Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Nou daar gaat ie dan

vragen over de T5
Plaats reactie
verdringer
Berichten: 48
Lid geworden op: 09 jun 2007, 08:40
Locatie: Vriezenveen

Nou daar gaat ie dan

Bericht door verdringer »

T5 LWB 96Kw automaat bj 11-2008 38000 km. (t-edition)

wou niet warm worden ( dacht aan bekende topic) bleek volgens de dealer waterpomp, vandaag achtergelaten voor reparatie.
garantie natuurlijk via mobiliteit aangemeld dus ook vervangend vervoer gedekt.

Wachten af op volgende. :politie
johnny van de voorde
Berichten: 394
Lid geworden op: 09 okt 2007, 19:39

Re: Nou daar gaat ie dan

Bericht door johnny van de voorde »

Ik wil je niet ontmoedigen: Het is NIET de waterpomp. Als't wél zo is trek ik mijn broek uit bij de brug aan de grens Belgie / Nederland. (ben er vrij gerust in , ik kan mn broek aanhouden) :bifun :bifun :bifun

John.

Zeker géén bijverwarmer ? :winter koud hé ? Brrrrrrrrrrrrr....

John.
verdringer
Berichten: 48
Lid geworden op: 09 jun 2007, 08:40
Locatie: Vriezenveen

Re: Nou daar gaat ie dan

Bericht door verdringer »

Nou bus vrijdag weer opgehaald:

waterpomp was niks aan te zien!?

Thermostaat hebben ze ook vervangen!?

Maar moet gezegd worden hij wordt nu wel warm binnen en temp meter gaat weer naar 90 graden, bleef eerder hangen op 70 graden.

Morgen lange rit naar Moerdijk dus dan even weer kijken.

wordt vervolgd. :jumpklap
Gebruikersavatar
erik 924
Berichten: 530
Lid geworden op: 14 jan 2007, 21:23
Locatie: Hoorn

Re: Nou daar gaat ie dan

Bericht door erik 924 »

Duidelijk dat dit een gevolg is van hogere dagtemperaturen en niet van het klooien van de garage. Morgen weer eens een min temp van onder de -10 en wat wind erbij en je kom niet verder dan 70 graden!!!!

Het moge duidelijk zijn dat de verwarming van zuinige diesels, als de t5 toch is, niet toereikend is bij echt winterse omstandigheden.

Heb zelf Webasto bijverwarmer en koelvloestof voorverwarmer, maar die moet er zelfs aan trekken bij onder de minus 10 graden.

Veel succes en webosta gaat weer goed zaken doen.

Erik
Danny
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:11
Locatie: Tussen Turnhout en Antwerpen

Re: Nou daar gaat ie dan

Bericht door Danny »

Mijn dealer heeft mijn bodemplaat eronderuit gehaald om een stuk karton voor de radiator te steken, op grootmoeders wijze... maar het werkt wel.

Ik ben nu een paar oude vrachtwagens op 't werk aan 't bekijken om een rolgordijn te plaatsen voor de radiator die ik in de winter kan optrekken (geheel/gedeeltelijk) en weer kan laten zakken.

Voor gewone secundaire wegritjes trek je dat ding gewoon toe en voor snelweg laat je 't bv zakken tot half...

werkt perfect, ook m'n dealer ziet er geen graten in. liever een warm blok dan lang rondkarren met een halfwarm.

back to the seventies.. :bifun
Plaats reactie