Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Waar ik benieuwd naar ben...

vragen over de T5
offline
Berichten: 760
Lid geworden op: 20 jan 2010, 22:30

Waar ik benieuwd naar ben...

Bericht door offline »

Ik ben nog maar kort "lid" en bekijk met enorme verbazing vele postings/berichten. Zoals een flink aantal mensen die een lichte motorvariant kopen om vervolgens een chipper er meer uit te laten halen, had het dan niet verstandiger geweest er direct één met meer vermogen te kopen?
Mensen die er van alles aan doen met luchtfilters, 22" velgen, verlagen etc??? Een topic waar ik helemaal niets van begrijp is die over de remmen. Ik kan van mijzelf zeggen dat ik vrij weinig ingehaald wordt maar over de remmen heb ik niets te klagen en als je dat wel hebt anticipeer je mischien niet genoeg op de medeweggebruikers/verkeerssituaties en zal je altijd een remprobleem houden.
Op mijn kenteken staat namelijk TRANSPORTER en geen M5. Ik ken geen ander merk dat in zijn modelbenaming duidelijker is. Het is en blijft een bussie.
Ik ben eigenlijk benieuwd waarom men van alles en nog wat doet met z´n bus om het een "sportwagen" te laten lijken en niet gewoon iets sportiefs koopt met een goede wegligging etc.
Dit is niet bedoelt om iedereen af te zeiken, maar een oprechte vraag, die naar ik hoop een leuke discussie op gang brengt en ik aan het einde van de rit moet zeggen "shit, jullie hebben gelijk", maar dat denk ik vooralsnog niet :wjw .

Offline
Gebruikersavatar
topsun
Berichten: 163
Lid geworden op: 19 feb 2008, 23:09
Locatie: Hengelo (Ov.)
Contacteer:

Re: Waar ik benieuwd naar ben...

Bericht door topsun »

Het is en blijft een hobby :gekte :gekte :gekte
Afbeelding
Gebruikersavatar
ferry395
Berichten: 1193
Lid geworden op: 29 jan 2007, 19:13

Re: Waar ik benieuwd naar ben...

Bericht door ferry395 »

Nou ik ben het dus totaal oneens met dan moet je een race wagen kopen.
Kijk het oog wilt ook wat dus vind ik een paar dikke wielen op zijn plaats,daar komt bij even lekker omlaag trappen en meer grip en het ziet er nog een heeeeeeel dik uit ook.
Ik weet dat is een kwestie van mening maar ik heb nog nooit 1 iemand gehad die mijn t5 je lelijk vond.
Ik persoonlijk vind een standaard t5 niet zo heel mooi ,de multivan is al een stuk leuker,tja als je die dan even bewerkt dan heb je een hele dikke auto ( in mijn optiek ).
Ik had gewoon een sterke auto nodig met wat ruimte,tja dan is er geen mooiere bus,nu heb ik iets totaal anders gevonden,en tja ook daar zitten veel te grote wielen onder maar ik vind het heel mooi,en het is mijn hobby.

Gr ferry
T5 volledig ABT 224pk www.HORIZONBRUIN.nl
voor al u ZONNEBANKEN-SAUNA'S-FITNESSAPPARATUUR-COLLAGEENBANKEN-HOTTUBE'S
offline
Berichten: 760
Lid geworden op: 20 jan 2010, 22:30

Re: Waar ik benieuwd naar ben...

Bericht door offline »

ferry395 schreef:Nou ik ben het dus totaal oneens met dan moet je een race wagen kopen.
Gr ferry
Ik heb dat nooit geschreven hoor, "iets sportiefs" heb ik geschreven.

Offline
Gebruikersavatar
ferry395
Berichten: 1193
Lid geworden op: 29 jan 2007, 19:13

Re: Waar ik benieuwd naar ben...

Bericht door ferry395 »

Hey offline

O ok ja ik dacht dat er zoiets stond sorry daarvoor.
Wou alleen maar even mijn toevoeging geven waarom wij de busjes iets pimpen,was ook geen aanval hoor.

