Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Er is weer een bussie

vragen over de T4
rick_k
Berichten: 1679
Lid geworden op: 05 apr 2009, 22:01

Re: Er is weer een bussie

Bericht door rick_k »

Eerst paasvee!!! Woensdag dus....

En mooi bussie!!! Veel plezier dermee!!

mvg Rick
Gebruikersavatar
GerJol 716
Berichten: 2012
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:46

Re: Er is weer een bussie

Bericht door GerJol 716 »

Gefeliciteerd Johan met je aanwinst. :feest
Veel plezier met deze bus, en hopelijk wordt ie je helemaal naar de zin. :toppie

Gerard
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan

Afbeelding
koos 890
Berichten: 2293
Lid geworden op: 06 feb 2007, 23:19
Locatie: heerhugowaard

Re: Er is weer een bussie

Bericht door koos 890 »

Peter 887 schreef:11 Juli is er in Schagen weer een keverdag,
en hebben we weer koffie, en koek.
Dan zit jij net een dag op de camping,
dus komt het dit jaar voor jou dubbel goed uit :lach
Ik schrijf mij weer in voor een halve pot koffie ( ben aan het afkikken )
Werken is voor mensen die niet kunnen vissen.
Gebruikersavatar
Peter 887
Berichten: 2455
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:58
Locatie: Westfriesland Tel.nr. 0631671329

Re: Er is weer een bussie

Bericht door Peter 887 »

rick_k schreef:Eerst paasvee!!! Woensdag dus....

En mooi bussie!!! Veel plezier dermee!!

mvg Rick
Ja, eerst Paasvee.
Elk jaar voor mij een reunie met m'n oude stapmaten, en andere vrienden, en kennissen.
Wij zitten wel weer achterin Igesz een lekker biertje te happen.
Ik kan gelukkig kruipend naar huis als het moet.
T4 2.8 VR6 LWB
Het leven is een feest,maar je moet zelf de slingers ophangen.

El groeto uit Sjikago
Gebruikersavatar
Ron---63---
Berichten: 3819
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:51
Locatie: IJmond

Re: Er is weer een bussie

Bericht door Ron---63--- »

Hoi Johan,
Je hebt weer een hele nette T4 weten te scoren man !!
Ziet er werkelijk goed uit :toppie
Heel veel geluk ermee, maar dat zal zekersssss lukken :jump

Ron63
Eerste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=Z4I3UVOV

Tweede T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=OADFWHSA

Laatste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=HF6ONS4V
Sinds 1 mei 2013 onze 2e VW High UP met alle pakketten !! Eerste was 1 jaar oud :)
Gebruikersavatar
Charles 1065
Berichten: 1061
Lid geworden op: 13 jan 2007, 23:03
Locatie: Silvolde

Re: Er is weer een bussie

Bericht door Charles 1065 »

Helemaal Toppie Johan!! Mooie bus met een superkleur!!
Rijden in zon machine voeld (bijna) net zo als goede sex :zodenkikerookover
Maak hem lekker na je zin en veel veilige kilometers, gaan we weer zwaaien :jumpklap

Groet Charles
Gebruikersavatar
Ron---63---
Berichten: 3819
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:51
Locatie: IJmond

Re: Er is weer een bussie

Bericht door Ron---63--- »

Je bus nog niet verkocht Charles ??
Eerste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=Z4I3UVOV

Tweede T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=OADFWHSA

Laatste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=HF6ONS4V
Sinds 1 mei 2013 onze 2e VW High UP met alle pakketten !! Eerste was 1 jaar oud :)
Gebruikersavatar
Johan191
Berichten: 1768
Lid geworden op: 11 jan 2007, 13:30
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Re: Er is weer een bussie

Bericht door Johan191 »

Ron---63--- schreef:Hoi Johan,
Je hebt weer een hele nette T4 weten te scoren man !!
Ron63
Hey Ron, De vorige zag er wel aardig uit, maar niet in het donker bij een lantaarnpaal in de buurt of het zonnetje er verkeerd op. Dat waren 3 kleuren rood. En ik heb er ook genoeg ellende mee gehad toen de 2.4 nog onder de kap lag. Gelukkig ben ik daarna met de 2.5 onder de kap nooit in een fuik beland van belastingdienst, Politie en Douane die hier in de grensstreek nog wel eens gehouden wordt. De laatste was afgelopen jaar november. Echt alles checken ze dan. Wanneer ik daar met mijn n2.4 geregistreerd bussie in was gekomen was ik goed nat geweest.

Maar met deze hopen we echt meer geluk te hebben. Het gevoel is goed en ik hoop hem woensdag of donderdag op te kunnen halen.

@ Gerard, Dank je. Dat plezier heb ik nu al wanneer ik de foto's bekijk. Dan heb ik eigenlijk zoiets van Knijp me effe
@ Charles, We komen elkaar vast nog wel tegen dan zie je 'm wel. Garage Mulder heeft nog een poging gedaan om een slachtoffer te vinden voor mijn Galaxy, maar helaas zonder resultaat. Zelf wilde hij hem ook niet hebben aangezien er bijna 300.000 km op de teller stond van deze 145 pk beznineslurper.

Nog een paar nachtjes slapen, an dan mag ik ook weer aan het vertrouwde stuur van een T4 zitten. :zwaai
Groeten, Johan uit Doetinchem Fotogalerij nr. 191 (Zwarte T4 2.5 TDI 102 pk ACV van 1998 :-)
WIl je die andere 15 auto's ook zien die ik gehad heb, (nog even geduld, site wordt opnieuw opgebouwd)
Gebruikersavatar
Gaas
Berichten: 408
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:46
Locatie: N.O.P.

