Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Electronica onder de stoel

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Carlo
Berichten: 81
Lid geworden op: 04 jul 2007, 20:00
Locatie: Bleiswijk
Contacteer:

Electronica onder de stoel

Bericht door Carlo »

Sinds een week heb ik mijn T4 ingeruild voor een T5 Silver Edition 2.5 TDI.

In de ontdekkingsreis door de auto ben ik gestuit op elektronica onder de stoel. Ik heb geen stoelverwarming dus ben ik erg benieuwd wat dat dan zou kunnen zijn.

Waarschijnlijk voor de kenners een domme vraag maar het instructieboekje en de zoekfunctie bieden mij geen antwoord.

Groet,

Carlo
Gebruikersavatar
heemskerk
Berichten: 2025
Lid geworden op: 07 nov 2008, 20:12

Re: Electronica onder de stoel

Bericht door heemskerk »

Er zijn nogal wat verschillende uitvoeringen en aanpassingen geweest in de loop der jaren maar wanneer je de "blackbox" onder de bijrijdersstoel bedoelt dan is die voor of heeft te maken met de deurvergrendeling. Ik had deze laatst verwijderd om een frame te maken in de onderbak van de stoel voor een versterker en moest nog even wat materiaal ophalen. Alles functioneerde zonder deze module - voor zover ik gemerkt heb- alleen mijn CV werkte niet meer.
Gebruikersavatar
Carlo
Berichten: 81
Lid geworden op: 04 jul 2007, 20:00
Locatie: Bleiswijk
Contacteer:

Re: Electronica onder de stoel

Bericht door Carlo »

Mmm, het zit onder beide stoelen en ook ik had plannen met de ruimte onder de stoel. Om alles weg te halen en maar zien wat er wél en niet werkt...

Ik dacht zélf nog aan een gordelindicatie maar bij mij kun je zonder gordel rijden zonder dat je daarvoor wordt gewaarschuwd dus dat zal het wel niet zijn. Stoelverwarming is schakelbaar, die heb ik niet dus die valt ook af. We zoeken verder..

Dank,

Carlo
Plaats reactie