Gr ferry ( ex t4 en t5 )
T5 volledig ABT 224pk www.HORIZONBRUIN.nl
voor al u ZONNEBANKEN-SAUNA'S-FITNESSAPPARATUUR-COLLAGEENBANKEN-HOTTUBE'S
Gebruikersavatar
Rick
Berichten: 538
Lid geworden op: 14 apr 2009, 15:20

Re: Waar ik benieuwd naar ben...

Bericht door Rick »

Beste Offline,

Ik vind je mening nogal kort door de bocht! Ik denk dat de aanpassingen die men aan zijn bus verricht vooral te maken hebben met persoonlijke smaak. Een ander mag daar uiteraard wat van vinden en dat hoeft ook niet altijd positief te zijn. Jou uitspraak: ''Het is en blijft een bussie'' vind ik wel een beetje vreemd. Maakt het jou dan ook geen reet uit hoe je schoenen er uit zien? Het blijven tenslotte zooltjes om op te lopen! (Ik ben wel ook zeer benieuwd hoe je vrouw er uit ziet :bifun )

Verder zijn er natuurlijk de praktische aanpassingen als het uit laten voeren van chip-tuning of het verlagen van je bus. Als je je bus verlaagt, dit er mooi uit vind zien en het ook nog eens de wegligging ten goede komt moet je dat toch lekker doen? Evenals chip-tuning. Wanneer je (na een poos rijden) toch net even dat beetje vermogen mist of ineens meer gewicht gaat laden. Dan is chip-tunen toch stukken efficiënter dan het op voorhand kopen van een zwaardere motor?
Gebruikersavatar
Inbouwer
Berichten: 545
Lid geworden op: 03 nov 2008, 17:42
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar ik benieuwd naar ben...

Bericht door Inbouwer »

Ja, het is een hobby gecombineerd met praktische.
Ik kom uit een BMW periode waar ik 5 bloed mooie snelle modellen heb gehad. Mijn motto was altijd koop een 6 cylinder BMW automaat. :yes
Altijd goede wegligging en genoeg power en zeker goede ankers.
Als inbouwer heb ik mijn aardig kunnen redden met een aantal BMW tourings maar de stap naar de VW T5 was echt een goede stap voorwaards.
Ik heb gekozen voor een LWB en daar kun je heerlijk met 5 volwassen in zitten en dan kun je nog ontzettend veel spullen mee nemen. :driveT5

Natuurlijk heb ik ook concessies gedaan, ik heb wel meer ruimte maar minder vermogen. Maar de T5 blijft wel een bijzonder "bussie" . Hij rijdt als een vorst en je kunt ze enorm mooi pimpen.
- dikke 19" of 20" velgen
- lederen interieur
- veel ruimte voor een dikke geluid / multi media installatie
- en marktplaats is genoeg te koop.

En wat bij mij als voordeel is dat ik heb GRIJS rij en dat scheelt heel wat geld met de aanschaf en maandelijkse kosten van een BMW. En dan gewoon 5 personen riant te kunnen laten zitten.
Oke de top van meer dan 200 km/h is natuurlijk bijna niet meer te halen zonder extreem te doen. Maar dat scheelt alleen maar in de facturen :mail die ik regelmatig kreeg vanuit Leeuwarden (CJIB). :politie :politie

Ben nog lang niet klaar met mij T5 en :werkaanT4
Er is veel voor te koop en zeker veel voor te maken. Kijk maar naar het toppic betere remmen. Ik weet zeker als dit project klaar is er een set te koop is voor een T5 waar bij je echt dikke remmen :ie hebt voor een betaalbare prijs.

lang leven dit forum waar je dit soort dingen kunt delen. :yes
:wjw
Laatst gewijzigd door Inbouwer op 07 feb 2010, 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
offline
Berichten: 760
Lid geworden op: 20 jan 2010, 22:30

Re: Waar ik benieuwd naar ben...

