Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Waar ik benieuwd naar ben...

vragen over de T5
Gebruikersavatar
Jeroen T5 204
Berichten: 3455
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:50
Locatie: Vroomshoop (VCDS)
Contacteer:

Re: Waar ik benieuwd naar ben...

Bericht door Jeroen T5 204 »

Ik moest vanwege mijn handicap deze bus aanschaffen. Om het een sportwagen te laten lijken pimp ik hem :bifun
Heb ik toch nog een gevoel dat ik een gewone auto rijdt en geen bus :toppie :ikrij
VW Transporter T5 2.5 TDI 130pk -JD Stage 1 @ 191pk 438 nm
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
Gebruikersavatar
Rick
Berichten: 538
Lid geworden op: 14 apr 2009, 15:20

Re: Waar ik benieuwd naar ben...

Bericht door Rick »

pork schreef:Kijk, dat je dat hok vanbinnen nu opsmukt kan ik me voorstellen, maar wat er buiten is zie je zelf toch niet als je erin zit!? Dat doe je dus voor de buitenwereld, laat ik daar nu net niets mee hebben.
Ieder zijn meug dus, maar zeik niet gelijk offline af, hij stelt gewoon een vraag waar ik mij in kan vinden en dat ligt nogal gevoelig geloof ik.
Offline word niet afgezeken! Je kan gewoon zien dat de meningen enorm variëren en dat er af en toe een laconiek antwoord tussen zit moet je gewoon met een korreltje zout nemen. Wanneer je een topic als dit opent kan je daar natuurlijk op wachten, met al deze fanatieke Transporter rijders.

Offtopic gaf aan te hopen dat dit een leuke discussie zou worden en ik vind dat dat ook het geval is.

Nogmaals mijn mening:
Wanneer ik mijn ''bussie'' iets ga customizen wil ik gewoon niet een dertien in een dozijn T5 rijder zijn.
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: Waar ik benieuwd naar ben...

Bericht door Donald4Motion »

Rick schreef:
pork schreef:Kijk, dat je dat hok vanbinnen nu opsmukt kan ik me voorstellen, maar wat er buiten is zie je zelf toch niet als je erin zit!? Dat doe je dus voor de buitenwereld, laat ik daar nu net niets mee hebben.
Ieder zijn meug dus, maar zeik niet gelijk offline af, hij stelt gewoon een vraag waar ik mij in kan vinden en dat ligt nogal gevoelig geloof ik.
Offline word niet afgezeken! Je kan gewoon zien dat de meningen enorm variëren en dat er af en toe een laconiek antwoord tussen zit moet je gewoon met een korreltje zout nemen. Wanneer je een topic als dit opent kan je daar natuurlijk op wachten, met al deze fanatieke Transporter rijders.

Offtopic gaf aan te hopen dat dit een leuke discussie zou worden en ik vind dat dat ook het geval is.

Nogmaals mijn mening:
Wanneer ik mijn ''bussie'' iets ga customizen wil ik gewoon niet een dertien in een dozijn T5 rijder zijn.
:bifun
xswhite
Berichten: 134
Lid geworden op: 14 okt 2009, 22:00
Locatie: kop van Noord Holland
Contacteer:

Re: Waar ik benieuwd naar ben...

Bericht door xswhite »

He :ie ????

geen sportwagen?

maar hij is toch rood!!!! :bifun

en.....deed het net prima met 180 terug over de snelweg,
dus ik vrees dat ik me nog een een keer opnieuw moeten laten voorlichten over het wel of niet zijn van sportwagen.....
Na 6,5 jaar T5 tdi multivan Highline 174pk automaat in blinkend Murano rood

......nu T5 midnight blue metalic 4 motion DSG-179 pk verlengde DC :T54LIFE
Gebruikersavatar
Harry4motion
Berichten: 225
Lid geworden op: 23 nov 2009, 22:02

Re: Waar ik benieuwd naar ben...

Bericht door Harry4motion »

Geeft wel een leuke discussie inderdaad.
En niet zo denigrerend over onze "bussies" hoor :winter
Tuurlijk blijft het een bussie, maar ik kocht niet voor niets een bus.
Waar vind je een auto op grijs kenteken die de 200 haalt 4 wiel aandrijving heeft, en rijdt als een vorst, waar je ook nog mee uit de voeten kunt voor je werk, mee op vakantie kunt, en er ook nog een keer goed uitziet door een paar dikke velgen.
En je kunt natuurlijk ook de zwaarste uitvoering laten chippen :yes
Veel mensen moeten echt hard werken voor zo'n bus, waaronder ik, maar dat heb ik er graag voor over. Het wordt dan meteen een soort hobby, omdat je er toch aardig wat geld in hebt zitten en er dus automatisch zuinig op bent, en er veel mee bezig bent.
Al zou ik ooit mijn andere droomauto kopen, een porsche 911 dan zou ik mijn bussie erbij houden omdat het wel handig is als je meer dan 1 kratje bier kwijt kunt, en niet 4 keer heen en weer hoeft te rijden om al je spullen op de plaats van bestemming te krijgen als je op vakantie gaat. :yes
Maar misschien kan mijn vrouw met mijn bussie gaan, en ik erachteraan met mijn 911 :nuts
Moet wat te dromen hebben toch?
En zo is het ook met de T5 er is altijd wel weer iets wat je eraan wilt veranderen. Zo zag ik het multivan instrumenten paneel langskomen, vind ik persoonlijk erg mooi, en een standkachel staat ook nog wel op mijn lijstje. Remmen vind ik persoonlijk wel goed genoeg.
Maar zo is het met alles de een vind dit de ander dat, dat houdt het leuk en zo kom je op nieuwe ideeen. Wel dapper hoor om de discussie aan te zwengelen, maar wat verwacht je dan op een forum? Dat iedereen een bus koopt en hem standaard laat, en er dan 2800 onderwerpen over schrijft? :nuts
Plaats reactie