Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

t4 uit de schorsing en op weg naar camper

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
WV2ZZZ70 Hans
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 mei 2010, 20:25

t4 uit de schorsing en op weg naar camper

Bericht door WV2ZZZ70 Hans »

IK HEB JULLIE NODIG: verzekering? kenteken? hefdak? losse spullen?
Een paar dagen lid van jullie forum en het voelt meteen goed. Volgende week haal ik m'n T4 Caravelle op (2,5 l benzine op gas). Dit is nu écht de wagen van een ouder echtpaar die altijd binnen heeft gestaan... Ik ben daar zelf meer dan 10 jaar getuige van geweest. Het is een GL automaat op grijs kenteken met nooit gebruikte banken voor achterin en ramen rondom (nieuwe import uit Duitsland in 1995). Wat adviseren jullie me. Kan ik de banken "gewoon" achterin monteren of komt er dan vlot een navordering van de belasting? Wat betekent het grijs kenteken voor de motorrijtuigenbelasting? Ik heb de wagen in 2008 na aanschaf meteen geschorst omdat de motor moest worden gerepareerd (achteraf bleken bougiekabels te zijn omgewisseld en gaf de rotor kortsluiting op de as. Daarna nog een LPG-update en volgende week is de auto technisch in orde). Mijn eerste vraag is wat ik aan wegenbelasting moet gaan betalen. 342,00 euro per kwartaal of zoiets... Als ik de wagen ombouw naar camper is dat hetzelfde bedrag per jaar? Wie weet er een T4 hefdak te liggen? Tips voor de ombouw tot camper? Ik ga in ieder geval de T4 foto's bekijken op de site. O ja, de rechterkoplamp staat vol water. Dat onderdeel zoek ik óók nog. Tenslotte een gouden tip voor de simpelste WA-verzekering. Ik ben de enige berijder met weinig kilometers. Ik hoor graag van jullie.
Groeten uit Den Hout (nb).
koos 890
Berichten: 2293
Lid geworden op: 06 feb 2007, 23:19
Locatie: heerhugowaard

Re: t4 uit de schorsing en op weg naar camper

Bericht door koos 890 »

morge hans welkom op :wjw
Werken is voor mensen die niet kunnen vissen.
Plaats reactie