Nou dan niet lachen....... je moet reken voor de turbo incl montage (incl materialen) en een softwarepakket ( niet op de bank) en incl de btw een richtprijs van een 3000 euro. Voor mij toch snel een 2 maandsalarissen.Danny schreef:wat betaal je daar nou voor??? een richtprijs is voldoende hoor ik zal niet lachenNa het afrekenen van een grote hoeveelheid euro`s
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
HIGHLINE MET ANABOLE STEROIDEN
-
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:38
- Locatie: Tussen Leeuwarden en Dokkum
Re: HIGHLINE MET ANABOLEN STEROIDE
BPC Garrett 2260 80% verstuivers, 215 KW 570NM 2000/3700, Wagner IC, Lowtec Hilow 4,H&R stabilisators 26/30 Projektzwo bi-xenon
Man Tge 3.180 4x4 automaat
Man Tge 3.180 4x4 automaat
- Donald4Motion
- Berichten: 4426
- Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
- Locatie: Tuuuuus voor de buus
Re: HIGHLINE MET ANABOLEN STEROIDE
Edje, hoever staat het met jou wagen. Is het nou al een V10?
Re: HIGHLINE MET ANABOLEN STEROIDE
Dat pak ik op een zaterdagmorgen!edjeraketje schreef:Nou dan niet lachen....... je moet reken voor de turbo incl montage (incl materialen) en een softwarepakket ( niet op de bank) en incl de btw een richtprijs van een 3000 euro. Voor mij toch snel een 2 maandsalarissen.Danny schreef:wat betaal je daar nou voor??? een richtprijs is voldoende hoor ik zal niet lachenNa het afrekenen van een grote hoeveelheid euro`s
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
-
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:38
- Locatie: Tussen Leeuwarden en Dokkum
Re: HIGHLINE MET ANABOLEN STEROIDE
Hey Donald, tis nog geen V10 helaas. De 300 pk zal ik wel niet bereiken met een 2.5liter maar ga hopelijk die kant wel op. Had voor de kerstdagen nog een verstuiver die de boel in de war stuurde. Ik moest toch voor de turbo naar Jos en nu kom ie ook gelijk alle verstuivers vervangen voor iets beters. Toch maar eens even wezen zoeken op het internet en nou blijkt dat die verstuivers wel vaker een probleem geven. Het spagetti spruitstuk pastte helaas nog niet dus dat moet nog. De turbo zit erop in combinatie met de verstuivers gaat het nu nog iets beter. Moet met een week of 2 nog naar JD om daar op de vermogensbank de tijdelijke software nog te optimaliseren. Wanneer dat klaar is doe ik wel een berichtje met de resultaten.Donald4Motion schreef:Edje, hoever staat het met jou wagen. Is het nou al een V10?
Groeten Edje
BPC Garrett 2260 80% verstuivers, 215 KW 570NM 2000/3700, Wagner IC, Lowtec Hilow 4,H&R stabilisators 26/30 Projektzwo bi-xenon
Man Tge 3.180 4x4 automaat
Man Tge 3.180 4x4 automaat
- Donald4Motion
- Berichten: 4426
- Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
- Locatie: Tuuuuus voor de buus
Re: HIGHLINE MET ANABOLEN STEROIDE
Ben erg benieuwd wat daar uit rolt
Re: HIGHLINE MET ANABOLEN STEROIDE
Ronald, wat ik me afvraag:
het is bekend dat 'n grotere turbo een groter turbogat veroorzaakt.
Dat is de reden dat sommige merken juist een kleinere turbo gebruiken voor meer vermogen onderin of zelfs een kleine plus een grote zoals BMW dat doet, om laag onderin veel vermogen te hebben en toch ook veel topvermogen. En trouwens zoals ook op de nieuwe T5 biturbo !!!
Heb jij nou niet veel last van een gebrek aan vermogen bij lage toerentallen en het explosief inkomen van de turbo ?
het is bekend dat 'n grotere turbo een groter turbogat veroorzaakt.
Dat is de reden dat sommige merken juist een kleinere turbo gebruiken voor meer vermogen onderin of zelfs een kleine plus een grote zoals BMW dat doet, om laag onderin veel vermogen te hebben en toch ook veel topvermogen. En trouwens zoals ook op de nieuwe T5 biturbo !!!
Heb jij nou niet veel last van een gebrek aan vermogen bij lage toerentallen en het explosief inkomen van de turbo ?
-
- Berichten: 105
- Lid geworden op: 17 dec 2008, 07:13
Re: HIGHLINE MET ANABOLEN STEROIDE
Van een turbogat heb ik absoluut geen last.Guus NLB schreef:Ronald, wat ik me afvraag:
het is bekend dat 'n grotere turbo een groter turbogat veroorzaakt.
Dat is de reden dat sommige merken juist een kleinere turbo gebruiken voor meer vermogen onderin of zelfs een kleine plus een grote zoals BMW dat doet, om laag onderin veel vermogen te hebben en toch ook veel topvermogen. En trouwens zoals ook op de nieuwe T5 biturbo !!!
