Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

GESTOLEN 71-BR-ZB Offroad grijs; FOTO geplaatst

vragen over de T5
Plaats reactie
Kobus
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 jan 2007, 08:47

GESTOLEN 71-BR-ZB Offroad grijs; FOTO geplaatst

Bericht door Kobus »

Vannacht gestolen vanuit Zwijndrecht; geen braaksporen, wel gewoon weg. Het is een enkelcabine, gesloten bestelwagen, lichtmetalen 5-spaaks velgen, trekhaak, geen typeaanduiding, 49000 km. Als je 'm ziet rijden, bel gerust de politie....
Laatst gewijzigd door Kobus op 19 apr 2010, 09:54, 1 keer totaal gewijzigd.
stop the rat race
Gebruikersavatar
Gerrit354
Berichten: 366
Lid geworden op: 10 mei 2009, 16:30

Re: GESTOLEN 71-BR-ZB Offroad grijs metallic

Bericht door Gerrit354 »

Balen, dit is al de 3e in korte tijd hier. Een foto van de bus met de velgen e.d. maakt de zoektocht voor makkelijker. Verder nog herkenpunten zoals schade op bepaalde plekken?
Gebruikersavatar
Roel
Berichten: 583
Lid geworden op: 26 jul 2007, 16:24
Locatie: Amersfoort

Re: GESTOLEN 71-BR-ZB Offroad grijs metallic

Bericht door Roel »

Is de 6e al dit jaar.... waarvan er één is terug gevonden in nijmegen

Mooi klote, :gif
Ik ben zelf nu al 30 dagen busloos, ook gewoon weg geen glas niets.....
Hopen voor je dat ze hem vinden.

Succes met de afwikkeling
..........................................
Vermogen is hoe hard je de muur raakt, koppel is hoe ver je de muur meeneemt!
Hobbyist
Berichten: 99
Lid geworden op: 19 sep 2008, 00:29
Locatie: Oudenaarde (regio)

Re: GESTOLEN 71-BR-ZB Offroad grijs metallic

Bericht door Hobbyist »

Straks moeten we onze eigendommen beschermen zoals recent de juwelierszaken in Belgie deden.

Veel sterkte ermee en vooral dat je hem snel mag terug (vinden) krijgen zonder schade.....

een FOTO helpt ook natuurlijk voor iedereen om de bus te herkennen.

Mvg Luc
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: GESTOLEN 71-BR-ZB Offroad grijs metallic

Bericht door Donald4Motion »

Da's weer lekker zuur Kobus :muur
johnny van de voorde
Berichten: 394
Lid geworden op: 09 okt 2007, 19:39

Re: GESTOLEN 71-BR-ZB Offroad grijs metallic

Bericht door johnny van de voorde »

Hey,

Da's niet leuk ! Ik leef met je mee.

Als't aan mij lag, een bom erin die je vanop afstand kunt laten ontploffen indien je zeker bent dat de dief erin zit. (zonder derden pijn te doen)
Resultaat : Bus weg , dief weg. Opgeruimd staat netjes ? toch ? Maar ja, dat mag niet zeker ? Zoals we inderdaad hier in Belgie de laatste dagen meemaken , de juwelier die de overvallers achterna liep en ze neerschoot riskeert 3O jaar cel !!! :ie
Begrijpe wie begrijpe kan. Terug naar de middeleeuwen , iets gestolen ? hand eraf !

John.
Gebruikersavatar
ruudbrouw
Berichten: 309
Lid geworden op: 30 dec 2008, 18:30

Re: GESTOLEN 71-BR-ZB Offroad grijs metallic

Bericht door ruudbrouw »

johnny van de voorde schreef:Hey,

Da's niet leuk ! Ik leef met je mee.

Als't aan mij lag, een bom erin die je vanop afstand kunt laten ontploffen indien je zeker bent dat de dief erin zit. (zonder derden pijn te doen)
Resultaat : Bus weg , dief weg. Opgeruimd staat netjes ? toch ? Maar ja, dat mag niet zeker ? Zoals we inderdaad hier in Belgie de laatste dagen meemaken , de juwelier die de overvallers achterna liep en ze neerschoot riskeert 3O jaar cel !!! :ie
Begrijpe wie begrijpe kan. Terug naar de middeleeuwen , iets gestolen ? hand eraf !

John.

Helemaal mee eens, Nederland is de omgekeerde wereld, parkeer je fout en je wordt behandeld als een crimineel, moordernaars, dieven enz. worden van alle kanten beschermd (kijk maar naar de uitzending van Peter R de Vries).

Ruud
Gebruikersavatar
Bart-T5
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 feb 2010, 22:20

Re: GESTOLEN 71-BR-ZB Offroad grijs metallic

Bericht door Bart-T5 »

ruudbrouw schreef:
johnny van de voorde schreef:Hey,

Da's niet leuk ! Ik leef met je mee.

Als't aan mij lag, een bom erin die je vanop afstand kunt laten ontploffen indien je zeker bent dat de dief erin zit. (zonder derden pijn te doen)
Resultaat : Bus weg , dief weg. Opgeruimd staat netjes ? toch ? Maar ja, dat mag niet zeker ? Zoals we inderdaad hier in Belgie de laatste dagen meemaken , de juwelier die de overvallers achterna liep en ze neerschoot riskeert 3O jaar cel !!! :ie
Begrijpe wie begrijpe kan. Terug naar de middeleeuwen , iets gestolen ? hand eraf !

John.

Helemaal mee eens, Nederland is de omgekeerde wereld, parkeer je fout en je wordt behandeld als een crimineel, moordernaars, dieven enz. worden van alle kanten beschermd (kijk maar naar de uitzending van Peter R de Vries)...




Ruud
Beetje :nuts Off-Topic
Maar straffen vertienvoudigen in nederland , straffen zijn hier veel te laag..
criminelen lachen gewoon om de te lage straffen, worden ook nog eens standaard in nl met altijd min 1/3 verminderd
doodstraf :gif voor moord lijkt mij ook wel op zn plaats
verplichte casteratie (met 2 stenen) voor verkrachting ook, net als in tjechie

zo ben mn frustratie weer kwijt.... :muur
Ps Ik schiet eerst en bel niet de politie !
T5 174pk TDI
Voor onder de kentekenplaat,
Gas geven kan iedereen , autorijden niet..
Heeft U ook zo'n hekel aan LINKS (rijders)
Kobus
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 jan 2007, 08:47

Re: GESTOLEN 71-BR-ZB Offroad grijs metallic

Bericht door Kobus »

Dit is een foto van mijn gestolen bus, alleen zijn inmiddels de spiegelkappen ook in kleur gespoten. Eigenlijk is dit een foto van mijn eerste T5, maar die is exact hetzelfde als de tweede, die nu dus gejat is (71-BR-ZB). Als je 'm mocht zien, bel gerust de politie. Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat ie teruggevonden wordt, maar wie weet worden de dieven/helers gepakt.
Bijlagen
DSC00912.JPG
stop the rat race
Plaats reactie