de geert schreef:prachtig hoor zo een setje, alleen weer jammer dat dit ook weer niet mag in belgie voor de keuring, verbeteringen aan een wagen mag niet bij ons
ik moet ook elk jaar opnieuw volledig de ophanging terug origineel zetten samen met de originele wielen als ik naar de keuring ga
is dit snel vervangen, misschien dat ik toch te overhalen ben
grtz Geert
in ons belgie landje mag niet veel he. Een kw schroefset mag inderdaad niet bij een transporter, maar wel bij een caravelle & multivan, belachelijk toch.
groeten
yasmine & wesley
VW T6 Caravelle Highline 204pk Dsg 4 motion, full option.
Jeroen T5 204 schreef:Echt stickertuning, smelten die stickers niet tijdens het remmen. Je kan het misschien beter spuiten
Stickersfolie wordt door de fabrikant tot 90 graden gegarandeerd. Ik denk niet dat de klauw warmer wordt, zeker niet dit massief stuk aluminium.
Ander is het natuurlijk mogelijk om de letters en logo uit de folie te halen, dit op de klauw plakken, letters en logo spuiten in de gewenste kleur en na het drogen de mal er weer af halen.
Temperatuur loopt wel wat hoger op dan die 90 graden. Door middel van temperatuur strips op de klauw kun je ook monitoren hoe warm deze wordt. De ideale temperatuur voor big brakes zit in deze regionen:
* Up to 171ºC - Too Cool
* 176ºC-204ºC - Ideal
* 204ºC-232ºC - OK
* 246ºC plus - Too Hot
Temperatuur loopt wel wat hoger op dan die 90 graden. Door middel van temperatuur strips op de klauw kun je ook monitoren hoe warm deze wordt. De ideale temperatuur voor big brakes zit in deze regionen:
* Up to 171ºC - Too Cool
* 176ºC-204ºC - Ideal
* 204ºC-232ºC - OK
* 246ºC plus - Too Hot
zal eens meten bij mij T5, maar zo volgens mij ga ik de 176 graden niet halen.
Sjonge Ed ,en Inbouwer ,ziet er beestachtig uit ,ik geloof je op je woord dat die jongens lekker vertragen ,..trouwens niet echt jou ding toch ?..dat vertragen...ik dacht dat jij meer de man van de versnellende krachten was ..lol :klappen :klappen
He Sep, dat afspreken moet nog steeds een keer
Hoe langer je wacht hoe meer sensatie erbij komt, eerst alleen accelereren en nu ook decelereren.
Ik moet zeggen dat vertragen gaat nog sneller dan het versnellen.