Bericht door offline »

Rick schreef:Beste Offline,

Ik vind je mening nogal kort door de bocht! Ik denk dat de aanpassingen die men aan zijn bus verricht vooral te maken hebben met persoonlijke smaak. Een ander mag daar uiteraard wat van vinden en dat hoeft ook niet altijd positief te zijn. Jou uitspraak: ''Het is en blijft een bussie'' vind ik wel een beetje vreemd. Maakt het jou dan ook geen reet uit hoe je schoenen er uit zien? Het blijven tenslotte zooltjes om op te lopen! (Ik ben wel ook zeer benieuwd hoe je vrouw er uit ziet :bifun )

Verder zijn er natuurlijk de praktische aanpassingen als het uit laten voeren van chip-tuning of het verlagen van je bus. Als je je bus verlaagt, dit er mooi uit vind zien en het ook nog eens de wegligging ten goede komt moet je dat toch lekker doen? Evenals chip-tuning. Wanneer je (na een poos rijden) toch net even dat beetje vermogen mist of ineens meer gewicht gaat laden. Dan is chip-tunen toch stukken efficiënter dan het op voorhand kopen van een zwaardere motor?
Ik denk dat jij degene bent die zomaar een paar schoenen koopt of zoals je zelf zegt "een paar zooltjes om op te lopen", ik heb namelijk een paar schoenen gekocht (auto) die mij passen en er "aardig" uitziet. Jij daarentegen doet er van alles aan om jouw paar schoenen een ander uiterlijk te geven. Waar ik nu nieuwsgierig naar ben is hoe jou vrouw er "voor aanschaf" en "na het pimpen" uitziet . :ie

Offline
Gebruikersavatar
Rick
Berichten: 538
Lid geworden op: 14 apr 2009, 15:20

Re: Waar ik benieuwd naar ben...

Bericht door Rick »

offline schreef:
Rick schreef:Beste Offline,

Ik vind je mening nogal kort door de bocht! Ik denk dat de aanpassingen die men aan zijn bus verricht vooral te maken hebben met persoonlijke smaak. Een ander mag daar uiteraard wat van vinden en dat hoeft ook niet altijd positief te zijn. Jou uitspraak: ''Het is en blijft een bussie'' vind ik wel een beetje vreemd. Maakt het jou dan ook geen reet uit hoe je schoenen er uit zien? Het blijven tenslotte zooltjes om op te lopen! (Ik ben wel ook zeer benieuwd hoe je vrouw er uit ziet :bifun )

Verder zijn er natuurlijk de praktische aanpassingen als het uit laten voeren van chip-tuning of het verlagen van je bus. Als je je bus verlaagt, dit er mooi uit vind zien en het ook nog eens de wegligging ten goede komt moet je dat toch lekker doen? Evenals chip-tuning. Wanneer je (na een poos rijden) toch net even dat beetje vermogen mist of ineens meer gewicht gaat laden. Dan is chip-tunen toch stukken efficiënter dan het op voorhand kopen van een zwaardere motor?
Ik denk dat jij degene bent die zomaar een paar schoenen koopt of zoals je zelf zegt "een paar zooltjes om op te lopen", ik heb namelijk een paar schoenen gekocht (auto) die mij passen en er "aardig" uitziet. Jij daarentegen doet er van alles aan om jouw paar schoenen een ander uiterlijk te geven. Waar ik nu nieuwsgierig naar ben is hoe jou vrouw er "voor aanschaf" en "na het pimpen" uitziet . :ie

Offline
Van deze reactie snap ik dan weer niks! :bonk
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: Waar ik benieuwd naar ben...

Bericht door Donald4Motion »

Of je vrouw met het vis bakken de pan uit is gesprongen of dat het een lekkere smikkelbeer is.
Foto's mag he' Rick :knipoog
Gebruikersavatar
harry t5 191
Berichten: 3074
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:08
Locatie: Zeijen

Re: Waar ik benieuwd naar ben...

Bericht door harry t5 191 »

Reacties gaan weer de goede kant op! :bifun

Wel,ik heb een 1.9TDI gekocht omdat ik geen 5 cil t5 wou hebben.
En ja ik heb meer pk's er in laten knutselen omdat ie nu veel mooier loopt en trekt.
Dat ik multivan bumpers erop heb is omdat ik dat mooi vind.
Dus zo zie je maar dat een ieder om zijn eigen reden een persoonlijk idee aan zijn bus geeft! :lach

:wjw :T54LIFE :toppie
groeten Harry, uit het mooie Drentse land.
Gebruikersavatar
Henk250
Berichten: 2042
Lid geworden op: 28 mei 2007, 17:35
Locatie: Midden Brabant

Re: Waar ik benieuwd naar ben...

