Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

jawel hoor! de bearlock stuk!

vragen over de T4
Egbert&Manon
Berichten: 5456
Lid geworden op: 13 jan 2007, 14:36
Locatie: Frankrijk Vienne

Bericht door Egbert&Manon »

Nieuwste versie Bearlock:met uitneembare pen :lach
Ik denk dat wij proefkonijnen zijn en zullen binnekort wel een enqueteformulier in de brievenbus krijgen. :gif
Bij ons zit de Bearlock gemonteerd voor de pook (dus aan de kant v/d middenconsole). Achteruitversnelling is rechtsachter.
Ik zie op de foto's van Rika dat ie rechts zit. Zit de achteruitversnelling dan linksachter?
Groetjes Egbert.
Gebruikersavatar
Dirk/970
Berichten: 1042
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:57
Locatie: Eerbeek

Bericht door Dirk/970 »

Nu zo'n anderhalve maand de bearlock in gebruik, zonder problemen. En hopelijk blijft dat zo, kennelijk heeft dat boutje-met-ring wel wat te lijden.
Bij ons zit de Bearlock gemonteerd voor de pook
Ik zie op de foto's van Rika dat ie rechts zit
Bij mij zit 'ie ook aan de voorkant en ik heb eigenlijk nog niet anders gezien op foto's :groteogen . Hebben Dick en Rika een andere versnellingsbak, of heeft de garage hun eerste bearlock maar meteen aan de verkeerde kant gemonteerd?
:zwaai T4 TDI 75kW Kombi LWB bj 2002
1e Wet van Constructie: maak de onderdelen te groot en sla en dan net zo lang op tot het past!
Dick & Rika
Berichten: 297
Lid geworden op: 14 jan 2007, 23:16

Bericht door Dick & Rika »

nou ga er toch niet vanuit dat het zo erg is dat het ook nog niet goed zit :ie

maar dan zal de bearlock ook wel niet werken en dat doet ie wel..

O en we hebben hem ook links zitten hoor de bearlock en nie rechts misschien lijkt het anders op de foto...

vind het wel apart dat er alleen al 3 wjwers zijn die het zelfde probleem hebben :bonk
Gebruikersavatar
frank884
Berichten: 1859
Lid geworden op: 24 jan 2007, 09:38
Locatie: midden limburg

Bericht door frank884 »

Ron---63--- schreef:Goh ik heb de bearlock er nu 2 jaar inzitten en totaal geen problemen.
Wat ik wel heb gezien is dat jullie pen veel dunner en langer is dan bij mij. Ook zie ik dat jullie pen vertikaal geplaatst moet worden terwijl mijn slot horizontaal in gedrukt moet worden. Bij mij zit de BL geplaatst op de pook zelf zeg maar. Ik heb weleen automaat, misschien is dat anders.
Ik heb ergens nog wel papieren van inbouw leggen als je dat wilt bekijken hoor ik het wel.

In ieder geval succes met de afhandeling.

Bij mij zattie er wel gewoon in binnen 2 uurtjes.

Groet Ron 63
Ik heb hem er ook bijna een jaar op zitten, en vindt het helemaal niet onhandig
in vergelijking met bijv een stuurklem, of wielklem.
werkt super, hij is er wel bij bearlock zelf in polen opgebouwd
en die mensen doen niks anders als dat inbouwen hiervan.
en ook nog voor 123€ ipv 500 wat hier wordt geteld.
Plaats reactie