Heb jij nou niet veel last van een gebrek aan vermogen bij lage toerentallen en het explosief inkomen van de turbo ?
Met de standaard auto was de derde versnelling degene met de meeste kracht.
Dit is nu in iedere versnelling, er is absoluut geen dip of plotseling inschakelende turbo merkbaar.
Ik heb de auto in zijn zes laten terug zakken tot 1000 toeren en dan gas gegeven, zonder haperende motor of andere onregelmatigheden pakte hij vlot op tot 180 km ph.
( toen ben ik maar gestopt ivm rijbewijs in gevaar)
Ik denk dat het wel scheelt dat ik niet het onderste uit de kan heb laten halen met chippen.
Een ieder die serieus geintresseerd is in deze mods nodig ik uit om het een keertje te komen ervaren.
-
- Berichten: 105
- Lid geworden op: 17 dec 2008, 07:13
Re: HIGHLINE MET ANABOLEN STEROIDE
Dank u, eindelijk iemand die begrijpt dat geld op de bank niet gelukkig maakt.Donald4Motion schreef:.
Ronald gefeliciteerd met de anabolen
Ik zou het ook elke cent waard vinden hoor. En ik vindt het gewoon een super investering, een investering in je eigen geluk en plezier dus altijd rendement
Geef je binnenkort nog even wat rij ervaringen door.
rij je leeg? vol? hoeveel weegt je bus dan? welke auto's heb je eruit getrokken enzo
Je zit qua vermogen in de regio van de audi 3L v6 tdi, en da's fijn
Ik rij de bus leeg,prive en ook nog particulier.
Dit kost inderdaad iedere maand een aardige donatie aan het rijk, maar daar heb ik iets op bedacht
Ik noem het rijden in de multivan hobby, en zoals je weet hobby`s kosten geld
-
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:38
- Locatie: Tussen Leeuwarden en Dokkum
Re: HIGHLINE MET ANABOLEN STEROIDE
Hey Ronald, mag ik dan als eerste proefrijden??? Heb woensdag er de hele dag op gewacht maar de tijd begon te dringen en ik moest echt weg.
Zet mij maar op de lijst .
Mocht je weer een ritje richting het noorden maken dan bel je maar even en dan spreken we wat af.
Veel plezier in je multisprint
Groeten Edje
Zet mij maar op de lijst .
Mocht je weer een ritje richting het noorden maken dan bel je maar even en dan spreken we wat af.
Veel plezier in je multisprint
Groeten Edje
BPC Garrett 2260 80% verstuivers, 215 KW 570NM 2000/3700, Wagner IC, Lowtec Hilow 4,H&R stabilisators 26/30 Projektzwo bi-xenon
Man Tge 3.180 4x4 automaat
Man Tge 3.180 4x4 automaat
Re: HIGHLINE MET ANABOLEN STEROIDE
edjeraketje schreef:Hey Ronald, mag ik dan als eerste proefrijden???
Groeten Edje
Hijwilemgraagheelhouden............
Jos.
Sent from my Bosch ECU via VAG COM
-
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:38
- Locatie: Tussen Leeuwarden en Dokkum
Re: HIGHLINE MET ANABOLEN STEROIDE
Ja jij houd je auto's heel!!!!
Spreek je komende week nog wel
Edje
BPC Garrett 2260 80% verstuivers, 215 KW 570NM 2000/3700, Wagner IC, Lowtec Hilow 4,H&R stabilisators 26/30 Projektzwo bi-xenon
Man Tge 3.180 4x4 automaat
Man Tge 3.180 4x4 automaat
-
- Berichten: 105
- Lid geworden op: 17 dec 2008, 07:13
Re: HIGHLINE MET ANABOLEN STEROIDE
Dat wou ik wel proberen jajos_br schreef:edjeraketje schreef:Hey Ronald, mag ik dan als eerste proefrijden???
Groeten Edje
Hijwilemgraagheelhouden............
Jos.
Aangezien de dokter 200 km van mijn huis zijn praktijk runt
Re: HIGHLINE MET ANABOLEN STEROIDE
Ronald,
Jouw onderschrift klopt niet meer; VW Multivan Highline 174 pk???
Moet gauw aangepast worden!
Gr. Babson
Jouw onderschrift klopt niet meer; VW Multivan Highline 174 pk???
Moet gauw aangepast worden!
Gr. Babson
T5 GP DSG, 220 pk 490 Nm
-
- Berichten: 105
- Lid geworden op: 17 dec 2008, 07:13
Re: HIGHLINE MET ANABOLEN STEROIDE
Ja...Babson schreef:Ronald,
Jouw onderschrift klopt niet meer; VW Multivan Highline 174 pk???
Moet gauw aangepast worden!
Gr. Babson
Daar had ik nog niet aangedacht.
Zal het gelijk even doen