Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Het gereedschap van het dievengilde

vragen over de T5
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

Re: Het gereedschap van het dievengilde

Bericht door raymondo »

dan zal ik duidelijk zeggen dat ze hem ergens moeten monteren... en accu kabel los. dat kan..... maar ik neem dat ze weg rijden met die autos....??
Gebruikersavatar
Roel
Berichten: 583
Lid geworden op: 26 jul 2007, 16:24
Locatie: Amersfoort

Re: Het gereedschap van het dievengilde

Bericht door Roel »

Het is natuurlijk wel leuk dat je kan volgen waar je auto is. maar stel....
ik word wakker, hey auto weg....... :nuts
Duik achter mijn computer, kijk daar gaat ie richting litouwen. en dan ?
De verzekering gaat er achteraan tot de grens (zeggen ze zelf) en zelf ga ik niet naar litouwen of één of ander habbiebabbie land m'n auto halen.
Dus het kost misschien relatief weinig, en voor ritadministratie is het perfect maar voor diefstal.......
Misschien als we alles doen in deze topic, alarm, verborgen knopjes, bearlock, herder, track systemen, schoonmoeder erin.
dan laten ze hem misschien staan :wjw
..........................................
Vermogen is hoe hard je de muur raakt, koppel is hoe ver je de muur meeneemt!
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

Re: Het gereedschap van het dievengilde

Bericht door raymondo »

ik ben er nog niet zo van overtuigd dat al die autos naar het oostblok gaan zoals iedereen wil doen geloven........ maar ondanks dat.. lijkt me dat als je aan kan tonen waar je auto zich bevind er toch wel door iemand actie word ondernomen??? en anders heb ik nog altijd de sleutels... dan zal ik hem zeker terug halen..... 100% ......
Gebruikersavatar
Johan729
Berichten: 398
Lid geworden op: 14 jan 2007, 12:54
Locatie: Krimpenerwaard

Re: Het gereedschap van het dievengilde

Bericht door Johan729 »

raymondo schreef:ik ben er nog niet zo van overtuigd dat al die autos naar het oostblok gaan zoals iedereen wil doen geloven........ maar ondanks dat.. lijkt me dat als je aan kan tonen waar je auto zich bevind er toch wel door iemand actie word ondernomen??? en anders heb ik nog altijd de sleutels... dan zal ik hem zeker terug halen..... 100% ......
Helemaal mee eens,je wordt online doodgegooid met allerlei onderdelen.Vraag me af of dát allemaal zuivere koffie is.
Ik begin me onderhand echt zorgen te maken met al die gestolen Transporters.....toch maar een Bearlock in laten bouwen???
Zou mijn verzekering me misschien tegemoed willen komen hierin.In de vorm van premieverlaging of een éénmalige bijdrage in de kosten?
Satnoot
Berichten: 64
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:27

Re: Het gereedschap van het dievengilde

Bericht door Satnoot »

posting.php?mode=reply&f=3&t=26195#Toch" onclick="window.open(this.href);return false; fijn dat TomTom Work, is alleen voor leidinggevende die richting het personeel het wantrouwen willen verhogen en de privacy van het personeel met voeten betreedt. TomTom works zet je uit als je de mindraad aan de plus legt of geheel los maakt, sluit je de ignitiondraad niet aan dan is er ook geen registratie als de TomTom niet gebruikt wordt of als je de TomTom extern voedt.posting.php?mode=reply&f=3&t=26195#" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie