier
Berichten: 205
Lid geworden op: 13 jan 2007, 16:07
Locatie: Somewhere on the road
Contacteer:

Bericht door P@ the T5 courier »

Ook mijn 174 pk was getuned, maar bij 238.000 km begaf de automatische versnellingsbak het. Verder geen enkel probleem, sterker nog bij 100.000 km is een T5 net lekker ingereden......
Met de allervriendelijkste groet,

P@ the T5 courier
Altijd op zoek naar het lekkerste stukje asfalt in de mooiste omgeving.
Die ook luistert naar de naam "Patrick".
Jayden
Berichten: 91
Lid geworden op: 21 feb 2007, 22:24

Bericht door Jayden »

P@ the T5 courier schreef:Ook mijn 174 pk was getuned, maar bij 238.000 km begaf de automatische versnellingsbak het. Verder geen enkel probleem, sterker nog bij 100.000 km is een T5 net lekker ingereden......
Maar kreeg wel het advies van de vwgarage datT5 van voor okt. 2004 niet te vetrouwen zijn en veel kinderziektes hebben. Dus ja twijfel toch aan deze auto. Ik weet dat je gluk moet hebben maar ja beetje zekerheid is toch wel meegenomen.
Plaats reactie