Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Eindelijk foto's gemaakt!

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Yorrie
Berichten: 407
Lid geworden op: 16 mar 2010, 17:17
Locatie: In het mooie Grunnegerland!
Contacteer:

Eindelijk foto's gemaakt!

Bericht door Yorrie »

Vanmorgen eindelijk maar eens foto's wezen maken van de nieuwe aanwinst, heb 'm natuurlijk maandag al opgehaald maar had echt niet eerder tijd (of het zeikte van de regen). Bij deze dus:
BusWJW01.jpg
BusWJW02.jpg
Zoals al gemeld op het voorstel-gedeelte van dit geweldige forum gaat het om een:

VW T5 2.5TDi 130pk LWB met luxe dubbele cabine en een hele zooi opties:

- Multivan-bumpers in kleur;
- Multivan-achterlichten;
- Spiegels in kleur;
- Spiegels electrisch instel- en inklapbaar én verwarmd;
- Comfort-stoelen met arm- en lendesteunen;
- Zwart lederen bekleding;
- Automatisch dimmende binnenspiegel;
- Achterdeuren met ruiten (privacy glass);
- Glaslookpanelen;
- Schuifdeur rechts (privacy glass);
- Parkeersensoren achter;
- Laadvloer betimmering;
- Airco uiteraard;
- Mistlampen voor;
- En dan ben ik vast nog wat vergeten...

Op het wensenlijstje staat nog het e.e.a. (waaronder velgen, maar die zijn reeds in bestelling, en sidebars), nog plannen genoeg! Het is een heel verschil met de Caddy in ieder geval en die was ook pas 1,5 jaar oud... Ik mis alleen de automatische lichtschakelaar, ik vergeet nu echt negen van de tien keer het licht aan te doen... Dus dat staat sowieso op de verlanglijst. Verder doet een vriend van me in motortuning, dus daar zal ie binnenkort ook wel heen moeten denk ik zo! :toppie Tsja, en dan nog stickers erop voor de winkel, maar ben er nog niet uit hoe ik dat wil hebben... Heb een aantal ontwerpen gemaakt inmiddels, maar ben er nog niet uit wat nou het mooiste is... Lastig hoor!

Hoop er nog jaren plezier van te beleven en hoop dat dit forum bij gaat dragen aan dat plezier! De eerste meeting zit al in de planning... :jumpklap

:T54LIFE

Groeten, Yor.
De trotse eigenaar van 'n LWB 2.5TDi 130pk DC Comfortline "Premium" (03/2010) met o.a. leer, een hele hoop pakketten en Ronal R48's (17") in het Reflexzilver.
Gebruikersavatar
Rafke 108
Berichten: 690
Lid geworden op: 19 nov 2007, 12:34
Locatie: Druivenstreek - Vlaams-Brabant België

Re: Eindelijk foto's gemaakt!

Bericht door Rafke 108 »

Mooie bus...

Denk dat het met velgen al een héél ander zicht zal zijn...

Veel mooie en plezierige kilometers toegewenst!!!!
T4 Caravelle & T6.1 California
Vroeger T5 Multivan 04 & T5 Caravelle 07

Facebook: Raf Deveuster
Instagram: rafdeveuster


Afbeelding
Gebruikersavatar
Roel
Berichten: 583
Lid geworden op: 26 jul 2007, 16:24
Locatie: Amersfoort

Re: Eindelijk foto's gemaakt!

Bericht door Roel »

Hey Yorrie

Mooi bussie..... De automatische verlichting kunnen ze als het goed is softwarematig aanzetten.

Veel rij plezier :driveT5
..........................................
Vermogen is hoe hard je de muur raakt, koppel is hoe ver je de muur meeneemt!
Gebruikersavatar
Jeroen T5 204
Berichten: 3455
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:50
Locatie: Vroomshoop (VCDS)
Contacteer:

Re: Eindelijk foto's gemaakt!

Bericht door Jeroen T5 204 »

Automatische dagrijverlichting is als optie mee te bestellen normaal. Heb nog nergens in VagCom gezien dat ik het softwarematig aan kan zetten.

Nette bus, nog op het originele staal. Zo rijd ik nu ook rond. Vanmiddag gaan de zomerbanden er weer onder :adhd
VW Transporter T5 2.5 TDI 130pk -JD Stage 1 @ 191pk 438 nm
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
Gebruikersavatar
Yorrie
Berichten: 407
Lid geworden op: 16 mar 2010, 17:17
Locatie: In het mooie Grunnegerland!
Contacteer:

Re: Eindelijk foto's gemaakt!

Bericht door Yorrie »

Dank u, dank u allen! En inderdaad, op lichtmetaal staat 't allemaal al heel anders. Maar goed, is allemaal "in progress"!
Jeroen T5 204 schreef:Automatische dagrijverlichting is als optie mee te bestellen normaal. Heb nog nergens in VagCom gezien dat ik het softwarematig aan kan zetten.
Ja, klopt inderdaad. Had degene die deze bus besteld heeft (ik heb 'm "uit voorraad" gekocht) dat maar gedaan... Mis het enorm! Maar goed te horen dat eigenlijk iedereen wel denkt te weten dat het simpel met software op te lossen is, dan zal ik binnenkort eens een bezoekje brengen aan de Volkswagen-dealer.

:toppie
De trotse eigenaar van 'n LWB 2.5TDi 130pk DC Comfortline "Premium" (03/2010) met o.a. leer, een hele hoop pakketten en Ronal R48's (17") in het Reflexzilver.
Plaats reactie