Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

kurt stelt zich eventjes voor

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kurt&oxana
Berichten: 547
Lid geworden op: 28 dec 2009, 22:03
Locatie: Zelzate (Oost-vlaanderen)

kurt stelt zich eventjes voor

Bericht door kurt&oxana »

hallo iedereen , ik ben Kurt en sinds een paar maanden in het bezit van een T4 multivan van 96 , bijna 300.000 km op de klok maar ziet er verdomd goed uit en met kompleet ingevuld onderhoudsboekje , na 1 maand alu velgen gestoken ,maar er volgt nog , naargelang mijn budget natuurlijk Afbeelding
Laatst gewijzigd door kurt&oxana op 29 dec 2009, 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
T4 Multivan 2.5 TDI
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: kurt stelt zich eventjes voor

Bericht door Donald4Motion »

Welkom op :wjw
Gebruikersavatar
zuipschuit
Berichten: 25
Lid geworden op: 14 dec 2009, 12:14

Re: kurt stelt zich eventjes voor

Bericht door zuipschuit »

Kurt

Wat heb je betaald voor je Al-velgen? En waar heb je die gehaald? Ik ben min of meer een marktstudie aan het doen om de mijnen er ook van te voorzien.

Greetz
Gebruikersavatar
kurt&oxana
Berichten: 547
Lid geworden op: 28 dec 2009, 22:03
Locatie: Zelzate (Oost-vlaanderen)

Re: kurt stelt zich eventjes voor

Bericht door kurt&oxana »

460 € alles in , nieuwe velgen origineel vw ( BBS) , dus gene rommel , en nieuwe banden 225/45/17 , merk roadstone , goedkoop merk , maar voelen wel goed op droog en nat wegdek ( let wel op ,zijn geen lichte vrachtbanden , type C dus , wel laadindex 94 ,voor mij is het genoeg ,wordt toch niet overdreven in geladen , en voor de keuring leg ik de originele velgen wel op )
hier heb je alvast de link van de verkoper , heeft er normaal nog een set liggen


http://www.kapaza.be/Auto_onderdelen/Ba ... t_enz.html" onclick="window.open(this.href);return false;
T4 Multivan 2.5 TDI
Plaats reactie