Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Goede raad gevraagd

vragen over de T5
ardesch 879
Berichten: 1164
Lid geworden op: 12 jan 2007, 21:18
Locatie: ommen

Re: Goede raad gevraagd

Bericht door ardesch 879 »

En de opties :muur

5 vesnellingen? :ie
verwarmde voorruit? volgens mij niet leverbaar :bifun
zijschuifdeur rechts? :knipoog
3x 2 airbags? :ie
stuurbekrachtiging? :lach
Groetjes Driekus Ardesch
johnny van de voorde
Berichten: 394
Lid geworden op: 09 okt 2007, 19:39

Re: Goede raad gevraagd

Bericht door johnny van de voorde »

Beste,

Op de foto's kan je nooit beweren dat ermee geknoeid is , niet goed zou zijn of net wél, vreemd, raar, goedkoop, enzovoort.

Ga gewoon eens langs, neem uitgebreid de tijd en bekijk de auto critisch.

Schrijf alle gebreken (als je die al kunt vinden) op een vel papier.

Bekijk alle ruiten rondom. Als het goed is kan je het jaartal terugvinden van fabricatie van de ruiten. Deze moet hetzelfde zijn rondom. Is dit niet zo, dan zijn de ruiten (bvb aan 1 kant) reeds vervangen geweest door een schadegeval ?

Hoe weet de verkoper dat er een nieuwe distributieriem-set is vervangen ? Kan hij hiervan een factuur laten zien ?

Zit er btw in de prijs ? Nee ? hoeveel bedraagt de prijs mét btw ?
Belangrijk ! zit er schriftelijke garantie op de bus ? Zoja, op papier, wat dekt deze garantie ? lees de kleine lettertjes !!!

De lak... op de foto ziet de bus er nagelnieuw uit. Een bus met 190.000 km op de teller moet wel lakschade hebben. Is er helemaal geen lakschade te vinden dan is die bus overspoten. Bekijk ze, zoals ik eerder reeds vermeldde , critisch !

En, wat gewoon mogelijk is ;;; misschien koop je voor deze prijs wel een gewoon mooie en goeie bus ! waarom ook niet ?

Succes,
John.
MarkoB
Berichten: 12
Lid geworden op: 10 mar 2010, 22:17
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: Goede raad gevraagd

Bericht door MarkoB »

Dank je wel John, weer een hoop goede dingen die ik mee kan nemen als ik ga kijken. Ik heb Auto Flevo dus een mooie zien staan, dus daar zal het wel goed zijn ga ik van uit.
Op zoek naar een T5
Plaats reactie