Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

erg goedkoop??

vragen over de T5
Plaats reactie
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

erg goedkoop??

Bericht door Harry 341 »

Voor deze prijs heb je amper een knappe T4....toch?
http://link.marktplaats.nl/346212670" onclick="window.open(this.href);return false;
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Gebruikersavatar
Yorrie
Berichten: 407
Lid geworden op: 16 mar 2010, 17:17
Locatie: In het mooie Grunnegerland!
Contacteer:

Re: erg goedkoop??

Bericht door Yorrie »

Erg goedkoop inderdaad... Maar er klopt volgens mij ook geen reet van die advertentie. Bij plaats staat "Apeldoorn", het telefoonnummer begint met 010. Maar goed, aan de andere kant: er staat wel dat er boekjes bij zitten en de volledige onderhoudshistorie bekend is. Maar weinig geld is 't zeker!
De trotse eigenaar van 'n LWB 2.5TDi 130pk DC Comfortline "Premium" (03/2010) met o.a. leer, een hele hoop pakketten en Ronal R48's (17") in het Reflexzilver.
Gebruikersavatar
theo
Berichten: 511
Lid geworden op: 13 jan 2007, 17:45
Locatie: almere
Contacteer:

Re: erg goedkoop??

Bericht door theo »

is geen echte adv, is iemand die andere benaderd die ook een bus tekoop heeft en dan zo een lagere prijs probeerd te bedingen, belde mij ook al op over deze adv maar wilde mijn bus wel kopen voor 10000 euro incl.
theo
zie onze site voor een mooi hekwerk sier-hekwerken!
Gebruikersavatar
Yorrie
Berichten: 407
Lid geworden op: 16 mar 2010, 17:17
Locatie: In het mooie Grunnegerland!
Contacteer:

Re: erg goedkoop??

Bericht door Yorrie »

theo schreef:is geen echte adv, is iemand die andere benaderd die ook een bus tekoop heeft en dan zo een lagere prijs probeerd te bedingen, belde mij ook al op over deze adv maar wilde mijn bus wel kopen voor 10000 euro incl.
theo
Ja joh? Jemig, mensen worden ook steeds "slimmer" heh... Dus dan belt ie jou met "ja, maar er staan er ook op MP die maar € 10.000,- kosten en dan heb ik een T5", in de hoop dat jouw prijs dan zakt? Heel apart...

Hij heeft 'm nog niet zo lang (en voor een autohandelaar heeft ie 'm veels té lang):

Datum eerste toelating 06-02-2007
Datum aanvang laatste tenaamstelling 02-03-2010
Datum eerste afgifte Nederland 06-02-2007
WAM verzekerd geregistreerd Ja

Maar goed, lijkt me geen handelaar want dan had z'n naam er wel groter bijgestaan. Hij zit trouwens wel in Apeldoorn op 't industrieterrein bij Hyundai om de hoek, dus wat dat betreft... Er zijn veel vage handelaren in Apeldoorn hoor... Iets klopt er niet zegt m'n gevoel...
De trotse eigenaar van 'n LWB 2.5TDi 130pk DC Comfortline "Premium" (03/2010) met o.a. leer, een hele hoop pakketten en Ronal R48's (17") in het Reflexzilver.
Gebruikersavatar
theo
Berichten: 511
Lid geworden op: 13 jan 2007, 17:45
Locatie: almere
Contacteer:

Re: erg goedkoop??

Bericht door theo »

Beste,

Het voertuig is nog steeds te koop. Het voertuig is in perfecte staat, zonder ongelukken of andere problemen. Ik ben geen roker, dus niemand gerookt in het voertuig. Beste voertuig dat u kunt vinden op deze prijs! De auto ligt in Barcelona, Spanje.
Het voertuig heeft Nederlandse kranten en Nederlandse nummerplaten. Ik werk nu in Barcelona en ik verkoop de auto omdat ik nodig om hier een appartement te kopen. Ik kan brengen het voertuig terug naar Nederland, als je wilt om het voertuig te kopen, met een transport bedrijf. Ik betaal de transportkosten.
Sorry voor de eventuele fouten in de tekst.
Ik spreek Engels en Spaans als je wilt bellen. Ook ik spreek een beetje Frans.

MVG
zie onze site voor een mooi hekwerk sier-hekwerken!
olle griese
Berichten: 1489
Lid geworden op: 11 jan 2007, 15:00

Re: erg goedkoop??

Bericht door olle griese »

theo schreef:Beste,

Het voertuig is nog steeds te koop. Het voertuig is in perfecte staat, zonder ongelukken of andere problemen. Ik ben geen roker, dus niemand gerookt in het voertuig. Beste voertuig dat u kunt vinden op deze prijs! De auto ligt in Barcelona, Spanje.
Het voertuig heeft Nederlandse kranten en Nederlandse nummerplaten. Ik werk nu in Barcelona en ik verkoop de auto omdat ik nodig om hier een appartement te kopen. Ik kan brengen het voertuig terug naar Nederland, als je wilt om het voertuig te kopen, met een transport bedrijf. Ik betaal de transportkosten.
Sorry voor de eventuele fouten in de tekst.
Ik spreek Engels en Spaans als je wilt bellen. Ook ik spreek een beetje Frans.

MVG
Je bent me net voor Theo, dat wou ik ook net plaatsen.
Ik kreeg de mail net binnen.
Gebruikersavatar
Dave440
Berichten: 395
Lid geworden op: 14 jan 2007, 10:31
Locatie: Veghel
Contacteer:

Re: erg goedkoop??

Bericht door Dave440 »

Neem nu maar de waarheid aan van mij:

If it's too good to be true, it probably is!
Bij vlagen ben ik geniaal. Vaak is het echter windstil...
Louis
Berichten: 42
Lid geworden op: 04 apr 2007, 11:38

Re: erg goedkoop??

Bericht door Louis »

Duidelijk een gevalletje oplichting.
Gebruikersavatar
Yorrie
Berichten: 407
Lid geworden op: 16 mar 2010, 17:17
Locatie: In het mooie Grunnegerland!
Contacteer:

Re: erg goedkoop??

Bericht door Yorrie »

Duidelijk verhaal inderdaad... Wat een nozems toch op de wereld... :muur

Dat Marktplaats gaat d'r ook niet op vooruit trouwens...
De trotse eigenaar van 'n LWB 2.5TDi 130pk DC Comfortline "Premium" (03/2010) met o.a. leer, een hele hoop pakketten en Ronal R48's (17") in het Reflexzilver.
Plaats reactie