Bericht door Henk250 »

offline schreef:
Rick schreef:Beste Offline,

Ik vind je mening nogal kort door de bocht! Ik denk dat de aanpassingen die men aan zijn bus verricht vooral te maken hebben met persoonlijke smaak. Een ander mag daar uiteraard wat van vinden en dat hoeft ook niet altijd positief te zijn. Jou uitspraak: ''Het is en blijft een bussie'' vind ik wel een beetje vreemd. Maakt het jou dan ook geen reet uit hoe je schoenen er uit zien? Het blijven tenslotte zooltjes om op te lopen! (Ik ben wel ook zeer benieuwd hoe je vrouw er uit ziet :bifun )

Verder zijn er natuurlijk de praktische aanpassingen als het uit laten voeren van chip-tuning of het verlagen van je bus. Als je je bus verlaagt, dit er mooi uit vind zien en het ook nog eens de wegligging ten goede komt moet je dat toch lekker doen? Evenals chip-tuning. Wanneer je (na een poos rijden) toch net even dat beetje vermogen mist of ineens meer gewicht gaat laden. Dan is chip-tunen toch stukken efficiënter dan het op voorhand kopen van een zwaardere motor?
Ik denk dat jij degene bent die zomaar een paar schoenen koopt of zoals je zelf zegt "een paar zooltjes om op te lopen", ik heb namelijk een paar schoenen gekocht (auto) die mij passen en er "aardig" uitziet. Jij daarentegen doet er van alles aan om jouw paar schoenen een ander uiterlijk te geven. Waar ik nu nieuwsgierig naar ben is hoe jou vrouw er "voor aanschaf" en "na het pimpen" uitziet . :ie

Offline
Gezien de manier hoe jij hier een topic neerzet en reacties uitlokt,krijg ik het idee ofline dat je geen vrouw,maar een vriend hebt,waarbij jij de ondergeschikte rol speelt.
Verder lijkt het me vrij duidelijk waarom mensen hun auto pimpen,om de doodeenvoudige reden dat we allemaal
van smaak verschillen,en blijkbaar niemand hier accepteert dat het " een bussie " is,ja,buiten jij dan,waaruit
ik dan weer op maak dat je zelf geen smaak hebt,maar blijkbaar accepteert dat je gewoon een van de vele bent bent, die zich maar gewoon de door de fabrikanten verzonnen stijlen en uitvoeringen slikt, zonder morren of enige ingeving of creativiteit om dit aan te passen.
Kortom,het lijkt erop dat je een saaie " grijze muis uit de massa " bent,danwel geen geld of fantasie/energie hebt
om iets van " je bussie" te maken.

Ik lach er om.


:bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun
:bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun














Even lucht happen.pffffff









:bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun





:bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun
Je begint met een pc....en eindigt met Mac.
Gebruikersavatar
Rick
Berichten: 538
Lid geworden op: 14 apr 2009, 15:20

Re: Waar ik benieuwd naar ben...

Bericht door Rick »

Donald4Motion schreef:Of je vrouw met het vis bakken de pan uit is gesprongen of dat het een lekkere smikkelbeer is.
Foto's mag he' Rick :knipoog
Neen mijn beste, gij zult niet offtopic geraken!
daimen
Berichten: 556
Lid geworden op: 06 nov 2007, 09:03
Locatie: noorwegen

Re: Waar ik benieuwd naar ben...

Bericht door daimen »

euh ik ben er wel benieuwd naar waarom kopen jullie geen sportwagen is toch mooier dan een gepimte t4 of t5 :ie













































































































































maxima zal zeggen wel een beetje dom offline
RickyT5
Berichten: 945
Lid geworden op: 07 apr 2009, 11:29

Re: Waar ik benieuwd naar ben...

Bericht door RickyT5 »

offline schreef:Ik ben nog maar kort "lid"
Hier ging het eigenlijk al mis :bifun
Rick
Plaats reactie