T5 LWB 96Kw automaat bj 11-2008 38000 km. (t-edition)
wou niet warm worden ( dacht aan bekende topic) bleek volgens de dealer waterpomp, vandaag achtergelaten voor reparatie.
garantie natuurlijk via mobiliteit aangemeld dus ook vervangend vervoer gedekt.
Wachten af op volgende.
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Nou daar gaat ie dan
-
- Berichten: 48
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 08:40
- Locatie: Vriezenveen
-
- Berichten: 394
- Lid geworden op: 09 okt 2007, 19:39
Re: Nou daar gaat ie dan
Ik wil je niet ontmoedigen: Het is NIET de waterpomp. Als't wél zo is trek ik mijn broek uit bij de brug aan de grens Belgie / Nederland. (ben er vrij gerust in , ik kan mn broek aanhouden)
John.
Zeker géén bijverwarmer ? koud hé ? Brrrrrrrrrrrrr....
John.
John.
Zeker géén bijverwarmer ? koud hé ? Brrrrrrrrrrrrr....
John.
-
- Berichten: 48
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 08:40
- Locatie: Vriezenveen
Re: Nou daar gaat ie dan
Nou bus vrijdag weer opgehaald:
waterpomp was niks aan te zien!?
Thermostaat hebben ze ook vervangen!?
Maar moet gezegd worden hij wordt nu wel warm binnen en temp meter gaat weer naar 90 graden, bleef eerder hangen op 70 graden.
Morgen lange rit naar Moerdijk dus dan even weer kijken.
wordt vervolgd.
waterpomp was niks aan te zien!?
Thermostaat hebben ze ook vervangen!?
Maar moet gezegd worden hij wordt nu wel warm binnen en temp meter gaat weer naar 90 graden, bleef eerder hangen op 70 graden.
Morgen lange rit naar Moerdijk dus dan even weer kijken.
wordt vervolgd.
Re: Nou daar gaat ie dan
Duidelijk dat dit een gevolg is van hogere dagtemperaturen en niet van het klooien van de garage. Morgen weer eens een min temp van onder de -10 en wat wind erbij en je kom niet verder dan 70 graden!!!!
Het moge duidelijk zijn dat de verwarming van zuinige diesels, als de t5 toch is, niet toereikend is bij echt winterse omstandigheden.
Heb zelf Webasto bijverwarmer en koelvloestof voorverwarmer, maar die moet er zelfs aan trekken bij onder de minus 10 graden.
Veel succes en webosta gaat weer goed zaken doen.
Erik
Het moge duidelijk zijn dat de verwarming van zuinige diesels, als de t5 toch is, niet toereikend is bij echt winterse omstandigheden.
Heb zelf Webasto bijverwarmer en koelvloestof voorverwarmer, maar die moet er zelfs aan trekken bij onder de minus 10 graden.
Veel succes en webosta gaat weer goed zaken doen.
Erik
Re: Nou daar gaat ie dan
Mijn dealer heeft mijn bodemplaat eronderuit gehaald om een stuk karton voor de radiator te steken, op grootmoeders wijze... maar het werkt wel.
Ik ben nu een paar oude vrachtwagens op 't werk aan 't bekijken om een rolgordijn te plaatsen voor de radiator die ik in de winter kan optrekken (geheel/gedeeltelijk) en weer kan laten zakken.
Voor gewone secundaire wegritjes trek je dat ding gewoon toe en voor snelweg laat je 't bv zakken tot half...
werkt perfect, ook m'n dealer ziet er geen graten in. liever een warm blok dan lang rondkarren met een halfwarm.
back to the seventies..
Ik ben nu een paar oude vrachtwagens op 't werk aan 't bekijken om een rolgordijn te plaatsen voor de radiator die ik in de winter kan optrekken (geheel/gedeeltelijk) en weer kan laten zakken.
Voor gewone secundaire wegritjes trek je dat ding gewoon toe en voor snelweg laat je 't bv zakken tot half...
werkt perfect, ook m'n dealer ziet er geen graten in. liever een warm blok dan lang rondkarren met een halfwarm.
back to the seventies..