Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

achteruitrijcamera nieuwe T5

vragen over de T5
Plaats reactie
andre35
Berichten: 82
Lid geworden op: 12 mei 2007, 18:55
Locatie: Assen
Contacteer:

achteruitrijcamera nieuwe T5

Bericht door andre35 »

Hallo Allemaal,

Ik krijg volgende week mijn nieuwe T5, nu zitten er af fabrike pdc voor en achter op, zet er zelf een rns510 in en wil er toch weer een camera bij hebben achter. Nu is dit ook af fabriek te leveren maar dit kon alleen icm RNS 510 met een mega prijs.

Mijn vraag: Weet iemand waar deze camera zit af fabriek, zag bij de golf dat deze achter het embleem zat wat een super mooie oplossing is. Iemand het gezien of foto's? :ikrij
andre35
Berichten: 82
Lid geworden op: 12 mei 2007, 18:55
Locatie: Assen
Contacteer:

Re: achteruitrijcamera nieuwe T5

Bericht door andre35 »

ja deze had ik gezien, vind het een minder goede oplossing en optisch minder mooi.

Denk dat het een golf embleem ombouwen wordt, dan wordt de camera ook niet smerig en vandalisme ongevoelig

Tevens vraag ik me af of dit wel icm optische parkeersensoren wil.......... omdat het niet origineel is
Gebruikersavatar
zeef
Berichten: 123
Lid geworden op: 18 nov 2007, 15:56

Re: achteruitrijcamera nieuwe T5

Bericht door zeef »

Heeft iemand ervaring met die camera van MP?
Multivan T5 Comfortline 130pk
andre35
Berichten: 82
Lid geworden op: 12 mei 2007, 18:55
Locatie: Assen
Contacteer:

Re: achteruitrijcamera nieuwe T5

Bericht door andre35 »

PietPaaltjes schreef:
andre35 schreef:ja deze had ik gezien, vind het een minder goede oplossing en optisch minder mooi.

Denk dat het een golf embleem ombouwen wordt, dan wordt de camera ook niet smerig en vandalisme ongevoelig

Tevens vraag ik me af of dit wel icm optische parkeersensoren wil.......... omdat het niet origineel is
Een camera is een optische sensor.
Ja pdc sensoren in samenhang met een Rns510 ook. je krijgt ook een beeld van je pdc sensoren dus dan zal deze uitgeschakeld moeten worden. vandaar dat ik niet weet of dit samen wil.

http://www.my-gti.com/wp-content/upload ... t_rear.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie