Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

zitcomfort bijrijdersbank

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
mettesboy
Berichten: 692
Lid geworden op: 28 jan 2007, 21:54
Locatie: Olen België

zitcomfort bijrijdersbank

Bericht door mettesboy »

hello,

momenteel heb ik twee comfortzetels vooraan,
ik twijfel om bij de volgende t5 een dubbele bijrijdersbank 'met zo'n opbergvak in rugleuning' te nemen.
Maar... is zo'n bankje comfortabel genoeg voor bv lange ritten, ik vermoed bv niet dat je de rughoek kan instellen en dergelijke?

groetjes
2005 T5Transporter Freedom LWB DC 96kw handgeschakeld
2010 Caravelle comfortline LWB DC 132kw handgeschakeld
2016 Caravelle highline LWB DC 150kw DSG
2022 Caravelle Comfortline LWB DC 150kw DSG 4Motion
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: zitcomfort bijrijdersbank

Bericht door matje86 »

neen helaas dat gaat niet :bonk
wat je wel kan doen op de lange strek ff de voorkant verhogen door er wa boutjes- ringentjes tussen de vloer en de bank te plaatsen
en wat nog handiger is om bij je volgende bus gewoon 2 comfort stoelen te kopen en het bankje als je op rit bent ff in duitsland te halen(die verkopen ze nieuw voor 498 euro aanbieder uit speenhagen
http://fahrzeugteile.shop.ebay.de/Auto- ... m14&_pgn=2" onclick="window.open(this.href);return false; )of deze in dresden
http://cgi.ebay.de/Sitzbank-2er-Bank-VW ... 335d8d854b" onclick="window.open(this.href);return false;
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Gebruikersavatar
Rafke 108
Berichten: 690
Lid geworden op: 19 nov 2007, 12:34
Locatie: Druivenstreek - Vlaams-Brabant België

Re: zitcomfort bijrijdersbank

Bericht door Rafke 108 »

Ik zou het niet doen Mettesboy.. (althans als je de keuze hebt hé, als je natuurlijk 4 kids hebt is het soms wel handig als t vrouwtje ook meemoet)...
De Caravelle die ik nu heb, daar stond ook zo een bank in, maar buiten de grote opbergruimte onder de bank had het in mijn ogen enkel maar nadelen: zitcomfort was minder, minder ruimtegevoel voorin, geen makkelijke doorgang naar achter (vind ik wel handig als je soms op smalle parkeerplaatsen wilt uitstappen, ...)
T4 Caravelle & T6.1 California
Vroeger T5 Multivan 04 & T5 Caravelle 07

Facebook: Raf Deveuster
Instagram: rafdeveuster


Afbeelding
Plaats reactie