Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Radio vraag

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Roel
Berichten: 583
Lid geworden op: 26 jul 2007, 16:24
Locatie: Amersfoort

Radio vraag

Bericht door Roel »

Ik ben op zoek naar een dubbel din radio voor mijn multivan. (zit nu een standaard Delta 6 in)
Nu is de multivan radio gelijk als een touareg omdat dit dashboard iets bol loopt.
Heeft iemand ervaring met een gewone dubbel din van bijv. een t5 in een multivan ?
ziet dit er toch goed uit ? of is het totaal geen gezicht.
Het gaat mij erom dat ik Mp3 kan draaien (voor de kinderen) en er een ingebouwde carkit in zit.

ik weet dat die carkits niet zo goed zijn als een losse, maar ik vind zo'n los schermpje niet mooi en gebruik hem niet al te vaak.
Ik heb er namelijk één op het oog van jvc deze heeft een afneembaar front. kan natuurlijk ook voor een RNS-510 gaan, maar deze vind ik net even iets aan de prijs..... :ie en die immitatie dingen op marktplaats schijnen het ook niet zo lang uit te houden.
..........................................
Vermogen is hoe hard je de muur raakt, koppel is hoe ver je de muur meeneemt!
Gebruikersavatar
Rick
Berichten: 538
Lid geworden op: 14 apr 2009, 15:20

Re: Radio vraag

Bericht door Rick »

Even de zoekfunctie gebruiken beste Roel. Is al enkele keren besproken volgens mij!

Ik zelf heb een Kenwood DNX-9240BT. Erg leuk speelgoed, helaas geen afneembaar front. Ik hang er altijd een kapje overheen... :yes
Gebruikersavatar
Roel
Berichten: 583
Lid geworden op: 26 jul 2007, 16:24
Locatie: Amersfoort

Re: Radio vraag

Bericht door Roel »

Rick schreef:Even de zoekfunctie gebruiken beste Roel. Is al enkele keren besproken volgens mij!

Ik zelf heb een Kenwood DNX-9240BT. Erg leuk speelgoed, helaas geen afneembaar front. Ik hang er altijd een kapje overheen... :yes
Hey Rick

Bedankt voor je reactie,
Ik had de zoekfunctie inderdaad al geprobeerd.
alleen kan ik nergens iets vinden of mensen een "gewone" dubbel din hebben gemonteerd i.p.v een multivan/touareg dubbel din.
en hoe dit er dan uit ziet.
..........................................
Vermogen is hoe hard je de muur raakt, koppel is hoe ver je de muur meeneemt!
Makking
Berichten: 76
Lid geworden op: 27 mar 2008, 19:31

Re: Radio vraag

Bericht door Makking »

Ik heb de jvc erin zitten, en ben er erg tevreden over.(volgens mij één van de weinigen met afneembaar front)
Het is alleen wel even wennen als je een tomtom gewent bent, maar voor de rest geen klachten.
Over de carkit krijg ik soms wel een klachten dat ik slecht te verstaan ben.
Maar in mijn ogen is alles beter dan zuignappen en losse kastjes!!
Gebruikersavatar
Rick
Berichten: 538
Lid geworden op: 14 apr 2009, 15:20

Re: Radio vraag

Bericht door Rick »

Roel schreef:
Hey Rick

Bedankt voor je reactie,
Ik had de zoekfunctie inderdaad al geprobeerd.
alleen kan ik nergens iets vinden of mensen een "gewone" dubbel din hebben gemonteerd i.p.v een multivan/touareg dubbel din.
en hoe dit er dan uit ziet.
Ik moet mijn reactie ook iets bijstellen.
Heb zelf even gezocht en kon het ook zo snel even niet vinden. Volgens mij is er een keer een heel uitgebreid topic over geweest inclusief foto's...
Ik zal m'n ogen open houden! :ie
Gebruikersavatar
Schildertje
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 mei 2007, 18:21
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Radio vraag

Bericht door Schildertje »

Makking schreef:Ik heb de jvc erin zitten, en ben er erg tevreden over.(volgens mij één van de weinigen met afneembaar front)
Het is alleen wel even wennen als je een tomtom gewent bent, maar voor de rest geen klachten.
Over de carkit krijg ik soms wel een klachten dat ik slecht te verstaan ben.
Maar in mijn ogen is alles beter dan zuignappen en losse kastjes!!
Ik heb dezelfde gekocht na diefstal van mijn Pioneer, en ben er zeer tevreden over ! Gewoon een erg goed apparaat voor die prijs, en idd een afneembaar front :jumpklap Heb er gisteren toevallig de nieuwste software en kaart ingezet.....
T5 130 pk TDI "60" Edition tiptronic full-options. JD-Engineering chiptuning, 18 inch Rial, Multivan koplampen en achterlichten, JVC NX7000 met afneembaar front !
Makking
Berichten: 76
Lid geworden op: 27 mar 2008, 19:31

Re: Radio vraag

Bericht door Makking »

Nieuwe software??
Vertel. Ik heb me eigenlijk nooit echt verdiept in het apparaat.
Hoe kom je aan nieuwe software en hoe zet je dat erop/erin??
Gebruikersavatar
ferry395
Berichten: 1193
Lid geworden op: 29 jan 2007, 19:13

Re: Radio vraag

Bericht door ferry395 »

Hoi

Ik zelf had een multivan en had eerst een alpine en daarna een pioneer erin.
Ik moet zeggen dat ik me er toch wel een beetje aan stoorde dat de zijkantjes iets uitstaken ( al valt het wel mee de meeste viel het niet eens op ).

Gr Ferry
T5 volledig ABT 224pk www.HORIZONBRUIN.nl
voor al u ZONNEBANKEN-SAUNA'S-FITNESSAPPARATUUR-COLLAGEENBANKEN-HOTTUBE'S
Plaats reactie