Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

>>>>>>>T5 Gestolen <<<<<<<<<

vragen over de T4
Gebruikersavatar
ELPeter
Berichten: 94
Lid geworden op: 23 mei 2007, 17:48
Locatie: Heerlen (Limburg)
Contacteer:

Re: >>>>>>> Vanmorgen T5 Gestolen <<<<<<<<<

Bericht door ELPeter »

Kentekenplaten kunnen natuurlijk gewijzigd worden.
Vermeld het chassisnummer anders ook. Dat moet dan al helemaal weggeslepen worden en dan is ie toch redelijk onverkoopbaar.
Hoewel ik twijfel of de bus niet al in het Oosten staat. Hetzij in onderdelen.

Succes.
Ik hield van de T4 en ben weg van de T5!
automaat en niks anders.
Gebruikersavatar
Roel
Berichten: 583
Lid geworden op: 26 jul 2007, 16:24
Locatie: Amersfoort

Re: >>>>>>> Vanmorgen T5 Gestolen <<<<<<<<<

Bericht door Roel »

Henk-1 schreef:Roel ik heb je in gestolen gezet en foto rechts op de homepage gezet.

Ik heb je topic een globale mededeling van gemaakt, hi is te zien op alle forums

Ook ff je topic hoofdstuk veranderd (valt meer op).

Vermeld eventueel je 06 nummer al weetjewellers iets zien of meer weten.
En zet even in de topic alle auto gegevens die je maar kunt bedenken, ook je chassisnummer.
De kenteken platen zullen wel al eraf zijn.

Ik moet nu naar mijn werk en ben er tegen 12 uur vannacht er weer.
O.K Bedankt,

Chassisnummer is WV1ZZZ7HZ6H137572,
en de achterbumper was iets beschadigd aan de linkerzijde (krassen in de lak)
Voor de rest heeft hij aan twee kanten schuifdeuren, en achterdeuren (geen klep) met bij de kentekenplaat een achteruitrijcamera (schermpje zat boven de radio op het dashboard)
..........................................
Vermogen is hoe hard je de muur raakt, koppel is hoe ver je de muur meeneemt!
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: >>>>>>> Vanmorgen T5 Gestolen <<<<<<<<<

Bericht door Donald4Motion »

He' Roel, wat superklote voor je man :muur
Het is natuurlijk ook een erg mooie bus die je had, zo zie je maar. :yingyang

Suc6 met de afwikkeling
AnnekeTDI
Berichten: 14
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:08

Re: >>>>>>> Vanmorgen T5 Gestolen <<<<<<<<<

Bericht door AnnekeTDI »

Ja, sneu voor je, ik heb volgens mij op deze site gelezen dat het zelfs mogelijk is om in
oost europa een sleutel te krijgen(zal wel knaken kosten) met enkel het chassis nummer te laten zien,o.i.d.
Dus allemaal je chassis nummer achter de voorruit "blinderen".
Maar toch sterkte met het verlies!!!!!
gr
Gebruikersavatar
Roel
Berichten: 583
Lid geworden op: 26 jul 2007, 16:24
Locatie: Amersfoort

Re: >>>>>>> Gisteren T5 Gestolen <<<<<<<<<

Bericht door Roel »

Ik heb gister iemand van de politie gesproken, en die geven me weinig hoop dat ik mijn auto nog terug zal zien. meestal worden ze om een uurtje of 02.30 uur weggenomen en als je wakker wordt is ie allang de grens over.
Verder hoorde ik net dat er ook een bmw bij ons in de straat is meegenomen (lekker buurtje)

Ik ben in ieder geval over de grootste schrik heen, en laten we wel wezen het is niet leuk en ik kan er ontzettend kwaad om worden, het is weer een hoop gezeik en geregel om iets wat niet nodig was geweest als iedereen van andersman spullen afblijft.
maar realistisch gezien het is maar materiaal. als ik de afgelopen dagen de krant zie over dordrecht is dit toch wel te verwaarlozen........

Nu wachten op de verzekering en ondertussen alvast stiekem kijken voor een andere, wat overigens niet meevalt (ga ik voor nieuw of gebruikt). ik had een kwb met dubbele cabine en dubbele schuifdeuren. en gebruikt kom je ze niet echt veel tegen vanaf '08. (of zal ik een goed bod doen op die van donald)

In ieder geval bedankt voor al jullie reactie's en Henk bedankt voor het laten opvallen van de topic.
Mocht er toch nog nieuws zijn horen jullie het zeker.

Groeten Roel
..........................................
Vermogen is hoe hard je de muur raakt, koppel is hoe ver je de muur meeneemt!
edward.burggraeve
Berichten: 95
Lid geworden op: 05 jul 2007, 14:07
Locatie: Neeritter

Re: >>>>>>>T5 Gestolen <<<<<<<<<

Bericht door edward.burggraeve »

He Roel ,

Is daar niet iets misgegaan(bij de Garage).
Ik vraag me altijd wel af of de startonderbreker in de auto bij een beurt door evt een niet al te goede medewerker in de garage wordt gedeactiveerd.
Er is nml. niemand die zijn auto na garagebezoek controleert of de startonderbreker nog wel werkt.
En met de code om in de auto te komen kunne ze ook wel wat mee.
Misschien klets ik maar wat , maar toch.
Grtz Ed en succes met de afhandeling. :T54LIFE :T4politie :T4politie :T4politie
Edward.Burggraeve
Georgsdorf/DE
0031.6.23357766
Gebruikersavatar
Roel
Berichten: 583
Lid geworden op: 26 jul 2007, 16:24
Locatie: Amersfoort

Re: >>>>>>>T5 Gestolen <<<<<<<<<

Bericht door Roel »

Tja Ed, wie zal het zeggen. mijn broer werkt bij de politie :politie en kwam met dit aanzetten het schijnt bij de politie al eventjes bekend te zijn (alleen bij mij niet)

"Het hieronder afgebeelde apparaat is een zogenaamde blinde sleutel met elektronica.
De blinde sleutel wordt in het deurslot van een auto gestoken en door middel van een hefboom wordt deze geopend.
Vervolgens wordt de elektronica aangesloten op de boordcomputer, waardoor hij gereset wordt.Hierna kan de auto zonder problemen gestart worden en rijdt de dief er gewoon mee weg. De voornamelijk uit Litouwen afkomstige dieven richten zich met name op voertuigen uit de Volkswagengroep: Volkswagen, Seat en Audi."


Ik heb ondertussen al geinformeerd (na aanraden van Yasmine en Wesley) voor zo'n Bearlock. kost met inbouw € 500,= en is mechanisch (en daar kunnen die "wizkids" dus weinig mee beginnen met hun laptopje :gif )
..........................................
Vermogen is hoe hard je de muur raakt, koppel is hoe ver je de muur meeneemt!
Plaats reactie