Re: Er is weer een bussie

Bericht door Gaas »

Johan, wat gaaf dat je weer een bus hebt aangeschaft. Op de foto's is duidelijk te zien dat het om een net exemplaar gaat. Ik wens je er veel plezier mee! :jumpklap :jumpklap
Ga je tijdens "het naar je zin maken van je bus" ook weer het een en ander op je webside plaatsen? Kan me herinneren dat je dat ook deed met je vorige. Altijd leuk om te lezen hoe mensen fanatiek zijn met "mooi maken" en dit beschrijven op hun webside :yes

Tjooooooooowwww :T44EVER en natuurlijk genieten van iedere kilometer!!!!!!!!!
vr.gr. Gaas, voorheen T4 1096, nu.......
Egbert&Manon
Berichten: 5456
Lid geworden op: 13 jan 2007, 14:36
Locatie: Frankrijk Vienne

Re: Er is weer een bussie

Bericht door Egbert&Manon »

Johan191 schreef: Gelukkig ben ik daarna met de 2.5 onder de kap nooit in een fuik beland van belastingdienst, Politie en Douane die hier in de grensstreek nog wel eens gehouden wordt. De laatste was afgelopen jaar november. Echt alles checken ze dan. Wanneer ik daar met mijn n2.4 geregistreerd bussie in was gekomen was ik goed nat geweest.
Moet ik mij nu ook zorgen maken?

Egbert
2015 Iveco Daily 50C15
2018 Hyundai Tucson diesel
Gebruikersavatar
Dirk/970
Berichten: 1042
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:57
Locatie: Eerbeek

Re: Er is weer een bussie

Bericht door Dirk/970 »

Hey Johan, welkom 'helemaal terug' :wjw mooie wagen die je gevonden hebt! Dat je er maar veel en veilige km's in mag rijden, veel plezier spreekt vanzelf natuurlijk :jumpklap
Is die garage Mulder trouwens die in Brummen? Die 'doen' ook onze auto's!
:zwaai T4 TDI 75kW Kombi LWB bj 2002
1e Wet van Constructie: maak de onderdelen te groot en sla en dan net zo lang op tot het past!
Gebruikersavatar
Johan191
Berichten: 1768
Lid geworden op: 11 jan 2007, 13:30
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Re: Er is weer een bussie

Bericht door Johan191 »

Egbert&Manon schreef:
Johan191 schreef: Gelukkig ben ik daarna met de 2.5 onder de kap nooit in een fuik beland van belastingdienst, Politie en Douane die hier in de grensstreek nog wel eens gehouden wordt. De laatste was afgelopen jaar november. Echt alles checken ze dan. Wanneer ik daar met mijn n2.4 geregistreerd bussie in was gekomen was ik goed nat geweest.
Moet ik mij nu ook zorgen maken?

Egbert
Egbert, daar zijn al verschillende topics over geweest. Maar dat weet je zelf ook wel. Je vermogenstoename na de ombouw is niet toegestaan zonder het vast te leggen op je papieren. Zonder keuring blijf je een risico houden dat je de pineut bent in dit soort controles. Ik ben er nooit bang voor geweest dat ik in zo'n controle zou komen, totdat ze er ineens stonden. Ik was op dat moment echt blij dat ik in een andere auto reed. Ander risico is hoe wordt er omgegaan bij een aanrijding (zou het dan ontdekt worden) ben je dan ook de pineut. Dat blijven vraagtekens waar je mee rond blijft lopen wanneer je 2.5 niet officieel een 2.5 TDI is. En ik denk dat het bij verkoop ook nog wel flink wat uitmaakt. Officieel kun je hem namelijk niet verkopen als een 2.5 TDI. Daar ben ik zelf ook mee op de koffie gekomen toen ik onze rooie weg deed. Het heeft mij flink wat centjes gekost (de ombouw) en daar heb ik bij verkoop niets of heel weinig van terug gezien. Dat zal mij nooit weer gebeuren.
Groeten, Johan uit Doetinchem Fotogalerij nr. 191 (Zwarte T4 2.5 TDI 102 pk ACV van 1998 :-)
WIl je die andere 15 auto's ook zien die ik gehad heb, (nog even geduld, site wordt opnieuw opgebouwd)
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: Er is weer een bussie

Bericht door Roger B. (11)61 »

Mooi dat je weer terug bent in de familie Johan :toppie mooie bus in de perfecte kleur :knipoog

wel straks als je de bus hebt even je onderschrift aanpassen he! :lach
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
Johan191
Berichten: 1768
Lid geworden op: 11 jan 2007, 13:30
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Re: Er is weer een bussie

Bericht door Johan191 »

Roger B. (11)61 schreef:Mooi dat je weer terug bent in de familie Johan :toppie mooie bus in de perfecte kleur :knipoog

wel straks als je de bus hebt even je onderschrift aanpassen he! :lach
Ga ik zeker aanpassen Roger. Maar ik geloof het nog niet eerder dan dat hij hier op de oprit staat. Gek hé :nuts
Groeten, Johan uit Doetinchem Fotogalerij nr. 191 (Zwarte T4 2.5 TDI 102 pk ACV van 1998 :-)
WIl je die andere 15 auto's ook zien die ik gehad heb, (nog even geduld, site wordt opnieuw opgebouwd)
Gebruikersavatar
Charles 1065
Berichten: 1061
Lid geworden op: 13 jan 2007, 23:03
Locatie: Silvolde

Re: Er is weer een bussie

Bericht door Charles 1065 »

Ron---63--- schreef:Je bus nog niet verkocht Charles ??
Neen bus nog niet verkocht, maar ben er ook zeer aan verknocht! :gekte
Plaats reactie