Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Even voorstellen

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Matthijs hoek
Berichten: 118
Lid geworden op: 30 mar 2010, 17:47
Locatie: Utrecht

Even voorstellen

Bericht door Matthijs hoek »

Hallo mensen

Ik ben Matthijs van Hoek
23 jaar en kom uit houten.

Ben sinds enkele maanden in het bezit van een vw t5 1.9 tdi uit dec 2006 (dan mag ik ook wel 2007 zeggen he). Hij is gesjipt sjoened naar 130 pk. Ben er heel blij mee en trots op. En hij rijdt ook prettig moet ik zeggen.
Ik vind dit een leuke en interesante site!! Ik heb dankzij deze site bv met de laptop erbij aluminium tellerringen ingebouwd, dus ik dacht, laat ik ook maar is een keer lid worden.foto`s volgen nog van de bus
En voor mensen die niet weten hoe je de motor kap openkrijgt als je ontgrendelingskabel los is geschoten, dan kan ik je dat vertellen. Dat heb ik net nog opgelost. (met hulp van mijn broert die automonteur is ;-)

Mvg Matthijs
VW Transporter T6 2.0 TDI 84 PK --> 175 PK. Van Hoek Schilderwerken: voor al uw Lak en Latex spuitwerk. Niks is te gek. :T6NOLESS
Gebruikersavatar
Yorrie
Berichten: 407
Lid geworden op: 16 mar 2010, 17:17
Locatie: In het mooie Grunnegerland!
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Yorrie »

Welkom Matthijs! :wjw

Goed te horen dat je al wat aan het forum hebt gehad en wellicht dat we met z'n allen in de toekomst ook nog wat leren van jouw posts! Altijd handig zo'n monteur in de familie.
De trotse eigenaar van 'n LWB 2.5TDi 130pk DC Comfortline "Premium" (03/2010) met o.a. leer, een hele hoop pakketten en Ronal R48's (17") in het Reflexzilver.
Gebruikersavatar
Lammert & Fenn@
Berichten: 398
Lid geworden op: 17 aug 2009, 20:22
Locatie: Buunermond

Re: Even voorstellen

Bericht door Lammert & Fenn@ »

Ha Matthijs,

Welkom hier, ideeën en tips doe je hier idd genoeg op. De teller ringen zijn super om te zien maar :nuts wel een klus en dat weerhoud ons nog een beetje. Maar het resultaat :jumpklap :gekte .

Grtz Lammert en Fenn@
Geniet van de mooie dingen, dat zijn er genoeg. Als je ze maar wilt zien.
Gebruikersavatar
harry t5 191
Berichten: 3074
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:08
Locatie: Zeijen

Re: Even voorstellen

Bericht door harry t5 191 »

:wjw hier Matthijs! :zwaai

:wjw :T54LIFE :toppie
groeten Harry, uit het mooie Drentse land.
Plaats reactie