Dit gaat een zeer precies werkje worden.
De turbo zit voor de smering behoorlijk star gemonteerd op het blok.
Zal toch ondanks de nauwkeurige maatvoering een flexibel stukje nodig hebben denk ik.
Of is dit bij je speciale grote turbo al allemaal anders?
Een betere flow kun je als je de standaard uitvoering bekijkt zeker wel halen.
Maar het is waarschijnlijk vaak zo dat je met de ruimte in de knoop komt.
Ik ga me er verder maar niet druk over maken, als die vanmij weer netjes dicht is, komt het turbo wieltje vanzelf alweer wat sneller opgang.
Succes ed , benieuwd naar de foto van je spaghetie
Dat maatwerk laat ik over aan de specialist, het komt idd erg nauw.
Zelf met die grotere turbo's blijven de montagepunten op het blok helaas gelijk. Had liever gezien dat er olieslangen aan zaten. Dan ben je wat flexibeler in welk type turbo je kunt gebruiken. Heb ook nog een extra grote intercooler besteld in UK moet in combinatie met de spaghetti toch wat leuks kunnen doen.
Groeten Edwin
De mijne was gescheurd, idd een vrolijke fluittoon was het gevolg.
Ik kreeg 70 % coulance, dus dan heeft denk ik iedereen een goede kans dit op te lopen...
Het onderdeel + pakkingen en dergelijke kostte dus niet zoveel, wel het demonteren en monteren, daar zat uiteraard geen coulance op, dusss.
Al met al kostte de 1e APK met 82000 km op de 5 cilinder ff ruim 1600 euries en dat vind ik vrij onwijs voor een 3 jaar oude bus die vnl als personenauto wordt gebruikt. En dan ook nog de grote dorst die dit voertuig altijd heeft, maakt het er wel naar dat dit absoluut de laatste VW in mijn carriere is!
VW wacht nog op de eerste klant die onwel wordt en een fataal ongelukt krijgt of veroorzaakt.
Dan pas krijgen we net zo'n terugroep actie als Toyota met openbare excuses en haben es nicht gewuscht
Geschiedenis herhaald zich vaak alleen mensen leren er zo slecht van.
Berrie
PS JR,
Mijn T4 verbruikt met meer gewicht bijna 50% minder diesel als mijn T5. En toch kreeg ik milieu subsidie op de T5 omdat hij zo schoon is.
Mijn T4 mag al een aantal steden in Duitsland niet meer in.
Mijn spruitstuk heb ik inmiddels zelf gelast.
En die gedeeltes van het spruitstuk die wat teruglagen opgelast.
Daarna het geheel precies gevlakt.
Verwacht van het spruitstuk eigenlijk geen andere problemen meer dan mischien de harmonica waar de turbo op gemonteerd zit.
Ligt aan de spanning die erin komt wanneer alles gemonteerd word maar dat is erg lastig te controleren of aan te passen.
Coullance van volkswagen ehh ik weet het niet hoor het komt bij mij echt als heel veel mosterd na de maaltijd.
Het zal wel ongeveer de tijd zijn en het aantal kilometers dat die dingen nu opeens bij bosjes stuk gaan. Dingen netjes op lossen dat is de beste kwaliteit die je kunt leveren.
Erg mooi van Audi Duitsland. Geeft dus al aan dat de Fabriek zeer serieus is met de fabrikant aansprakelijkheid, maar dat we dus een importeur hier hebben die, misschien ivm kosten overwegingen, niet zo graag openheid van zaken geeft.