Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

andere t4 gekocht, paar vraagjes

vragen over de T4
Gebruikersavatar
René
Berichten: 5272
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:18
Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.

Re: andere t4 gekocht, paar vraagjes

Bericht door René »

FastFWD schreef:Omos cabine wil ik wel, maar zonder poten onder de achterbank en voor lange wielbasis. Die zijn er vrij weinig.
Dat klopt dat ze er weinig zijn voor een lange uitvoering, zijn immers nooit gemaakt. Ze zijn nameijk exact hetzelfde, dus dan valt het wel weer mee. De plaats waar de dc geplaatst wordt is exact even groot als een korte wielbasis. Het grotere gedeelte zit namelijk aan de achterzijde, die is 40cm langer.
Dus in dat geval kun je gewoon een dc vanb een korte wielbasis plaatsen. De poten kun je verder naar de buitenzijde verplaatsen en de middelste laten vervallen zodat je evengoed brede materialen mee kunt nemen, dus eigenlijk zie ik "geen" problemen.

ps :alarm :alarm kijk anders hier ff, wordt veel uitgelegd, geloof dat ik er een klein beetje naast zit :alarm :alarm

viewtopic.php?f=2&t=25591

René
Laatst gewijzigd door René op 24 feb 2010, 10:06, 1 keer totaal gewijzigd.
rick_k
Berichten: 1679
Lid geworden op: 05 apr 2009, 22:01

Re: andere t4 gekocht, paar vraagjes

Bericht door rick_k »

Onze vorige T4 had anders 16 cm meer beenruimte dan een korte wielbasis...

edit: Oh wacht, dat was ook geen omos cabine.

mvg Rick
FastFWD
Berichten: 142
Lid geworden op: 02 mar 2008, 23:52

Re: andere t4 gekocht, paar vraagjes

Bericht door FastFWD »

Inderdaad, ik wil niet weer ruimte in de cabine inleveren, als ik een cabine zou wisselen. Heb dit gedaan met de vorige t4, kwb cabine in een lwb dc, spijt van gehad, kon niks meer onder de bank kwijt en binnenin was er ook minder ruimte. Andere LWB Cabine die wel de ruimte behoud? Snoeks?
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33875
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: andere t4 gekocht, paar vraagjes

Bericht door Multivan Generation »

FastFWD schreef:Inderdaad, ik wil niet weer ruimte in de cabine inleveren, als ik een cabine zou wisselen. Heb dit gedaan met de vorige t4, kwb cabine in een lwb dc, spijt van gehad, kon niks meer onder de bank kwijt en binnenin was er ook minder ruimte. Andere LWB Cabine die wel de ruimte behoud? Snoeks?
Zelf maken?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie