Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Rijimpressie nieuwe T5 Autoweek

vragen over de T5
Plaats reactie
Kobus
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 jan 2007, 08:47

Rijimpressie nieuwe T5 Autoweek

Bericht door Kobus »

http://www.autoweek.nl/rijimpressie/926 ... ransporter

Rij-impressie? Ik lees niets over rijden met de auto.....
stop the rat race
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: Rijimpressie nieuwe T5 Autoweek

Bericht door Donald4Motion »

Dat zegt wel wat over het blad denk ik.

Heb je wel eens gelet op de onderwerpen in de autoweek.
Vaak zie je dezelfde wagen ook in een ander blad terug alleen andere foto's en heel iets ander verhaal
Erg jammer.

Volgens mij komen die gasten soms nog geen eens hun kantoor uit. Ze zitten gewoon wat te copy/paste'n soms.
Dit artikel uit de autoweek is ook al eens gepost hier, dus van wie autoweek h'm heeft?....
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Re: Rijimpressie nieuwe T5 Autoweek

Bericht door painter »

Heb niets met een test, van welke auto ook.
Het is maar net welke eisen je aan een auto stelt, en daar stem je dan ook meestal je oordeel op af.
Er kunnen wel 10 mensen met een zelfde auto gaan testen, met 10 soorten brillen op, dus ook 10 verschillende meningen.
En vaak worden appels met peren vergeleken, aangezien er vaak meerdere uitvoeringen zijn van 1 model zijn.
Ik heb zelf in de afgelopen weken in zowel een 140 pk geschakelde, alsmede een 180 pk DSG gereden, en kwam er al rap achter dat elke vergelijking mank gaat.
Zelf vond ik de 140 pk schakel toch enigszins tegenvallen, en dan vooral om het hoorbare motorgeluid bij het accelereren, en het accelereren op zich.
De 180 pk DSG is een heel ander verhaal, alleen al om het feit dat een DSG versnelling zeer geleidelijk de versnellingen in elkaar laat overlopen.
De huidige automaat van de ,,oude,, T5 verbleekt bij de DSG, alleen al de schokkerige momenten die je in de huidige T5 mocht beleven schokte mij enorm.
Hoe dan ook, een testverslag is leuk, maar vaak gebaseerd op de voorkeur van de rijder.
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Plaats reactie