Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Invoeren uit Belgie?En prive naar BTW aftrekbaar?

vragen over de T4
Plaats reactie
Jayden
Berichten: 91
Lid geworden op: 21 feb 2007, 22:24

Invoeren uit Belgie?En prive naar BTW aftrekbaar?

Bericht door Jayden »

Beste VW rijders,

Ik zou graag willen weten hoe het zit met een auto vanuit Belgie naar NL in te voeren? Kosten, tijdsduur en stappenplan.

E als je die in Belgie Prive koopt (Niet BTW aftrekbaar) kun je hem dan in NL nog zakelijk omplaatsen (wel BTW aftrekbaar)

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Wim T4 935
Berichten: 1873
Lid geworden op: 04 feb 2007, 19:58
Locatie: Randstad

Bericht door Wim T4 935 »

Bij mijn weten kun je van een wagen die eenmaal prive is gereden NOOIT meer zakelijk de BTW aftrekken ongeacht of die wagen nu wordt geimporteerd of al in Nerderland reed.

Een ander punt van aandacht lijkt mij de inrichting. Als die nog zo is als op de foto's van Volkel 2006 dan krijg je die in Nederland niet goedgekeurd op grijs kenteken en ik kan mij niet voorstellen dat jij deze bus geel wilt gaan rijden.

:T44EVER
Wim
Jayden
Berichten: 91
Lid geworden op: 21 feb 2007, 22:24

Bericht door Jayden »

Wim T4 935 schreef:Bij mijn weten kun je van een wagen die eenmaal prive is gereden NOOIT meer zakelijk de BTW aftrekken ongeacht of die wagen nu wordt geimporteerd of al in Nerderland reed.

Een ander punt van aandacht lijkt mij de inrichting. Als die nog zo is als op de foto's van Volkel 2006 dan krijg je die in Nederland niet goedgekeurd op grijs kenteken en ik kan mij niet voorstellen dat jij deze bus geel wilt gaan rijden.

:T44EVER
Wim
Kijk dat zijn mooie antwoorden nu ligt er weer wat op in mijn hoofd.

Bedankt!
Plaats reactie